Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50-v naisia, jotka ovat luopuneet miehistä kokonaan?

Vierailija
24.09.2022 |

?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleiden pitäisi olla tyytyväisiä tilaansa. Parisuhde on helvettiä.

Vierailija
22/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että luopuisin miehistä. Pitääkö siitä tehdä ilmoitus jonnekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin miehistä eroon jo +40v. Paljon helpompi elää, ei passattavaa eikä kuunnella kuinka teet jotain väärin. Nyt saan elää kuten haluan ja nauttia elämästä. Kaksi pitkä suhdetta riittää kiitos.

Nyt elät parasta elämääsi lauantai-iltana yksinäsi vauvapalstalle miehistä katkeria juttuja kirjoitellen?

Vierailija
24/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä. Tämä on hiljainen lopetus.

Vierailija
25/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan naiset räyhäävät miten eivät tarvitse miehiä mihinkään, mutta silti MGTOWin mainitseminen saa heidät aina raivoihinsa :D

Mä olen niin pihalla näistä kaikista lyhenteistä ja erilaisista suuntautumisista. Miksi pitää koko ajan keksiä uusia? Mitä tuokin MGTOW edes tarkoittaa? Ei näitä kaikkia voi muistaa.

NKOTB = New Kids On The Block

MGTOW = Muslim Gay Transsexuals On Wall

HTLB = homot, transseksuaalit, lesbot, biseksuaalit

Vierailija
26/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin miehistä eroon jo +40v. Paljon helpompi elää, ei passattavaa eikä kuunnella kuinka teet jotain väärin. Nyt saan elää kuten haluan ja nauttia elämästä. Kaksi pitkä suhdetta riittää kiitos.

Nyt elät parasta elämääsi lauantai-iltana yksinäsi vauvapalstalle miehistä katkeria juttuja kirjoitellen?

No pahempi vaihtoehto olisi olla parisuhteessa ja kirjoitella tänne. Älä ole katkera toisen onnesta.

Vierailija
27/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että katkeruus paistaa ja kauas.

Vierailija
28/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men Going Their Own Way MGTOW

Vierailija
29/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut huonojen kokemusten vuoksi. Takana yksi pitkä parissuhde josta lapset ja sen jälkeen yksi lyhyempi jossa oli paljon tunnetta mutta haastava mies. En vaan enää jaksa jäädä yksin parisuhteessa ja miesten ihme showta.

Vierailija
30/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, kun tänne ilmoitat.

Vierailija
31/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka kolmekymppisissä jo. Ei esim. halua suomalaista kumppania. 

Vierailija
32/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti erosi kolmevitosena mun isästä ja sen jälkeen ei oo ollut uutta miestä. Äidinäiti erosi miehestään jo 80-luvulla ja kohta 40 vuotta ilman minkäänlaisia sutinoita.

Vierailija
33/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotta nuorempi mies on aivan sopiva 50-60-vuotiaalle. Nuorempi mies kunnioittaa tällaista naista. Löytänyt ehkä elämänkumppaninsa. On jaksavampi kuin naisen omaikäinen mies. Tällainen vaihtoehto kannattaa ehdottomasti kokeilla. Monella naisella ja nuoremmalla miehellä on hyviä kokemuksia.

Vierailija
34/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvasti harkinnassa on. 16 vuotta alkaa riittään.

Vierailija
35/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei ole passattavia. Moni on itsenäinen, ja osa passaa naisia.

Vierailija
36/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli avioero jo 32-vuotiaana, mies jätti kun vauva oli 5 kk ikäinen koska minusta oli kuulemma tullut "lihava lehmä" eikä kestänyt vauvan kiljuntaa. Sen jälkeen en ole miehiin koskenut, siis ihan selibaatissa ollut. Nyt ikää 48 enkä usko että koskaan enää miehen kanssa olen missään mielessä. Veljeni kun on myös vanhapoika, on mietitty että ehkä eläkepäivinä jos molemmat silloinkin on puolisottomia, hankitaan yhdessä maalta joku torppa jossa asutaan yhdessä, jos on muuten yksinäistä.

Vierailija
37/81 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW!

Vierailija
38/81 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW!

Millaista on olla homo muslimiyhteisössä, hyvä Muslim Gay? Saatko vapaasti toteuttaa siellä itseäsi?

Vierailija
39/81 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW!

Ei näitä kaikkia lyhenteitä jaksa googlailla. Sitä paitsi lyhenteet ovat amerikkalainen juttu. Ne eivät ole koskaan toimineet oikein suomessa. Mitä nyt lapset nykyään hokevat omgeetä. Sanoisivat että voi hyvät hyssykät. Tai no huh huh. No jopas jotakin.

Vierailija
40/81 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin jo 22-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme