Millainen on annoksesi hotelliaamiaisella? Mittasi?
Paino ja pituus? Mitä yleensä syöt ja kuinka paljon?
Kommentit (59)
162/58, vaatekoko s/36.
Syön oikeastaan kaikkea, paitsi puuroa. Kreikassa oli upea aamiaispöytä. Tuoreet vihannekset, hedelmät, ihania leikkeleitä, juustoja, sai valita millaisilla höysteillä halusi omeletin. Siellä söin myös joka aamu cremebruleta kun tarjolla oli ja se on mun herkkua.
Hotelliaamiainen yleensä:
Munakokkelia, pekonia, salaatinlehti, kurkkua, tomaattia, viipale leipää, 2 viipaletta juustoa, ketsuppia, 2 kuppia kahvia, 1 lasi tuoremehua, jogurttia ja mysliä, lettuja tai vohvelia hillolla, jos on tai kakkua.
Syön päivässä aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan.
Mitat 67 kg, 171 cm, strategiset 98-75-98
N42
Miten mun kerran vuodessa syömäni hotelli aamiainen ja paino/pituus liittyy toisiinsa?
Lievästii ylipainoinen. Syön aamiaisella kaikkea proteiini-ja rasvapitoista, leivät, puurot ja hedwlmät ja leivokset jätän ottamatta. Paitsi joskus sitä ihanan pehmeää pitkään haudutettua puuroa otan vähän voisilmän kanssa.
Tällä pärjääkin pitkälle iltapäivään, jolloin kahvit ja suunnittelemaan illan ravintolakäyntiä. Koko päivän on energinen ja tasainen olo ja pystyy nauttimaan lomasta ilman uupumusta ja nälkäkiukkua.
Syön aina mitä haluan ja olen hoikka.
Leipää, juustoa, kurkkua, salaattia yms
Jugurttia ja marjoja
Munakokkelia
Teetä, croisantti ja jotain makeaa
165/55
Leipää, juustoa, voita, kasviksia, kokkelia tai keitettyä munaa, jogurttia/rahkaa tms., ehkä jotain hedelmää, keksiä, suklaata tms. mitä on jälkkärinä, omenamehua. Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, mutta maks. kerran vuodessa syömäni hotelliaamupala ei kyllä siihen painoon vaikuta.
Ahdan itseni niin täyteen kuin napa vetää, yleensä pekonia ja munia, joita en koskaan muuten normioloissa syö. Hotelliaamiaisella käyn noin 1x/ 5 vuotta, ei liity painooni mitenkään.
Hotelliaamiaisella olen syönyt aina mahdollisimman paljon, niin ali-, normaali- kuin ylipainoisenakin. Ap on outo.
Juon vain kahvin, ylipainoisena en halua olla haukansilmien tuijotettavana.
Riisipiirakoita ja munavoita
Kokkelia ja pekonia
Hedelmiä ja kakkuja
Kahvia ja tuoremehua
175/60, 88-68-96, ikä 41
Puuro + mustikkakeitto tai raejuustoa
4dl mustaa kahvia + 2 kaurapaahtoleipää tai kaurasämpylä, päälle juustoa ja kananmunaa sekä salaattia.
N163/50
Olis ollut ihan ok kysymys, ilman tuota mittojen ilmoittamista, ei liity mitenkään tähän asiaan.
Pituus 170
Paino 52
Syön kaikkea mahdollista niin että napa ruskaa.
N. 33
Vierailija kirjoitti:
Riisipiirakoita ja munavoita
Kokkelia ja pekonia
Kuka kurja kirjoitti tän! Nyt rupes noi kaikki himoittamaan, pakko lähteä kauppaan!
No jos laivalla ollaan ja hana on auki, niin sillä se lähtee, millä se tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Leipää, juustoa, kurkkua, salaattia yms
Jugurttia ja marjoja
Munakokkelia
Teetä, croisantti ja jotain makeaa165/55
Niin ja syön niin paljon, etten enää enempää pysty
mites sun?