Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle - unohda se mies

Vierailija
26.09.2022 |

Hei!

Olen tapailleet muutaman kerran ja olen ihan lääpälläni. Nyt vain on niin, että viimeisen tapaamiskerran jälkeen hän laittoi kyllä heti viestiä ja minä seuraavana päivänä, johon vastasikin, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut viikkoon. Ja kyllä mä niin ajattelen, että se on hänen vuoronsa nyt laittaa. Aina kun puhelin kilahtaa odotan innolla, että se olisi hän, mutta ei ole ei. Ig:ssä hän kyllä käy tykkäämässä julkaisuistani, mutta mitään ei kuulu.

Oliko tämä nyt tässä :)? Tekisi niin mieli laittaa viestiä, mutta ylpeyteni ei anna periksi. Mitä mä teen? Ihastuin ja näin miehessä paljon potentiaalia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään jo muutaman tapaamisen jälkeen olette laittaneet toisenne someen seuraajiksi. Itse tapailin 5kk miestä, eikä kumpikaan tunkenut toisen someen. Ei jää sitten awkwardisti mihinkään someen mitään entisiä tapailumiehiä roikkumaan, kun suhde on ohi.

Vasta jos seurustellaan vakavasti, päästäisin miehen someeni. Tietysti eri asia, jos sometili on julkinen ja kuka vaan voisi muutenkin seurata.

Vierailija
22/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies, on turha rakkaus ja kaikkihan sen ties. Voit hänet unohtaa ja illat jolloin syliin sä jäit istumaan. Pidä sä jalkas maassa. Just niin ettei oo mieli maassa. Ja kun et sä häntä nää, rakkaus unholaan jää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotat jotain viime vuosituhannelta, ja odotat, mutta mitä teet konkreettisesti hankkiaksesi miehen kiinnostusta? juokset korttelissa kaatuillen perässä rääkymässä alapäätarjouksilla ja ruikutat mustasukkaisena kaverillesi?

Vierailija
24/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tapaamista, "lähdetkö huomenna xx aikaan yyy".

(Ap vaikuttaa vähän hitaalta, niin varmuuden vuoksi selvennän, että korvaa xx ja yyy haluamallasi ajalla ja aktiviteetillä)

Vierailija
25/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että mies on löytänyt uuden naisen :)

Vierailija
26/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ap vaikuttaa vähän hitaalta, niin varmuuden vuoksi selvennän, että korvaa xx ja yyy haluamallasi ajalla ja aktiviteetillä)

Jopa oli kiva kommentti. Teidän, joilla ei ole kokemusta siitä, kun miesmaku on paska, niin on helppo vitsailla. Olen aina tapaillut vääriä miehiä. Ja tämä taas johtuu huonosta isäsuhteesta. Tämä mies olisi nyt ns. normaali, mutta kun en ole tottunut sellaiseen ja siksi olen epävarmuuden kynnyksellä.

Toivottavasti sulla tuli hyvä mieli kivasta ja nasevasta kommentistasi. Ap

Vierailija
27/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä löysää panee sen max muutaman kerran, kunnes löytyy joku parempi. Toinen naama sil on sun kans sen takii ollu täs.

Vierailija
28/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa oli kiva kommentti. Teidän, joilla ei ole kokemusta siitä, kun miesmaku on paska, niin on helppo vitsailla. Olen aina tapaillut vääriä miehiä. Ja tämä taas johtuu huonosta isäsuhteesta. Tämä mies olisi nyt ns. normaali, mutta kun en ole tottunut sellaiseen ja siksi olen epävarmuuden kynnyksellä.

Toivottavasti sulla tuli hyvä mieli kivasta ja nasevasta kommentistasi. Ap

Mee muualle uikuttaan.

Vierailija
29/29 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vaan muutama pano. Pelimies joka löys paremman näkösen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan