Lidlin kupongilla saisi ilmaiseksi maitoa, sokeria tai lauantaimakkaraa - en halua noista mitään!
Ennen lämmitti enemmän se 50 snt alennus kuin tällainen niskan tyrkytys.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin sokerin, sehän säilyy vuosia. En käytä rasvaista kevytmaitoa tai makkaraa. Ihan ok. Olen ottanut myös kauraryynejä ja talouspaperia (voi käyttää wc-paperina). Parempia nämä ovat kuin %-alennukset joistain tuotteista, joiden alkuperäishintaa ei näe kuin vasta kaupassa - saattavat olla edullisia muuhun kauppaan verrattuna, tai sitten ei.
Kevytmaito ei ole rasvaista.
On se rasvattomaan verrattuna. Aika paljon tulisi turhaa kovaa rasvaa, kun joskus menee 1/2 - 1 litraa itsellä päivässä. Rasvat otan öljyistä.
Eiköhän se maidon juominen tuossa määrin ole jo itsessään epäterveellisempää kuin se pieni määrä vitamiinipitoista maitorasvaa.
Syön enimmäkseen kasvisruokaa ( ml linssit, pavut, pähkinät), mutta se maidon proteiini on todella hyvänlaatuista. Aterioilla juon vettä, mutta rasvaton maito on hyvä esim. pslautusjuomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaittotaitoinen tekee noista vaikka mitä mieleistä. Eivät nuo omiakaan lemppareita ole, mutta jos ilmaiseksi saisin, käyttäisin sokerin pikkelöintiliemeen sienille tai kasviksille ja maidon käyttäisin maitoapohjaiseen keittoon. Lauantaimakkaraa en ole syönyt kymmeniin vuosiin, mutta siitä voisi tehdä paremman leivänpäällisen silppuamalla sen paprikan ja maustekurkun kanssa hienoksi ja sekoittamalla tuorejuustoon. Eiköhän tuo makkara toimisi myös munakkaassa.
Mutta hei, jos ei kelpaa, älä ota.
Maitopohjaiset keitot? Hyi vtttu!
Tein juuri suppilovahverokeittoa. Ai että, oli hyvää. Tykkään myös savuporo-juustokeitosta, joka on maitopohjainen.
Mutta sulle varmaan sienetkin on hyi vtttu, mummoruokaa
Maitopohjainen kalakeitto on mun lemppari. Saadaan kuhaa ja ahventa omista kalavesistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais käydä Prismassa. S-bonuksen saa rahana tilille ja sen voi käyttää ihan mihin vaan. Ei tarvitse ostaa edes S-ketjusta.
Prisma on muuten jo kalliimpi kuin citymarket koska jälkimmäisessä on paljon tarjouksia.
Citymarketin tarjoukset on Prisman normaalihintoja. Joten miksi mennä citymarkettiin tarjousten perässä kun saat muualta normaalihinnalla samat tuotteet samaan hintaan ? Ja Prismasta ja s- marketista tulee bonuksia joka kuukausi reilusti, olen yrittänyt olla Citymarketin asiakas, mutta huomasin että samalla rahalla saa vähemmän ja se plussapiste vitonen tulee hyvin harvoin.
Citymarketti on värimaailmaltaan ja tuotteitten esillelaittamisen suhteen kauniimpi ja siten miellyttävä kokemys toisin kuin prisma josta lähinnä tulee mieleen itäeurooppalainen myymälä. Joskus jopa tyhjine hyllyineen vielä korostuu tuo tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais käydä Prismassa. S-bonuksen saa rahana tilille ja sen voi käyttää ihan mihin vaan. Ei tarvitse ostaa edes S-ketjusta.
Prisma on muuten jo kalliimpi kuin citymarket koska jälkimmäisessä on paljon tarjouksia.
Ai? Oman empiirisen tutkimuksen mukaan Citymarketin tarjoushinnat on melkein yhtä alhaiset kuin Prisman normaalihinnat. Mutta juokse sinä vain "alennuksen" perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuanlaittotaitoinen tekee noista vaikka mitä mieleistä. Eivät nuo omiakaan lemppareita ole, mutta jos ilmaiseksi saisin, käyttäisin sokerin pikkelöintiliemeen sienille tai kasviksille ja maidon käyttäisin maitoapohjaiseen keittoon. Lauantaimakkaraa en ole syönyt kymmeniin vuosiin, mutta siitä voisi tehdä paremman leivänpäällisen silppuamalla sen paprikan ja maustekurkun kanssa hienoksi ja sekoittamalla tuorejuustoon. Eiköhän tuo makkara toimisi myös munakkaassa.
Tein juuri suppilovahverokeittoa. Ai että, oli hyvää. Tykkään myös savuporo-juustokeitosta, joka on maitopohjainen.
Mutta sulle varmaan sienetkin on hyi vtttu, mummoruokaa
Kuka pilaa sienikeiton maidolla?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymarketin tarjoukset on Prisman normaalihintoja. Joten miksi mennä citymarkettiin tarjousten perässä kun saat muualta normaalihinnalla samat tuotteet samaan hintaan ? Ja Prismasta ja s- marketista tulee bonuksia joka kuukausi reilusti, olen yrittänyt olla Citymarketin asiakas, mutta huomasin että samalla rahalla saa vähemmän ja se plussapiste vitonen tulee hyvin harvoin.
Citymarketti on värimaailmaltaan ja tuotteitten esillelaittamisen suhteen kauniimpi ja siten miellyttävä kokemys toisin kuin prisma josta lähinnä tulee mieleen itäeurooppalainen myymälä. Joskus jopa tyhjine hyllyineen vielä korostuu tuo tunnelma.
Sua taitaa oikeasti harmittaa, että Stockan Herkku meni S-ketjulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Oman empiirisen tutkimuksen mukaan Citymarketin tarjoushinnat on melkein yhtä alhaiset kuin Prisman normaalihinnat. Mutta juokse sinä vain "alennuksen" perässä.
Puhumattakaan siitä, että suuresta osasta noista Citymarketin "tarjous"tuotteista meneekin kassalla normaalihinta.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on syrjäytyneiden, maahantuuttaajien ja toimeentulotuella elävien kauppa.
Tämä väite on täyttää puppua. Pihassa näky kaikenlaisia autoja, upouudesta Porchesta lähtien. Olen nähnyt myös erään suomalaisen huippunäyttelijän.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa hassu. :D
Olen kantis, en saa tukia enkä kovin syrjäytyneeksikään itseäni koe. Meillä on myös talouden bruttotulot ihan kohtuullisen hyvät (n. 170 k€ vuodessa). Ja oikein mielelläni asioin Lidlissä. Siellä on paljon laadukkaita tuotteita ja edulliset hinnat. Esim. pähkinät laadultaan parempia kuin K- tai S-ryhmän kaupoissa muutävät ja usein vielä tarjouksessakin.
Myös muu asiakaskunta ainakin tässä meidän alueen myymälässä vaikuttaisi olevan ihan samaa sosioekonomista ryhmää kuin itsekin olen.
Ja, niin, itsekin kyllä mieluummin ottaisin bonusena niitä 50 cent tai euron alennuksia kuin noita ilmaistuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun empiirinen tutkimukseni löytää Cittarista lähes joka kerta sellaisia tarjouksia, joille edes Prisman 60% ilta-ale ei vedä vertoja. Esim. eilen sain Cittarista 10 luomumunaa eurolla ja paketin herkullisia artesaanimakkaroita 50 sentillä. Kyseisten tuotteiden päiväys oli menossa umpeen ja niitä oli jäljellä paljon, joten siksi niissä oli erityisen hyvä tarjous.
Vierailija kirjoitti:
mistä noita kuponkeja saa? sossusta?
En asioi sossussa, mutta olen kuponkien suuri ystävä. Meillä menee aika paljon rahaa ruokaan ja jotenkin aina ilahduttaa, kun Cittarista tulee välillä sellaisia 10 ja 15 eur alennuskuponkeja plussakortille. Samoin kun Lidlin appiin tuli ainakin aikaisemmin muutaman euron alekuponkeja :D
Eihän noilla tietysti oikeasti suurta merkitystä ole, kun ruokakauppaan menee 1200 - 1300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä väite on täyttää puppua. Pihassa näky kaikenlaisia autoja, upouudesta Porchesta lähtien. Olen nähnyt myös erään suomalaisen huippunäyttelijän.
Itse olen nähnyt mm. formulaselostajan, entisen pääministerin ja olympiamitalistin Prismassa. Cittarissa vain julkkissisustussuunnittelijan. Lidlissä en mitään mainittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä noita kuponkeja saa? sossusta?
En asioi sossussa, mutta olen kuponkien suuri ystävä. Meillä menee aika paljon rahaa ruokaan ja jotenkin aina ilahduttaa, kun Cittarista tulee välillä sellaisia 10 ja 15 eur alennuskuponkeja plussakortille. Samoin kun Lidlin appiin tuli ainakin aikaisemmin muutaman euron alekuponkeja :D
Eihän noilla tietysti oikeasti suurta merkitystä ole, kun ruokakauppaan menee 1200 - 1300 euroa.
Olen joskus kauan sitten saanut CM tai K-Supermarketista sellaisia alennuskuponkeja että kun ostat esim. 30 eurolla normaalihintaisia tuotteita, saat niistä 5% alen. No, sitten kun alkaa vertailemaan että mitäs normaalihintaista sieltä ostaisin niin että olisi kannattavaa tuon alen kanssa vrt. Prisman normaalihinnat, en saa ostoskoriin kerättyä juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut koskaan saada kunnon lohikeittoa?
Niin mitä sitten? Vai pakottaako joku sinut aseella uhaten ottamaan ko. tuotteet?
Itse siirsin kaikki ostokseni Prismaan tämän pelleilyn takia. Saan käyttää bonukseni mihin haluan ja niitä kertyykin nyt enemmän. Lidlistä hakenut vain tarjouksia jos olleet todella hyviä. 10snt säästön takia en vaivaudu.