Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismasutko tiistaina

31.10.2006 |

Onko täällä muitaa, vai olenko yksin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun on joku, jolla on sama la :)

Minäkin olen hoitoalalla. Esikoista odottaessa jäin sairaslomalle ekan kerran rajun pahoinvoinnin ja oksentelun vuoksi heti alussa kolmeksi viikoksi. Sitten olin saikulla rv 16+ jotain, kun oli supistuksia, kivuliaita. Sitten taas rv22+ jotain samasta syystä ja lopulta luovutin ja jäin sairaslomalle äitiysloman alkuun asti rv 28+ jotain, lisänä olivat mielettömät liitoskivut.

Keskimmäistämme (enkeli-tyttöä) odottaessani olinkin äitiyslomalla ja lomalla, joten saikulle ei tarvinnut jäädä.

Tätä tulokasta odottaessani olen ollut äitiyslomalla (sain sen n.3kk äitiyslomaa, koska vauvamme kuoli ja syntyi yli rv22) ja lomalla. Kokeilin työelämää elokuun lopussa ja syyskuun alussa, mutta päädyin siihen, että työ on sekä fyysisesti että henkisesti liian raskasta tällä hetkellä. Hoitotyö on hoitotyötä, se ei siitä muutu, vaikka jonkin verran voisikin työnkuvaa muuttaa ja keventää. :) Oma elämäni ja olotilani, masuasukki, vaatii nyt niin paljon huoniota, etten jaksa keskittyä muiden ihmisten asioista huolehtimiseen. Onneksi lääkärit ovat täysin samaa mieltä ja olen sairaslomalla äitiysloman alkuun asti.

Charlotte

Vierailija
22/22 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin charlotta, en ole huolissani liikkeistä, mutta olen huolissani, että tuollaisia epäselviä tietoja tuputetaan sairaalan nettisivuilla.

Liikkeistä en ole huolissani, sillä tämä masuasukki on päättänyt alkaa jumppaamaan oikein kunnolla, tätä tapahtuu aina silloin tällöin. Maha venyy oudon malliseksi ja minä joudun joko makuuasentoon tai ihan takakenoon. Vauva ilmeisesti on kyllästynyt olemaan polvet koukussa ja oikookin jalkojaan ja itseään, aina kun minä satun istahtamaan hetkeksi.

Lenkki-G: Kävin lenkillä ennen raskautta säännöllisen epäsäännöllisesti ja nyt pakotan itseni päivittäin edes pienelle lenkille. Hengästyn kylläkin toivottoman helposti nykyisin. Pitää varata hieman enemmän aikaa jos oikeasti pitää keretä jonnekkin, sillä aika helposti alkaa pistämään vatsaan, liekkö jotain tekemistä supistusten kanssa vai ihan muuten vaan liika rasitus ärsyttää. Nyt tämä luminen keli on kuitenkin sen verran kirkastanut tuota maisemaa, että on ihan kiva käydä joka päivä reippaalla kävelylenkillä, juokseminen ei tunnu hyvältä.

Että sellaista tällä kertaa...

t punkeli ja potkunyrkkeilijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla