Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tisseissä karvoja?

Vierailija
24.09.2022 |

Siis sellaisia ihan kunnolla näkyviä? Itsellä on useampia tummia karvoja ja ne todella ahdistaa :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ja mies joskus niistä kuittailee ja että se ärsyttää. Herkällä hetkellä nuollessaan rintojani saattaa mm todeta, että täällähän on hyvä palvelu, kun on hammaslangat mukana.

Lopeta sekstailu heti kun sanoo tuollaista niin eiköhän vähitellen opi tavoille.

Vierailija
22/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee. Nyppäisen pinseteillä pois muutaman kerran vuodessa ja ongelma ratkaistu. Tuskin on mikään tappava tauti kyseessä, koska näitä nyt on ollut ja tullut jo jotain 15 vuotta. Helposti ratkaistavissa oleva pikkujuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvat naisen rinnoissa ovat usein merkki muhivasta rintasyövästä. Syöpäsolut häiritsevät rintakudoksen toimintaa, joka aiheuttaa karvojen kasvua.

Todella vastuutonta jakaa tuollaista disinformaatiota näin vakavasta aiheesta (syöpä). Mistä ihmeestä keksit tuon? Vai onko sinulla linkata tieteellinen tutkimus, jossa tämä todetaan?

Vierailija
24/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias nainen ja nännieni ympärillä on kasvanut yksittäisiä pitkiä karvoja murkkuiästä asti. Olen nyppinyt pois. Ei niistä tarvitse ahdistua. Mielummin ne kun viikset, jollaiset kasvaa monilla naisilla etenkin etelämmässä. Minulla ei ole mitään sairautta. Ihmisillä nyt vaan kasvaa karvoja mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa.

Vierailija
25/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias nainen ja nännieni ympärillä on kasvanut yksittäisiä pitkiä karvoja murkkuiästä asti. Olen nyppinyt pois. Ei niistä tarvitse ahdistua. Mielummin ne kun viikset, jollaiset kasvaa monilla naisilla etenkin etelämmässä. Minulla ei ole mitään sairautta. Ihmisillä nyt vaan kasvaa karvoja mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa.

En tiennytkään, että tämä on joku valintakysymys. Mulla kun kasvaa ne viiksetkin, enkä ole edes tumma enkä kotoisin läheltäkään etelä-eurooppaa.

Vierailija
26/26 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fägäreillä on jos ne ei sheivaa.