Lue keskustelun säännöt.
Hyvää kuntoilua tuo lumitöidenteko!!
06.11.2006 |
Mukavaa! Ei tarvii kuntosalille lähteä! Nyt sauna lämpeämään ja sitten yöksi duuniin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
puoli metriä lunta ja työnnät 30kg lapsia + 20 kg vaunuja + kauppakassit ainakin 10kg myrskysäässä polvia myöten lumihangessa niin kyllä ei tarvitse käydä kuntosalilla enää, vaan suoraan saunaan. :)
(Ja vapaaehtoisesti kävin siellä kaupassa, lumen määrä tosin yllätti, en arvannut että puolessa tunnissa ehtii sataa puoli metriä)