Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle - unohda se mies

Vierailija
26.09.2022 |

Hei!

Olen tapailleet muutaman kerran ja olen ihan lääpälläni. Nyt vain on niin, että viimeisen tapaamiskerran jälkeen hän laittoi kyllä heti viestiä ja minä seuraavana päivänä, johon vastasikin, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut viikkoon. Ja kyllä mä niin ajattelen, että se on hänen vuoronsa nyt laittaa. Aina kun puhelin kilahtaa odotan innolla, että se olisi hän, mutta ei ole ei. Ig:ssä hän kyllä käy tykkäämässä julkaisuistani, mutta mitään ei kuulu.

Oliko tämä nyt tässä :)? Tekisi niin mieli laittaa viestiä, mutta ylpeyteni ei anna periksi. Mitä mä teen? Ihastuin ja näin miehessä paljon potentiaalia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies.

Vierailija
2/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tapailleet :). Olen niin sydän syrjälläni ,että en osaa edes kirjoittaa.

Sen verran vielä, että miehen kanssa oleminen oli mutkatonta. Ei mitään tunnetta painostavasta hiljaisuudesta tms. Miksi se mies katosi? Pyytäisittekö selitystä? Eikös se ole epätoivoista. On mentävä eteenpäin vain hammasta purren?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et nyt voisi laittaa viestiä? Mitä siinä menetät? Laita viesti ja jos mies ei senkään jälkeen tunnu innostuneelta, voit vetää johtopäätökset.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa raskaalta

Vierailija
5/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miksi et nyt voisi laittaa viestiä? Mitä siinä menetät? Laita viesti ja jos mies ei senkään jälkeen tunnu innostuneelta, voit vetää johtopäätökset.

No kun mielestäni se menee jo marinan puolelle :(. Tähän asti olemme aina viestitelleet vastavuoroisesti. Ap

Vierailija
6/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti ja kysy olisiko se vielä kiinnostunut tapaamaan

Vierailija
7/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti ja kysy olisiko se vielä kiinnostunut tapaamaan

Ainahan ne ovat kiinnostuneita jos nainen ehdottaa. Kun on vaan niin vaikea sanoa ei.

Sitten jos nainen ei itse ottaisi enää yhteyttä, mies huokaisisi helpotuksesta eikä hänestä enää koskaan kuuluisi mitään.

Vierailija
8/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat miestä, joka ottaa useammin yhteyttä, unohda tämä nykyinen. Jos pystyt sopeutumaan siihen, että tämä nykyinen ilmeisesti tarvitsee enemmän omaa aikaa ja välillä taukoa intensiivisestä yhteydenpidosta, katso miten juttu etenee.

Vierailija
9/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "se" käy tykkäämässä ig-kuvistani yhä? Ja silti on ihan hiljaa? Sori, olen ihan hölmö :(

ap

Vierailija
10/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli siis viestittelyssä ensin aktiivinen, mikset sinäkin voisi välillä olla? Jos hän ei vastaa kovin innokkaasti, sitten voit vetää johtopäätökset.

Vierailija
11/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "se" käy tykkäämässä ig-kuvistani yhä? Ja silti on ihan hiljaa? Sori, olen ihan hölmö :(

ap

Voihan olla, että te molemmat ootte hölmöjä?

Vierailija
12/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli siis viestittelyssä ensin aktiivinen, mikset sinäkin voisi välillä olla? Jos hän ei vastaa kovin innokkaasti, sitten voit vetää johtopäätökset.

Itsellekin tuli tää ekana mieleen. Mies on kyrpiintynyt tollaseen hitaaseen viestimiseen; joutuu odottamaan päivän ennen ku saa vastauksen. Nyt sit katsoo että mitä tapahtuu kun ei itse vastaa.  Tosin aloituksen perusteella nyt ei voi vielä tarkkaan tietää onko asia näin vai ei.

Vierailija
13/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut sinulla ei olisi siitä epäilystäkään, hän näyttäisi sen kyllä.

Vierailija
14/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitä mieltä, että on miehen vuoro laittaa viestiä. Ehkä hän on ihan yhtä jääräpää ja ajattelee että on sinun vuoro vastata. Ajattelitko parisuhteessakin olla yhtä vaikea ja odotella jotain tapahtuvan, koska olet mielessäsi päättänyt että toisen täytyy tehdä niin ja näin.

Vierailija
15/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sitä mieltä, että on miehen vuoro laittaa viestiä. Ehkä hän on ihan yhtä jääräpää ja ajattelee että on sinun vuoro vastata. Ajattelitko parisuhteessakin olla yhtä vaikea ja odotella jotain tapahtuvan, koska olet mielessäsi päättänyt että toisen täytyy tehdä niin ja näin.

Ap:lla taitaa olla pitkä ja kivinen tie edessä tämän asian oppimisessa.

Vierailija
16/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tykkäyksen napsauttaa nopeasti kuvaan. Ehkä sillä viestii, että täällä olen yhä ja tykkään, mutten ehdi/jaksa juuri nyt kirjoitella sen enempää.

Vierailija
17/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos parisuhteessa yrittää pelata tuollaisia pelejä, niin suhteesta tule huono. Laita viesti ja katso mikä on vastaus. Joskus kannattaa enemmin heittäytyä kin pelätä. Mies voi olla varovainen ettei näytä liian innokkaalta.

Onnea matkaan!

M53

Vierailija
18/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, kyllä, kivinen tie on ollut. Olen saanut rakkaudessa kynsilleni ja siksi olen niin varovainen ja haluaisin kaiken perustuvan vastavuoroisuuteen. Tiedän, että myös miehen taival ei ole ollut helppo. 

Vierailija
19/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, kyllä, kivinen tie on ollut. Olen saanut rakkaudessa kynsilleni ja siksi olen niin varovainen ja haluaisin kaiken perustuvan vastavuoroisuuteen. Tiedän, että myös miehen taival ei ole ollut helppo. 

Millä tavalla haluat sen vastavuoroisuuden näkyvän tämän tapauksen kohdalla?  Miettien sekä omaa toimintaasi sekä miehen toimintaa

Vierailija
20/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen miehen tulisi tietää, että sinä nyt odotata viestiä ja on miehen vuoro laittaa se viesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan