Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä miehestä, joka avioituu viikon tuntemisen jälkeen?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai on tuntenut naisen todellisuudessa pitempään.
Itse tapailin aikoinaan miestä, joka olisi halunnut naimisiin _nopeasti_. Myöhemmin selivisi, ttä mies oli psyykkisesti erittäin epävakaa, ja halusi itselleen lähinnä äidinkorviketta.
ei kai ihme, että tapailu päättyi nopeasti.
Avioituminen tuli kuin salama kirkkaalta ja siihen tietysti päättyi meidän suhde.
t. ap
Minä ja mieheni menimme kihloihin kahden viikon tuntemisen jälkeen ja jätimme seurustelukumppanimme. Olemme olleet yhdessä jo seitsemän vuotta (naimisissa 6,5v), joten jos se oli hulluutta, niin ei ainakaan vahingollista.
Kai siihen toinenkin osapuoli tarvitaan?