Onko muilla tisseissä karvoja?
Siis sellaisia ihan kunnolla näkyviä? Itsellä on useampia tummia karvoja ja ne todella ahdistaa :(
Kommentit (26)
No jonkun verran vaaleita ihokarvoja on, mutta ne eivät juuri näy.
On ollut jo teini-ikäisestä saakka yksittäisiä tummia karvoja nännien ympärillä. Ja olen siis nainen..
On. Olen nyppinyt jo 20 vuotta niitä, mutta mustia karvoja riittää aina vaan.
On tullut iän myötä. Sheivaan ne muutamat suihkussa, nyppimään en ole rohjennut.
Vierailija kirjoitti:
On. Olen nyppinyt jo 20 vuotta niitä, mutta mustia karvoja riittää aina vaan.
On kyllä jännä juttu kuinka kulmakarvat lakkaavat kasvamasta kun niitä nyppii, mutta sama ei päde näihin. Innostuvat vaan lisää ja pyytävät kaveritkin mukaan bileisiin.
On, ja mies joskus niistä kuittailee ja että se ärsyttää. Herkällä hetkellä nuollessaan rintojani saattaa mm todeta, että täällähän on hyvä palvelu, kun on hammaslangat mukana.
On, mutta nypin ne pois pinseteillä.
Vierailija kirjoitti:
On, ja mies joskus niistä kuittailee ja että se ärsyttää. Herkällä hetkellä nuollessaan rintojani saattaa mm todeta, että täällähän on hyvä palvelu, kun on hammaslangat mukana.
Kuvottava mies!
Eihän leikkikentälläkään ruoho kasva 😉
On. Ne on tosi rumat ja pitkät. Leikkelen ja sheivaan niitä pois. Olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava mies!
Minusta tuo oli hauska juttu 😄
Laittakaa kuvia niin perehdytään tilanteeseen!
Karvat naisen rinnoissa ovat usein merkki muhivasta rintasyövästä. Syöpäsolut häiritsevät rintakudoksen toimintaa, joka aiheuttaa karvojen kasvua.
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Nypittävä on, vaikka sattuu. Pysyvät edes hetken pois. Onneksi ei ole kuin muutama toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Karvat naisen rinnoissa ovat usein merkki muhivasta rintasyövästä. Syöpäsolut häiritsevät rintakudoksen toimintaa, joka aiheuttaa karvojen kasvua.
Höpöhöpö, se kertoo hirsutismista ja se taas viittaa monirakkulaisiin munasarjoihin eli pcos:ään. Tyhmä tauti sekin, muttei sentään mikään syöpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, se kertoo hirsutismista ja se taas viittaa monirakkulaisiin munasarjoihin eli pcos:ään. Tyhmä tauti sekin, muttei sentään mikään syöpä!
Ei tartte mitään tautia olla, jos on karvoja, se on normaalia.
Kyllä mulla ainakin on, en ole ahdistunut. Monella miehellä on.