Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääke, jonka lääkäri määräsi voi aiheuttaa maksatulehduksen

Vierailija
26.09.2022 |

Harvinainen haittavaikutus mutta nyt en kyllä ainakaan uskalla aloittaa lääkettä.. oon itsemurhan partaalla enkä enää oikeasti tiiä mitä teen. Ennemmin kuolen nopeasti ja kivuttomasti kuin siihen että maksa pettää

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niissä haitoissa aina mainittu vaikka mitä. Ota vaan se lääke

Vierailija
2/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä maksa-arvoja seurata aina joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen. Sieltä ohjaavat sinut eteenpäin

Tarvitset selvästi valvontaa

Vierailija
4/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se todennäköisyys saada harvinainen haittavaikutus on oikeasti olemattoman pieni. Ymmärrän silti pelkosi

Vierailija
5/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan niissä haitoissa aina mainittu vaikka mitä. Ota vaan se lääke

:D

Vierailija
6/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun masennuslääkkeen sivuoireissa sanotaan että se voi aiheuttaa masennusta. :D

Vierailija
7/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään parvekkeelta alas. Nyt riittää

Vierailija
8/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu edes syö masennuslääkkeitä? Ne eivät tee muuta kuin fyysistä tuhoa koko elimistölle. Henkisiin oireisiin ei toimi mikään masennuslääke, eli siihen katsoen ne ovat lumelääkkeitä jotka kuitenkin aiheuttavat ruumiillisia vaivoja

Jos sulla ei toiminut, ei se tarkoita ettei kellään toimi. Esim. mua ne on auttaneet, eivät parantaneet, mutta todellakin auttaneet.

Vierailija
9/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on hullujen ongelmat.

Vierailija
10/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella masentunut on hullu? Masennuksesta voi parantua mutta tuosta sun idiotismista ei voi!

Vierailija
11/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu edes syö masennuslääkkeitä? Ne eivät tee muuta kuin fyysistä tuhoa koko elimistölle. Henkisiin oireisiin ei toimi mikään masennuslääke, eli siihen katsoen ne ovat lumelääkkeitä jotka kuitenkin aiheuttavat ruumiillisia vaivoja

Jos sulla ei toiminut, ei se tarkoita ettei kellään toimi. Esim. mua ne on auttaneet, eivät parantaneet, mutta todellakin auttaneet.

Mutta työelämään asti eivät kantaneet?

Vierailija
12/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millähän perusteella masentunut on hullu? Masennuksesta voi parantua mutta tuosta sun idiotismista ei voi!

Hullu. MOT.

Vierailija
13/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsellani on migreenilääke, jonka yksi haittavaikutus on äkkikuolema

Vierailija
14/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene junaradalle kävelemään, se helpottaa. Mutta muista ensin täyttää elintenluovutuskortti ja pidä sitä mukanasi.

Vaikka netissä ollaankin nimettöminä ja kasvottomina niin kannattaa silti miettiä mitä sontaa sieltä näppäimistöltään päästää muiden luettavaksi. Sairasta edes vitsillä yllyttää ihmistä joka on selkeästi avun tarpeessa.

Vierailija
15/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsellani on migreenilääke, jonka yksi haittavaikutus on äkkikuolema

No huhhuh.paska äiti/isä olet. Miten voisit koskaan elää sen asian kanssa, jos lapsesi kokisi tuon "äkkikuoleman"?

Vierailija
16/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei ole varoitettu esim. siitä kuinka nuo voivat tuhota seksuaalisuuden periaatteessa kokonaan.

Vierailija
17/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lääkityksen voi vaihtaa toiseen. Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että kaikilla lääkkeillä on jotain haittavaikutuksia. Jos juuri se maksatulehduksen riski estää ottamassa lääkitystä, löytyy varmasti lääke joka ei maksatulehdusta aiheuta. Jos haittavaikutukset estävät sua syömästä määrättyä lääkitystä, ota yhteys siihen henkilöön, joka sulle lääkkeen määrännyt. Varmasti löydätte ratkaisun.

Vierailija
18/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä ei ole varoitettu esim. siitä kuinka nuo voivat tuhota seksuaalisuuden periaatteessa kokonaan.

Yleensä niistä haittavaikutuksista puhutaan ennen lääkityksen aloittamista. Olisiko jotain tilastoa näistä monista miehistä, joille ei ole kerrottu haittavaikutuksista?

Vierailija
19/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sekään kauhean houkuttelevaltqa kuulosta, että housuissa seisoo, muttei jaksa joko tehdä mitään tai sitten masturboi maanisesti, kun mikään muu ei kiinnosta.

Vierailija
20/32 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata murehtia. Aiheuttaa buranakin haittavaikutuksena mm. päänsärkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme