Fyysinen suhde, mies ei kommentoinut mitenkään kun kerroin meneväni vakavasti otettaville treffeille
Meillä on ollut jo kuukausia seksisuhde, mutta meillä on myös todella paljon kemiaa. Tilanne on hieman ollut monimutkainen.
Aiheesta on puhuttu ja olen kertonut miehelle että koska hän ei voi luvata mitään muuta, en minäkään voi ja jos menen treffelle, tapailumme loppuu.
Mies on ennen vaikuttanut hieman mustasukkaiselta.
Nyt kerroin suoraan meneväni treffeille ja tästä syystä olisi parasta että emme toistaiseksi tapaa.
Hän ei sanonut mitään. Kommentoi kyllä viestillä toista asiaa, mutta tähän ei sanonut mitään.
Eikö tämä ole hieman outo reaktio?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mies olisi tuossa kohtaa voinut kommentoida mitään sellaista mistä olisi ollut hyötyä.
Seuraavan p*nonne jälkeen hän ehkä kysäisee, että miten ne treffit meni...
Niin siis minulla on ainakin kahdet oikeat treffit ja kerroin keskittyväni niihin nyt toistaiseksi.
On epävarmaa tapaammeko enää. Olen aiemmin kertonut hakevani parisuhdetta ja että se menee edelle jos sellainen löytyy, tai menen treffeille.
Mutta häneltä ei nyt sitten tullut kommenttia.
Ehkä hän ei tiedä, mitä vastata eikä siksi vastaa mitään?
Tapailen itse miestä, joka on kertonut että hänelle tunneasiat on vaikeita. Hän ei halua puhua sellaisista. Se olisi kuitenkin tärkeää jatkon kannalta, sillä olen parisuhteessa toisen kanssa. En tule hyppäämään tyhjän päälle, joten jos tunnepuoli on hänelle tabu, suhteemme päättyy ja pitäydyn nykyisessä.
Aivan, näin luulen. Ja tästä tulee tunne että asia jää sitten käsittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen reaktio (eli ei mitään reaktiota) oli juurikin oikea tuossa tilanteessa. Vaikuttaa tämän perusteella järkimieheltä.
Olimme jutelleet viestein koko päivän ja päätin sitten että oli oikea hetki tälle asialle.
Hän oli online ja vastaili muihin asioihin. Näin hänen kirjoittavan lisää, mutta hän ei sitten sanonutkaan mitään.
En ole itsekään mikän daraaman ystävä ja hän tietää tämän hyvin.
Mies toimii "sääntöjen mukaan" (= saa tapailla muitakin) ja sinä sitten ihmettelet, kun ei alkanut "keskustelemaan" asiasta? Ajattelet, että eihän se nyt hänelle voi olla ok ja kuvittelet, että hänellä olisi asiaan jotain sanottavaa? Et voi tyytyä ajatukseen, että olet vain pano, ja jos et ole käytettävissä niin sitten käytetään muita eikä ruikuteta perään?
Vierailija kirjoitti:
Mies toimii "sääntöjen mukaan" (= saa tapailla muitakin) ja sinä sitten ihmettelet, kun ei alkanut "keskustelemaan" asiasta? Ajattelet, että eihän se nyt hänelle voi olla ok ja kuvittelet, että hänellä olisi asiaan jotain sanottavaa? Et voi tyytyä ajatukseen, että olet vain pano, ja jos et ole käytettävissä niin sitten käytetään muita eikä ruikuteta perään?
"Muttakun meillä on kemiaa!"
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan lyhytkin kuittaus asiaan olisi ollut hyvä. Kyllä hän muuten reagoi jokaiseen aiheeseen. Kirjoitelemme paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mies olisi tuossa kohtaa voinut kommentoida mitään sellaista mistä olisi ollut hyötyä.
Niin siis minulla on ainakin kahdet oikeat treffit ja kerroin keskittyväni niihin nyt toistaiseksi.
On epävarmaa tapaammeko enää. Olen aiemmin kertonut hakevani parisuhdetta ja että se menee edelle jos sellainen löytyy, tai menen treffeille.
Mies ei joka tapauksessa voi enää vaikuttaa mitenkään siihen mitä tuleman pitää. Sinä joko tulet takaisin tai et tule, asia ei ole millään tavalla hänen vallassaan. Kommentoimalla jotenkin tilannetta hän voi ainoastaan huonontaa omaa asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen reaktio (eli ei mitään reaktiota) oli juurikin oikea tuossa tilanteessa. Vaikuttaa tämän perusteella järkimieheltä.
Juu, näinhän se ilman muuta on. Kaikkihan tietävät, että missä vain joku mies leikkii mykkää, meneillään on jotain ihan tosi tosi rationaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, näinhän se ilman muuta on. Kaikkihan tietävät, että missä vain joku mies leikkii mykkää, meneillään on jotain ihan tosi tosi rationaalista.
Joo ja nyt hän edelleen vastasi aiheeseen josta oli keskusteltu mutta ei _tähän_ aiheeseen ja ensimmäistä kertaa ehkä koskaan hän kuulostaa pahantuuliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Hän kuuli mitä sanoit ja siirtyi heti eteenpäin. Itse roikut.
Tuolle on termi. Kierrättäminen.
Naiselle todella kuluttavaa toimintaa.
Olet miehelle täysin yhdentekevä.
On sulla ongelmat.
Jos on tehty yhdessä sopimus niin itkupotkuraivaritko tuossa olisi pitänyt järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Hän kuuli mitä sanoit ja siirtyi heti eteenpäin. Itse roikut.
Suhde on ollut sellainen että kaikesta on puhuttu. Joten en roiku yhtään missään, minun käytös on normaalia. Hänen epänormaalia.
Harvinaisen selvästi mieheltä ilmaistu, että hän ei ole tosissaan kanssasi. Ymmärrän että toivoit muuta, mutta tämä on se totuus. Hyvä että olet löytänyt muita ja pääset elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
On sulla ongelmat.
Jos on tehty yhdessä sopimus niin itkupotkuraivaritko tuossa olisi pitänyt järjestää?
Tarkoitat varmaan että miehen käytös on itkupotkuravarit.
Miehelläsi on varmaan kiireellinen neuvottelu asianajajansa kanssa. Ei silloin jouda tulevan eksmuijansa kanssa höpöttelemään.
Ihan itkettää, että tällaisia tempparit-tyyppejä on tämäkin maa täynnä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen selvästi mieheltä ilmaistu, että hän ei ole tosissaan kanssasi. Ymmärrän että toivoit muuta, mutta tämä on se totuus. Hyvä että olet löytänyt muita ja pääset elämässä eteenpäin.
Anteeksi nyt vaan mutta mies on kyllä ollut suhteen innokkaampi osapuoli.
Olin kerran jo aikeissa päättää suhteen, mutta hän halusi jatkaa. Hän on se joka pääosin pitää yhteyttä.
Ja nyt ei voi muka edes olla peruskohtelias. Ei ole hänelle tyypillistä käytöstä.
Miehellä on 20 muuta panoa. Ei häntä kiinnosta sinun treffit