Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on annoksesi hotelliaamiaisella? Mittasi?

Vierailija
24.09.2022 |

Paino ja pituus? Mitä yleensä syöt ja kuinka paljon?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

161/54

Munakokkelia

Maustamatonta jogurttia ja marjoja

Hedelmäviipaleita

Croissant, voita tai juustoa ja vihanneksia

Porkkanakakkua tai joku muu leivos

Mustaa kahvia

Appelsiinimehua pari lasillista

Karjalanpiirakka ja munavoita

Vaaleaa leipää/sämpylää, voita tai juustoa ja vihanneksia

Jotain marjasmoothieta pieni lasi

Aikamoinen määrä tosiaan ja yleensä hotelliaamiaisella olen krapulassa :D Ei tule usein käytyä, harvemmin kuin kerran vuodessa. Syön myös muuta tällaisinakin päivinä, mutta yleensä sentään vasta usean tunnin päästä.

Vierailija
22/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/80

Croissantin tai kaksi sekä hedelmiä, kahvin mustana ja appelsiinimehun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kerran vuodessa syömäni hotelli aamiainen ja paino/pituus liittyy toisiinsa?

Minä taas en ole koskaan ollut hotellissa, mutta ilmankos olenkin lihava kun vetäisin kaikkea mahan täydeltä, jos tuollaisen monipuolisen pöydän eteen joskus pääsisi.

Vierailija
24/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea muuta, paitsi muroja, mysliä, jugurtteja ja puuroa. Suosikkeja on tuoreet leivät runsailla täytteillä ja pekoni.

Normaalisti arjessa en syö aamuisin mitään, en ehdi ja mielelläni myös pätkäpaastoan. Mutta hotellissa ollessa olen lomalla, enkä kyllä mieti yhtään, mitä voin ottaa, vaan mietin mitä haluan ottaa. Aamiainen ei nykyisin aina kuulu huoneen hintaan, vaan sen voi ostaa erikseen. Tuolloin hinta on 20-30€ välillä. Todellakin syön sen edestä.

Vierailija
25/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakan ja sämpylän päällisillä (munavoita, leikkeleitä jne)

Croissantit

Kokkelia ja nakkia, joskus pekonia

Lämpimiä kasviksia

Joku hedelmäpala

Jogurtti marjoilla

Smoothie jos on

Pari kuppia kahvia ja pari lasia mehua

Juustoja hillolla jos on (soloissa esim. on)

Joku piirakkapala tms mitä makeaa on ja keksi

161cm ja 98kg

Vierailija
26/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tuoreita hedelmiä. Kananmunaa jos löytyy paistettuna tai kokkelina. Jos marjoja, niitä puuron kanssa, jos ei ole marjoja en syö puuroa. Tuoremehua ja kahvia kylkeen.

Jos on hyviä leivonnaisia, niitä, mutta bulkkikama jää tarjoilupöytään.

Painan 51 kiloa, olen 165 cm pitkä

Vierailija
27/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Olen ylipainoinen, mutta onneksi semmoinen "tiukemman" näköinen ja mallinen eli en ns. plösö. Hotelliaamiaisella nautin pekonit, nakit ja munakokkelin, mikä parasta, jos oikeista munista kermalla, kinkun ja juuston siivut leivälle. Nam! Ja yksi iso jääsalaatinlehtii, pari kurkun ja tomaatin siivua näön vuoksi niin, että lautanen näyttää lastatun kasviksilla. Yleensä kyllä syönkin ne.. en vaan tykkää mistään makeasta edes hedelmistä tai marjoista ja olen niille melkein kaikille kyllä allerginenkin. Puuroa en tahdo saada nieltyä, limaista. Kyllä nämä valinnat usein korreloi, jos on oma ittensä eikä esitä vaan vain koittaa hämätä niinkuin minä🤣

Vierailija
28/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu reissusta, ollaanko lomalla vai työreissulla ja tietty tarjoiluista. Kahvia, appelsiinimehu, pekonia, kananmunaa, leipää, juustoa, kasviksia. Suomessa ehkä puuroa. Tuoreita hedelmiä, jos on.

Lomareissulla kunnon aamiainen on se jolla aina päivän saa alkuun ja jaksetaan. Krapulakin taltutetaan.

Vierailija
29/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lautasellista syön. Suomessa tärkeimmät: pekoni, croissantit, riisipiirakat munavoilla ja appelsiinilohkot. Juomana appelsiinimehu.

Mitat 160 cm / 45 kg

Vierailija
30/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia pari kolme kupillista ja yksi tai kaksi juustopaahtista.

Vierailija
31/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä, juustosiivu, kalkkunaleike, kurkkua, paprikaa, kananmuna, luonnonjugurttia, marjoja, ehkä vähän puuroa, appelsiinituoremehua, teetä, vettä.

Olen 164 cm pitkä ja painan 61 kg, ikä liki 50 v, vaikkei sitä kysytty. Nuorempana painoin 54 kg ja söin huolettomammi ja ennen kaikkea jatkuvasti karkkia.

Vierailija
32/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mun kerran vuodessa syömäni hotelli aamiainen ja paino/pituus liittyy toisiinsa?

Minä taas en ole koskaan ollut hotellissa, mutta ilmankos olenkin lihava kun vetäisin kaikkea mahan täydeltä, jos tuollaisen monipuolisen pöydän eteen joskus pääsisi.

Ne muuten lakkaa maistumasta, jos käy liian usein. Pikkuhiljaa huomaa että syö sen saman mitä kotonakin.

Se on eri, jos pitää pitkä päivä pärjätä sillä esim jos matkalla, retkellä tms

Vierailija
33/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hotellista. Olen ollut Suomessa hotellissa, jossa on pystynyt juomaan aamiaisella edes kahvikupillista. Kahvi oli viileää. En ole syömishäiriöinen, vaan hotelli oli niin karsea. Paikkakunnan ainoa hotelli.

Vierailija
34/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vetää aamupalalla maha täyteen, ei tarvi seuraavan kerran kun syödä vasta illalla.

Vierailija
35/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarjottavista. Yleensä lautasellisen puuroa appelsiinimarmeladilla. Mikäli puuroa ei ole, niin luonnonjogurttia myslillä. Lasillinen appelsiinimehua ja espresso. Lisäksi, jos on juuri paistettuja lettuja, niin niitä voi aina ottaa yhden ja hedelmäsalaattia, jos se on tuoreista hedelmistä.

66 kg/174 cm.

Vierailija
36/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea hyvää niin paljon kuin jaksan. Usein enemmän epäterveellistä (leipää, leivonnaisia, pekonia) kuin terveellisiä jugurtteja ja hedelmiä. Mitat 51 kg ja 162 cm. Syön muutenkin yleensä isoja annoksia ja paljon herkkuja, mutta olen aina ollut hoikka eikä paino juuri nouse.

Vierailija
37/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttia+ marjoja+ puuro- ,lasi mehua, samaa, kuin kotona

177, 65 kg , nainen

Vierailija
38/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kaikkea hyvää niin paljon kuin jaksan. Usein enemmän epäterveellistä (leipää, leivonnaisia, pekonia) kuin terveellisiä jugurtteja ja hedelmiä. Mitat 51 kg ja 162 cm. Syön muutenkin yleensä isoja annoksia ja paljon herkkuja, mutta olen aina ollut hoikka eikä paino juuri nouse.

Uskoo, ken haluaa

Vierailija
39/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso lautanen: munakokkelia, pekonia ja jos on baked peansia, niin sitä. Kurkkua, tomaattia, salaattia ja tuoreita hedelmiä. Lasi tuoremehua ja maitokahvi. Tuolla mennään reippaasti iltapäivän puolelle, joskus jopa päivällisaikaan saakka. 162cm ja 60kg.

Vierailija
40/59 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin hotelliaamiaisella, joten syön mitä mieli tekee ja niin paljon kuin maistuu. Yleensä otan appelsiinimehua, leipää ja juustoa, mysliä ja maustamatonta jogurttia, croissanttia jne. Kahvin kanssa syön keksejä, hedelmiä yms mitä vain löytyy.

Bmi 22,5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän