Lidlin kupongilla saisi ilmaiseksi maitoa, sokeria tai lauantaimakkaraa - en halua noista mitään!
Ennen lämmitti enemmän se 50 snt alennus kuin tällainen niskan tyrkytys.
Kommentit (117)
Käy hakemassa pois ja anna jollekin köyhälle.
Minä otin sen sokerin vaikka en ois tarvinu :( raha-alennukset takas!
Juu sokerin voisi ehkä hakea satunnaiseen leipomiseen mutta eipä noille oikeasti käyttöä ole millekään
No mikä sun ongelma on? Ei se kuponki PAKOTA sua noita ottamaan.
En käytä valkoista sokeria mihinkään. Maitoa vain jos leivon pullaa. Todella tarpeetonta.
Nauroin kun näin tuon kupongin. En edes tiennyt että lauantaimakkaraa tehdään enää nykyään.
Otin sokerin, sehän säilyy vuosia. En käytä rasvaista kevytmaitoa tai makkaraa. Ihan ok. Olen ottanut myös kauraryynejä ja talouspaperia (voi käyttää wc-paperina). Parempia nämä ovat kuin %-alennukset joistain tuotteista, joiden alkuperäishintaa ei näe kuin vasta kaupassa - saattavat olla edullisia muuhun kauppaan verrattuna, tai sitten ei.
Lidl on syrjäytyneiden, maahantuuttaajien ja toimeentulotuella elävien kauppa.
Vierailija kirjoitti:
5/5
Suitsuke haisee jo ulko-ovella.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
T. Lidlin vakuoasiakas, kovapalkkainen natiivi Vattuniemestä
Vierailija kirjoitti:
Otin sokerin, sehän säilyy vuosia. En käytä rasvaista kevytmaitoa tai makkaraa. Ihan ok. Olen ottanut myös kauraryynejä ja talouspaperia (voi käyttää wc-paperina). Parempia nämä ovat kuin %-alennukset joistain tuotteista, joiden alkuperäishintaa ei näe kuin vasta kaupassa - saattavat olla edullisia muuhun kauppaan verrattuna, tai sitten ei.
Kevytmaito ei ole rasvaista.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän näistä ap on?
Kannattais käydä Prismassa. S-bonuksen saa rahana tilille ja sen voi käyttää ihan mihin vaan. Ei tarvitse ostaa edes S-ketjusta.
Toiset ylenkatsoo ja toisille olisi hyvä apu viikoksi.
Itse saan eläkkeen, ikäni takia, 3. päivä lokakuuta.
Kaikki kävisi, maitoa käytän ja lauantaimakkara on kaupoissa edelleen myynnissä, tiedoksi vain. Monet sitä näyttävät ostavan, juuri edullisuuden takia.
Sokeria käytän, esimerkiksi kiisseliin, on hyvä ruoka ja edullinen jos on edes jotain marjoja tms.
Heh, vaikka itse sieltä metsästä poimittuja, mitä köyhille mainostetaan. Aika hapanta olisi ilman sokeria.
Miten, ettekö laita mitään ruokia kotona tai leivo jos sokeri ei mihinkään kelpaa?
No, aloittaja nyt vaan halua rehvastella ja olla tyhmänylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri säilyy ikuisesti
Asiantuntijan kommentti:
Sokerin laatu voi kuitenkin heikentyä, mikäli sitä ei säilytä oikein. Sokeri imee itseensä helposti esimerkiksi hajuja. Ja vaikka bakteerit eivät sokerissa kasvakaan, ei se tarkoita sitä, etteivätkö ötökät voisi sokeripurkkiin kavuta.
5/5
Tässä muuten nähdään Lidlin katteet. Tuo kuponki oli ennen 0,5 e. Nyt sillä saa 0,9 sokerin. Hmm..