Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita 50-v naisia, jotka ovat luopuneet miehistä kokonaan?

Vierailija
24.09.2022 |

?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovuin jo kolmekymppisenä.

N47

Vierailija
2/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai noin vanhaksi pitäisi elää että luopuu? Sen voi tehdä nelikymppisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan naiset räyhäävät miten eivät tarvitse miehiä mihinkään, mutta silti MGTOWin mainitseminen saa heidät aina raivoihinsa :D

Vierailija
4/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut miehistä ja parisuhteesta. Elämässäni kaksi pitkää parisuhdetta, olen elänyt nyt yksin 10 vuotta. Parhaimmat vuoteni elämässäni. Teen mitä haluan ja milloin haluan. Kun lapseni vielä tuosta täysi-ikäistyy olen täysin vapaa. Parisuhteeseen en enää lähde. Voin tapailla, mutta kotia en ala enää kenenkään kanssa leikkimään, en halua myöskään sitoutua enää. Pärjään omillani se riittää minulle.

Vierailija
5/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan naiset räyhäävät miten eivät tarvitse miehiä mihinkään, mutta silti MGTOWin mainitseminen saa heidät aina raivoihinsa :D

Mä olen niin pihalla näistä kaikista lyhenteistä ja erilaisista suuntautumisista. Miksi pitää koko ajan keksiä uusia? Mitä tuokin MGTOW edes tarkoittaa? Ei näitä kaikkia voi muistaa.

6/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. 10 vuotta sitten. Elämä on paljon ihanampaa.

Vierailija
7/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on eri naisia kuin me.

Vierailija
8/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 46-vuotiaana enkä kyllä halua enää vakavaa suhdetta. Tapailukumppani kyllä käy, jos kummallakin on omat asunnot. 

Vierailija
9/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali mies mitää vanhoja harppuja halua muutenkaan

10/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivoihinsa. Ikinä kuullutkaan tollasesta kirjainpötköstä.

Vierailija
11/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja haluaisin kyllä elämänkumppanin, miehen, mutta en seksiä. Harmi mutta näyttää siltä, että tämä on mahdoton yhtälö.

Vierailija
12/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te miehistä luopuneet voisi tehdä hyvän teon incelmiehille, että he saisivat edes kerran elämässään naista? Lauhtuisi heidän naisvihansakin sillä.

Vierailija
13/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä niiden halut tiedät kun et ole normaali.

Vierailija
14/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla yllätyksenä, mutta miehetkin vanhenee.

Vierailija
15/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin miehistä eroon jo +40v. Paljon helpompi elää, ei passattavaa eikä kuunnella kuinka teet jotain väärin. Nyt saan elää kuten haluan ja nauttia elämästä. Kaksi pitkä suhdetta riittää kiitos.

Vierailija
16/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te miehistä luopuneet voisi tehdä hyvän teon incelmiehille, että he saisivat edes kerran elämässään naista? Lauhtuisi heidän naisvihansakin sillä.

Ei voida. Ei se naisen saaminen niin ihmeellistä ole, että siitä kannattaisi vouhkata.

Vierailija
17/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä parane.

Vierailija
18/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi fiksumpaa pyytää tuota palvelusta niiltä, ketkä EIVÄT ole luopuneet miehistä..?

Vierailija
19/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kehopositiivisia isoja tyttöjä?

Vierailija
20/81 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luopunut miehistä ja parisuhteesta. Elämässäni kaksi pitkää parisuhdetta, olen elänyt nyt yksin 10 vuotta. Parhaimmat vuoteni elämässäni. Teen mitä haluan ja milloin haluan. Kun lapseni vielä tuosta täysi-ikäistyy olen täysin vapaa. Parisuhteeseen en enää lähde. Voin tapailla, mutta kotia en ala enää kenenkään kanssa leikkimään, en halua myöskään sitoutua enää. Pärjään omillani se riittää minulle.

Samaa odottelen että tuo nuorin tuosta lähtee omilleen. Sitten on vihdoin vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä