Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

--- TOUKOTAAPERTAJAT tiistaina ---

31.10.2006 |

Laitan taas pinon pystyyn...

Laru

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin ajatus ja paljon voimia Rimpelle huomiselle.

Itsellekin on käynyt samalla lailla. Oli masentavaa, kun sai kuulla, että sikiö ei elä ja pitää mennä kaavintaan. Onneksi pääset noin nopeasti eikä tarvitse odotella pidempään. Ainahan se on kovin surullista, kun on jo ehtinyt totuttautua vauva-ajatukseen. Toisaalta asia on hyvin luonnollinen ja näin luonto toimii. Itse surin muutaman päivän ja pääsin sitten asian yli. Suru on kuitenkin surtava.

Kaikea hyvää!

Vierailija
22/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän armottoman pahoinvoinnin keskellä (eilen oksensin koko illan)

jotain hyvääkin. Kävin ultrassa np:ssä ja kaikki oli ok. Mittatulos 1,1mm. Nenäluukin kuulemma näkyi, mikä oli kuulemmä hyvä???

Ja vaikka äiti voi pahoin, lapsella kaikki hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh miten ikäviä uutisia :( paljon jaksamista sinne!

tääläkin on tippa kyllä herkkä valumaan silmistä :(

LARU mä taisin ainakin eilen niistä ylävatsakivuista kirjoitella...pari päivää oli outoa kipua,mut tänään ei oo enään ollu. tais johtua mullakin siitä et syön välillä PALJON :p

SUSSULLE ja IDA-ANTONIALLE onnittelut hyvistä uä kuulumisista!! ja olikohan muillakin,onnea joka tapauksessa kaikille jotka nähnyt pikkuisen:)

KURPITSAVATSALLE jaksuja sen lorahtelun kans!toivottavasti on loppunut eikä meinaa mitään pahaa....

MINNIS kiva että päätit pysyä täälä toukokuisissa:) tänne on kyllä niin kotiutunut että itse en ainakaan haluais vaihtaa pinoa!:) ja tosiaan sitä ei ikinä tiedä koska se vauva päättää syntyä,joten päivän erolla tuskin väliä;)

MAMI1801 liikkeitä mahdollisesti:) aika outoa,mutta oon myös kuullut että jotkut on tuntenut jo hyvin aikasin liikkeitä!=)

ANGELEYES onnittelut talokaupoista=) on varmaan ihanaa saada oma talo ja jouluksi uuteen kotiin;)

nyt ei muuta muistu mieleen...taidan mennä ukon ja pojan seuraks leikkimään. itelle kun ei mitään uutta kuulu....olo on oikeestaan ihan hyvä!!pääkipukin on loppunut=)

hyviä vointeja kaikille=)

toymama 11+4

Vierailija
24/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin pahoillani ja toivon teille jaksamista ja tukea. En osaa edes kuvitella tuskaasi ja silti tuntuu niin pahalta. Itkettää...

Vierailija
25/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suuret pahoittelut Rimpelle... *halaa todella lujaa* vaikea keksiä mitään sanottavaa.suurin suru on sanaton... itsekin km:n kokeneena...

En oo kirjotellut enkä lukenut moneen moneen päivään..mutta onnea kaikille uusille ultraajille:)) Viimeksi taisin kirjottaa perjantaina kun hehkutin parempaa oloa..no itkuksihan sekin muuttui:)

Oksentaminen alkoi taas..yli viikon jälkeen..lauantaina uudelleen ja on siitä lähtien jatkunut melkein pahempana kuin aiemmin. Aikaisemmin se vielä varoitti sentään tulostaan mutta nyt tulee isona ryöppynä aina kun sitä ei osaa odottaa.. kiva nyt töissä olla taas:(

Kuumettakin oli lauantaina ja muutenkin mieli ollut matalalla ja paha olla jotenkin...

en halua masentaa muita enempää.. halusin vaan äkkiä lukasta teidän oloista ja purkaa taas vähän pahaa oloa!! Kiitos kun olette olemassa..josko huomenna taas vähän positiivisempaa tekstiä:) Mirage 12+3

Vierailija
26/26 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnattoman pahoillani:´( Sanat eivät riitä, tuollaista ei saisi tapahtua:´´(

Olisi ollut kaikenlaista kommentoitavaa, mutta taidan jättää huomiseen.

Kolmeplusyks