Fyysinen suhde, mies ei kommentoinut mitenkään kun kerroin meneväni vakavasti otettaville treffeille
Meillä on ollut jo kuukausia seksisuhde, mutta meillä on myös todella paljon kemiaa. Tilanne on hieman ollut monimutkainen.
Aiheesta on puhuttu ja olen kertonut miehelle että koska hän ei voi luvata mitään muuta, en minäkään voi ja jos menen treffelle, tapailumme loppuu.
Mies on ennen vaikuttanut hieman mustasukkaiselta.
Nyt kerroin suoraan meneväni treffeille ja tästä syystä olisi parasta että emme toistaiseksi tapaa.
Hän ei sanonut mitään. Kommentoi kyllä viestillä toista asiaa, mutta tähän ei sanonut mitään.
Eikö tämä ole hieman outo reaktio?
Kommentit (92)
Minulla on illallistreffit miehen kanssa jonka kanssa olemme jo kerran tavanneet. Päiväkin on päätettynä.
Tää on rölliketju. Mennään muualle täältä. Täällä kokoontuu vain röllit ja trollit.
No siis miestä voi harmittaa jos teidän nykyinen suhde päättyy, mutta se on eri asia kuin se että haluaako hän seurustella.
Haluaisitko sinä edelleen seurustella hänen kanssaan, jos hän haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toimii "sääntöjen mukaan" (= saa tapailla muitakin) ja sinä sitten ihmettelet, kun ei alkanut "keskustelemaan" asiasta? Ajattelet, että eihän se nyt hänelle voi olla ok ja kuvittelet, että hänellä olisi asiaan jotain sanottavaa? Et voi tyytyä ajatukseen, että olet vain pano, ja jos et ole käytettävissä niin sitten käytetään muita eikä ruikuteta perään?
Ihan vaan lyhytkin kuittaus asiaan olisi ollut hyvä. Kyllä hän muuten reagoi jokaiseen aiheeseen. Kirjoitelemme paljon.
Miten hän reagoi siihen kun kerroit tästä suunnitelmastasi alunperin? Siinä sinulle vastaus.
Huono provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Ymmärrän miksi kukaan mies ei innostu seksisuhdetta pidemmälle ap:n kanssa. Ajatuskin jokapäiväisen arjen jakamisesta... huh, melkoinen Dalai Lama pitäisi olla että saa meditoitua järkensä kasaan pitkässä suhteessa.
Mies on niin järkyttynyt sun treffeistä, ettei yksinkertaisesti pysty sanomaan mitään. Raukka on hätääntynyt, koska pelkää menettävänsä sinut. Oikeasti hän rakastaa sua yli kaiken, mutta pelkää tekevänsä jotain väärin että ajaa sinut muiden syliin.
Tämähän sinä halusit kuullua?
MIES TUNNUSTI ETTÄ RAKASTAA MINUA.
Siinä teille urpot.
t. As
Vierailija kirjoitti:
Tää on rölliketju. Mennään muualle täältä. Täällä kokoontuu vain röllit ja trollit.
Onko Pietarista?
On se, mulla on stressi miten saan laskut hoidettua, ja jonkun tinderh***a luuskan ongelmat on sitä kun MiEz Ei ReAKtIoI kU MEeN TrEfUlEIlLe, IiIiIiIkKKkK!!!!
Vierailija kirjoitti:
MIES TUNNUSTI ETTÄ RAKASTAA MINUA.
Siinä teille urpot.
t. As
Sääli miestä. Rakastunut noin tunteettomaan ihmisten hyväksikäyttäjään. Luulet että olet antanut miehelle jo paljonkin kun olet harrastanut seksiä hänen kanssaan. Oikeasti et ole antanut vielä paljon mitään. Miksi haluat satuttaa miestä? Oletko narsisti ja sadisti?
Luitko ketjun? Olen joskus kertonut tämän hänelle.
Mistä tulee tuo tarve tulla haukkumaan. Olet säälittävä.