Saarioisten tai Atrian kannattaisi kehittää makaronilaatikko tai vastaava jonka voisi kypsentää itse uunissa
Kommentit (11)
Näitähän on ollut jo. Ei ne mikään suksee ole ollut.
Voihan sen valmiin lämmittää uunissa.
No ei sen 'lodjun' itsetekeminen todellakaan ole mitään rakettitiedettä.
Samaa mieltä. Olisi paljon helpompaa. Joku pieni pizza olisi kanssa kiva. Pizzan voisi nimetä vaikka roiskeläpäksi, tai jtn, en tiedä, kunhan nyt hatusta heitän.
Ei tarvitse. Yksi helpommista ja halvimmista ruuista tdhdä itse! Varsinkin, jos tekee liemeen.
1. Paista ja mausta jauhis, kana tai mitä protskua käytätkin
2. (täysjyvä) makaronit kuiviltaan paistoastiaan
3. Sekoita kuivien makaronien joukkoon paistettu jauhis ym., pakkasesta he-ma-pa - pussi tai muita kasviksia ja pari rkl jauhoja ja juustoraastetta maun mukaan, sekoita
4. Kaada päälle n. 1-1,3 L mietoa liha- tai kanalientä, sekoita
5. Paista n. 30-45 min. 200 asteessa ylä-alalämmöllä uunin alatasolla ritilän päällä, kunnes liemi suurin piirtein imeytynyt, valmista
Tällaisesta ruuasta en atrioille tai saarioisille ala maksaan käypää rahaa 😭
Juuh. Se maksaisi varmaan n. 7e.
Jonkun tämmöisen raakapakaste-lasagnen oli kaveri saanut ruokajonosta.
Tuo Atrian makaronilaatikko on todella hyvää kylmänä. Haarukalla vain suoraan laatikosta suuhun.
Ihme ettei ole jo myynnissä valmista munamaitoa.
Paljonko tuossa nyt on vaivaa ruskistaa ja maustaa liha, heittää makaronien kanssa vuokaan ja peittää nesteellä? 10 minuutissa valmista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Yksi helpommista ja halvimmista ruuista tdhdä itse! Varsinkin, jos tekee liemeen.
1. Paista ja mausta jauhis, kana tai mitä protskua käytätkin
2. (täysjyvä) makaronit kuiviltaan paistoastiaan
3. Sekoita kuivien makaronien joukkoon paistettu jauhis ym., pakkasesta he-ma-pa - pussi tai muita kasviksia ja pari rkl jauhoja ja juustoraastetta maun mukaan, sekoita
4. Kaada päälle n. 1-1,3 L mietoa liha- tai kanalientä, sekoita
5. Paista n. 30-45 min. 200 asteessa ylä-alalämmöllä uunin alatasolla ritilän päällä, kunnes liemi suurin piirtein imeytynyt, valmistaTällaisesta ruuasta en atrioille tai saarioisille ala maksaan käypää rahaa 😭
Tai sitten laittaa kuiviltaan makaronit ja raakana jauhelihan, puristelee ne ja lykkää munamaidon perään.
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/201702222200074730
Jos valmista makaronilaatikkoa saa 4,50 euron kilohintaan, niin melkoinen markkinointijohtaja pitää olla Atrialle, että saa kuluttajat paistamaan makaronilaatikkonsa itse näillä sähkön hinnoilla.