Millainen on annoksesi hotelliaamiaisella? Mittasi?
Paino ja pituus? Mitä yleensä syöt ja kuinka paljon?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Miten mun kerran vuodessa syömäni hotelli aamiainen ja paino/pituus liittyy toisiinsa?
Ja ennen kaikkea mitä ne ap.tä liikuttavat.
Typerä aloitus, poistuu nyt!
Missä tahansa olenkin, en syö muuta kuin yhden voisarven tai yhden paahtoleivän marmeladin kanssa ja siihen kupillinen capuccinoa. Salaatteja syön lounaalla ja hedelmiä jälkiruoaksi. Miten voitte syödä noin jumalattomasti jo aamulla? 176pituus,65paino.
Sen verran harvoin vedän hotelliaamiaisia että silloin kun vedän, otan ihan kaikkea mitä mieli tekee. Tyypillisesti tuoretta leipää levitteellä, kasviksia erikseen lautaselle, keitetty kananmuna ja maustamatonta jogurttia/rahkaa marjojen tai hedelmäsalaatin kanssa (riippuen tarjonnasta). Jos on joku tosi hyvä pieni makea tarjolla, otan vielä sellaisen aamupalan jälkkäriksi. 168/52
No tänään söin kananmunaa + munakökkeliä, kaksi mini karjalan piirakkaa, jugurttia marjoilla, kupin kahvia, kaksi juustoviipaletta, tomaattiviipaleita (en laskenut), suolakurkkua (en laskenut viipaleita), kinkkuviipaleen, kaksi lasia tuoremehua.
Hoteli oli hieno kartanohotelli eteläsuomessa.
186cm 83kg mies
Aikamoista ahmimista. Miksi aamupalan pitäisi riittää iltaan asti? En vaan pystyisi tuommoisia määriä syömään ikinä. Säännölliset ruoka-ajat ovat paremmat kuin tuommoinen "vetäminen mahan täydeltä". Oksettaa oikein tuollainen mättö.
En muista, kun siitä on yli 10v aikaa, mutta olen 165 pitkä ja paina lähes 80 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista ahmimista. Miksi aamupalan pitäisi riittää iltaan asti? En vaan pystyisi tuommoisia määriä syömään ikinä. Säännölliset ruoka-ajat ovat paremmat kuin tuommoinen "vetäminen mahan täydeltä". Oksettaa oikein tuollainen mättö.
Olen tavallaan samaa mieltä. Syön "aamiaisen" siinä 13:30 - 14:00 nurkilla ja sitten illalla vasta kympin nurkilla vähintään 1500 kalorin isomman aterian. Pärjää hyvin taas seuraavaan iltapäivään.
Tummapaahto kahvia maidolla, paljon. Jugurttia marjoilla, pari leipää juustolla ja kasviksilla. Ehkä vähän munakokkelia ja 1 viipale pekonia.
Otan yleensä lähes kaikkea mitä on tarjolla. Lempparia on munakokkeli, pekoni, karjalanpiirakat munavoilla, croisantit, hedelmät, jogurtti marjoilla ym. Kahvia, tuoremehua. Jälkkäriä aivan varmasti jos on. Joissain hotelleissa saa sokeri/suklaamuroja, niitä todellakin otan. Määriä jos miettii, niin kokkelia sellanen pienehkö kasa, pekonia 2-3 viipaletta, karjalanpiirakoita kaksi, croisantteja yksi, kulhollinen jogurttia, muuta sitten vaihtelevia määriä. Jos on erilaisia juustoja niin niitä syön paljon. Hotelliaamiaiset on ihania ja jos on aikaa, niin syön ihan ajan kanssa.
175cm, 62kg.
Vieläkö abc:llä on aamupalapöytä? Kävin joskus töiden jälkeen siellä ja mätin aina lautasen täyteen nakkeja ja pekonia ja sipulirenkaita ja lihapullia ja mitä kaikkea olikaan ja hain ainakin kaksi kertaa lisää. Tuli varmasti syötyä koko rahalla. M40
Olen lievästi ylipainoinen, mutta aamiaisella en osaa vetää valtavaa määrää ruokaa. Ei vaan maistu. Vähän vaihtelee mitä otan mutta en todellakaan jokaista sorttia. Sitte taas jos menen laivaristeilyn iltabuffettiin niin syön niin paljon ku maha vetää.
Vierailija kirjoitti:
No hei, lomalla voi syödä vähän rennommin ja hotellissa ollaan noh, lomalla yleensä. Ehkä sä pingotat joka asiasta ympäri vuoden.
Hotellissa syön aina kahvia, tuoremehua, munakasta, pekonia, karjalanpiirakan munavoilla ja lisäksi muutaman viipaleen ananasta ja vesimelonia.
Normaalisti haen munakasta vielä toisenkin kukkurallisen lautasellisen.
Ap mitä se sulle kuuluu? Ootko ihan dille?
Ehdottomasti puuroa, toivottavasti kaurapuuroa. Marjoilla ja jogurtilla. Se on pääasia.
Hedelmiä ja kasviksia.
Munakokkelia jos ei ole jauheesta tehtyä.
Pieni pala kalaa jos on tarjolla. Juustonsiivu.
Joskus on esim.tyrnishotteja tai vastaavia.
Juon vettä.
En halua syödä liikaa. En juo kahvia tai teetä, tuoremehu on pahaa hotelleissa. Aamulla en halua makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön lomalla hotellissa vähän runsaamman aamiaisen, koska yleensä lomalla olen fyysisesti aktiivisempi kuin töissä/kotona. Ja myös siksi, että lounas yleensä venyy myöhäisemmäksi jo ihan siitä syystä, että monet ravintolat aukeavat vasta puolilta päivin. Sellaista järjetöntä mättämistä en kyllä ymmärrä. Ja miten paljon lihaa, rasvaa ja suolaa aamiaiseksi syödään.
Minä haluan hotellissa ollessani ainoastaan munaa...oli kyseessä iltariennot tain aamupala.