Onko 15t askelta päivässä paljon?
Selasin huvikseni Sabina Särkän instaa ja hän ylpeänä kehui, että tullut paljon käveltyä lomalla (Pariisissa) ja yhtenä vuorokautena 15 615 askelta. Tuohan on aivan mielettömän pieni määrä. Omalla lomalla askeleita tulee päivittäin 25-35t välillä. Ihme sohvaperuna, jos oikeasti hänestä 15t on paljon. Järkyttävän vähäinen määrä nuorelle ihmiselle. Mielipiteitä?
Kommentit (67)
No ei ole Sabina näjöjään kävelyihmisiä.
tätä se on ku setämies lähtee bailaan. , askelia tulee ,muttei matkaa ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että mistä 25-30 tuhatta askelta oikein saa. Olen lähihoitaja ja töissä olen koko päivän jaloillani, ainoastaan tauot ja kirjausten ajan istun. Töihin pyöräilen 10km ja takaisin. Jos lähtisin vielä jollekin 20000 askeleen lenkille niin olisin ihan loppu.
Minulla tulee kun lomalla lähtee hotellilta aamulla ja palaa takaisin illalla. Koko päivän olen liikkeellä.
Mitäs näiltä ikälopuilta pissiksiltä voi olettaa. Surullista jotenkin vaan kuulla, että jollekin 15 tuhatta askelmaa on paljon. Taitaa siis viettää aika paljon aikaa vaan kotona makoillen.
Katsoin ekaa kertaa Sabinan instaa. En tiedä, mutta näyttää jotenkin olevan hukassa ja surullinen. Kovat kulissit pysyssä eli ehkä sen vuoksi ei oikein kävely tai kaupunkiin tutustuminen kiinnosta. Sitä en tosin ymmärrä miksi mainostaa omaa jaksamattomuuttaan... 15 000 askelta on tosi vähän.
Mä muistelen joskus lomareissulla kävelleeni päivässä yli 26000 askelta, vaikka pidemmät siirtymät kuljettiinkin julkisilla.
Eikai nyt jauhojengiläinen jaksa kun kävellä diilerille ja takaisin hotelliin, muutama räps räps siinä matkanvarrella. Pitäähän jauhot jollain maksaa