Fyysinen suhde, mies ei kommentoinut mitenkään kun kerroin meneväni vakavasti otettaville treffeille
Meillä on ollut jo kuukausia seksisuhde, mutta meillä on myös todella paljon kemiaa. Tilanne on hieman ollut monimutkainen.
Aiheesta on puhuttu ja olen kertonut miehelle että koska hän ei voi luvata mitään muuta, en minäkään voi ja jos menen treffelle, tapailumme loppuu.
Mies on ennen vaikuttanut hieman mustasukkaiselta.
Nyt kerroin suoraan meneväni treffeille ja tästä syystä olisi parasta että emme toistaiseksi tapaa.
Hän ei sanonut mitään. Kommentoi kyllä viestillä toista asiaa, mutta tähän ei sanonut mitään.
Eikö tämä ole hieman outo reaktio?
Kommentit (92)
Haluatko itse tuosta suhteesta muutakin kuin seksiä? Odotatko tavallaan että mies muuttaisi mielensä sen suhteen, mitä hän sinusta haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko itse tuosta suhteesta muutakin kuin seksiä? Odotatko tavallaan että mies muuttaisi mielensä sen suhteen, mitä hän sinusta haluaa?
Ehkä ja sitten en kuitenkaan. Siksi olisikin ollut tärkeää saada jokin vastaus, että asia on hänellekin ok.
Koska minusta tuntuu ettei se ihan ole.
Toivoisit siis miehen olevan hieman mustasukkainen ja jopa muuttavan mielensä sen suhteen, mitä sinusta haluaa?
Miten sulta onnistuu muka vakava suhde, jos seksisuhdekin on noin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisit siis miehen olevan hieman mustasukkainen ja jopa muuttavan mielensä sen suhteen, mitä sinusta haluaa?
Välitän hänestä aidosti ja toivon hänen olevan onnellinen. Vaikka se ei olisi minun kanssa.
Jos on jotain mistä pitäisi puhua, toivon että siitä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ja sitten en kuitenkaan. Siksi olisikin ollut tärkeää saada jokin vastaus, että asia on hänellekin ok.
No varmasti miehestä olisi kivempi jos harrastaisit seksiä vain hänen kanssaan, mutta se ei automaattisesti tarkoita sitä että hän siltikään haluaisi seurustella kanssasi, jos kerran on todennut, että ei seurustelua halua.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulta onnistuu muka vakava suhde, jos seksisuhdekin on noin vaikeaa?
Minäkö sen suhteen määritän?
Jos mies ei halua puhua, en voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, todennäköisesti asia ei hänelle ole ok, mutta jos sen sanoo sinulle alat jänkäämään asiasta ja kyselemään. Miestä todennäköisesti ainakin v.tuttaa että hyvät panot menee tuon toisen miehen takia.
Halua itsesi olevan onnellinen. Mies pitää kyllä huolen omasta onnestaan.
Just tällaisen säätämisen ja pelien pelaamisen vuoksi seksisuhde toimii vain ja ainoastaan silloin, kun kummallakaan ei ole mitään muita odotuksia toisen suhteen. Kannattaa lopettaa juttu lopullisesti ja lähteä eri teille.
Eipä se mies olisi tuossa kohtaa voinut kommentoida mitään sellaista mistä olisi ollut hyötyä.
Seuraavan p*nonne jälkeen hän ehkä kysäisee, että miten ne treffit meni...
Kyllä se miehillä tulee ihan hormoneista, että siihen seksikumppaniin kiinnytään ja sitten tuntuu uhalta ja veetuttaa, jos naisen lähelle tulee pyörimään muita siittimellisiä. Mutta sitten ei voida seurustella kuitenkaan, se tuoksahtaa velvollisuuksilta. Miksi vaivaudut olemaan rehellinen, jonkin periaatteen ja tavan vuoksiko? Eiköhän se miehekekin valehtele, minkä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mies olisi tuossa kohtaa voinut kommentoida mitään sellaista mistä olisi ollut hyötyä.
Niin siis minulla on ainakin kahdet oikeat treffit ja kerroin keskittyväni niihin nyt toistaiseksi.
On epävarmaa tapaammeko enää. Olen aiemmin kertonut hakevani parisuhdetta ja että se menee edelle jos sellainen löytyy, tai menen treffeille.
Mutta häneltä ei nyt sitten tullut kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se miehillä tulee ihan hormoneista, että siihen seksikumppaniin kiinnytään ja sitten tuntuu uhalta ja veetuttaa, jos naisen lähelle tulee pyörimään muita siittimellisiä. Mutta sitten ei voida seurustella kuitenkaan, se tuoksahtaa velvollisuuksilta. Miksi vaivaudut olemaan rehellinen, jonkin periaatteen ja tavan vuoksiko? Eiköhän se miehekekin valehtele, minkä ehtii.
Minä olen se ihminen joka olen, muista riippumatta. Eli rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välitän hänestä aidosti ja toivon hänen olevan onnellinen. Vaikka se ei olisi minun kanssa.
Jos on jotain, mistä pitäisi puhua, aikuinen ottaa sen itse puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis minulla on ainakin kahdet oikeat treffit ja kerroin keskittyväni niihin nyt toistaiseksi.
On epävarmaa tapaammeko enää. Olen aiemmin kertonut hakevani parisuhdetta ja että se menee edelle jos sellainen löytyy, tai menen treffeille.
Mutta häneltä ei nyt sitten tullut kommenttia.
Ehkä hän ei tiedä, mitä vastata eikä siksi vastaa mitään?
Tapailen itse miestä, joka on kertonut että hänelle tunneasiat on vaikeita. Hän ei halua puhua sellaisista. Se olisi kuitenkin tärkeää jatkon kannalta, sillä olen parisuhteessa toisen kanssa. En tule hyppäämään tyhjän päälle, joten jos tunnepuoli on hänelle tabu, suhteemme päättyy ja pitäydyn nykyisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on jotain, mistä pitäisi puhua, aikuinen ottaa sen itse puheeksi.
Niin olen ottanutkin, jo aiemmin. Hän ei puhu.
Nyt sitten en voi muuta kuin kävellä pois.
Miten miehen olisi pitänyt reagoida ilman että se olisi mielestäsi outoa?