Lue keskustelun säännöt.
Onko miehelläsi ärsyttäviä ilmeitä?
31.10.2006 |
Mun miehellä on, sellaisia tosi " HÖNÖN" oloisia! En osaa selittää, miksi ne ärsyttää niin valtavasti. Ne ilmeet tekee siitä, muuten komeasta ja upeasta miehestäni jotenkin vastenmielisen ja yksinkertaisen oloisen. Onneksi noi ilmeet ei ole joka hetki käytössä :-D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla