Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En liho enkä laihdu. Auttaako jos jätän sokerin pois?

Vierailija
24.04.2024 |

Jos herkkuja menee monena päivänä viikossa, tosin pieniä määriä kerrallaan, niin laihdunko jos jätän nuo pois? Muuten paino pysynyt samoissa lukemissa eli tällä syömisellä en liho enkä laihdu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niistä sokereista kaloreja tulee, joten voisi kuvitella, että ainakin vähän lähtisi.

Vierailija
2/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sokeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin hiilareits kannattaa vähentää esim. turha leipä vähemmäks. Voi sitä jonkun verran syödä.

Vierailija
4/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet normaalipainoinen niin todennäköisesti ei ole mitään vaikutusta siltikään.

Vierailija
5/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää. Ei täällä palstalla taida ennustajia olla.

Vierailija
6/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vehnä pois! Huomaat , kuin kilot alkavat karisemaan. Sen jälkeen voit silloin tällöin herkutella vehnäsillä.

Lisää liikuntaa ja jätä turha mössöilykin pois, sipsit ja karkit ja muut herkut.

Vierailija
7/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti kokeilla vähähiilarista, jopa ketoa. Itse ainakin olen tuhannen turvoksissa ja painonpudotus tuntuu aivan mahdottomalta, jos hiilaria tulee yhtään liikaa. Mulla myös lipödeema vaivana, ja tuntuu että vähähiilarinen on ainoa ruokavalio joka hieman helpottaa sitä ja saa nesteet ja rasvat liikkeelle. Meinaa siis että sokeriherkut pois, mutta myös pasta, riisi, peruna, tavallinen leipä yms. Tilalle proteiinia, runsaasti rasvaa ja vähähiilihydraattisia kasviksia.

Vierailija
8/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätty sokeri ja valkoinen jauho on yleensä ainakin se lihomisten syy.

Vierailija
9/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja syömällä on harvemmin laiduttavaa vaikutusta. Lisää liikuntaa ja syö monipuolisesti.  Hiilareita voi syödä mutta niitä "hitaita hiilareita" joita saa mm. pähkinöistä, ruisleivästä ja kasviksista.

Hakupalvelut kertovat varmasti enemmän.

Vierailija
10/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin nälänsäätely toimii sillon paljon normaalimmin. 

Vierailija
11/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin sitä, mutta se ei pudottanut ainakaan kolmessa kuukaudessa painoani grammaakaan.

Vierailija
12/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hirveästi ole liikaa painoa, mutta haluan sitä silti vähän pois. (168cn ja 67kg) Olin 14/10 dietillä parikin vuotta mutta mitään ei tapahtunut, enentään pikkuhiljaa paino vähän nousi. (olen  50vuotiaaksi ollut noin 55kg, sen jälkeen hiljalleen paino noussut) Nyt aloitin 3 viikoa sitten 1000 kalorin dietin ja paino tippuu vauhdilla. Nyt jo  3kg pois. Nyt olen jo tottunut pieniin annoksiin ja jaksan ihan hyvin. Ennen söin liian isoja annoksia, ettei tulisi nälkä enää klo 18 jälkeen, jonka jälkeen ei enää saanut syödä. 

Kyllähän sokerin ja herkkujen  syönti vaikuttaa, niissä on todella paljon kaloreita, mutta laskisin vaikka viikon ajan paljonko oikeasti kaloreita saa. Niitä tulee helposti yli 2000 päivän mittaan ja kiloja kertyy. itellä ainakin kalorien kulutus päivässä jää alle 2000 vaikka lenkkeilen ja liikun joka päivä.

Vierailija
13/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite lihon hitaasti koko ajan, vaikka koko ajan muka laihdutan. En syö sokeria, enkä vehnää enkä leipää. Pätkäpaastoakin koitin kahteen otteeseen, mutta sen kanssa vasta paino nousikin, niin lopetin. Ikää on jo 40+. Painoindeksi on jo 29. Kai syön liikaa normaalia ruokaa. Tässä iässä pitäis kai syödä kuin hiiri.

Vierailija
14/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilin sitä, mutta se ei pudottanut ainakaan kolmessa kuukaudessa painoani grammaakaan.

Sama ,kuukauden sokeriton kokeilu ja painoa lisää useampi kilo

Vierailija
15/15 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vajaassa vuodessa putosi 10kg, kun jätin karkin ja suklaan pois. Pullaa, piirakkaa ym. leivonnaisia syön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän