Lue keskustelun säännöt.
Miten olette reagoineet jos huuto. netissä myyjä on pyytänyt liikaa postikuluja?
31.10.2006 |
Ei mikään kamala erotus, mutta myyjä sanoi, että pk:t on 2.6 euroa, mutta kirje paljasti hänen maksaneen niitä 1.4 euroa.
Voiko tuota 1.2 euroa pyytää takaisin? Mä olen automaattisesti aina palauttanut jos olen ostajalta liikaa pk:ta pyytänyt etukäteen...
Kommentit (2)
mulle kävi kans niin et myyjä pyys 2,60 vaik tuli 1,40.kohtees oli 1,40 mainittu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tärkeintä ihana tuote