Onko muilla tisseissä karvoja?
Siis sellaisia ihan kunnolla näkyviä? Itsellä on useampia tummia karvoja ja ne todella ahdistaa :(
Kommentit (26)
Joskus tulee. Nyppäisen pinseteillä pois muutaman kerran vuodessa ja ongelma ratkaistu. Tuskin on mikään tappava tauti kyseessä, koska näitä nyt on ollut ja tullut jo jotain 15 vuotta. Helposti ratkaistavissa oleva pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Karvat naisen rinnoissa ovat usein merkki muhivasta rintasyövästä. Syöpäsolut häiritsevät rintakudoksen toimintaa, joka aiheuttaa karvojen kasvua.
Todella vastuutonta jakaa tuollaista disinformaatiota näin vakavasta aiheesta (syöpä). Mistä ihmeestä keksit tuon? Vai onko sinulla linkata tieteellinen tutkimus, jossa tämä todetaan?
Olen 48-vuotias nainen ja nännieni ympärillä on kasvanut yksittäisiä pitkiä karvoja murkkuiästä asti. Olen nyppinyt pois. Ei niistä tarvitse ahdistua. Mielummin ne kun viikset, jollaiset kasvaa monilla naisilla etenkin etelämmässä. Minulla ei ole mitään sairautta. Ihmisillä nyt vaan kasvaa karvoja mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48-vuotias nainen ja nännieni ympärillä on kasvanut yksittäisiä pitkiä karvoja murkkuiästä asti. Olen nyppinyt pois. Ei niistä tarvitse ahdistua. Mielummin ne kun viikset, jollaiset kasvaa monilla naisilla etenkin etelämmässä. Minulla ei ole mitään sairautta. Ihmisillä nyt vaan kasvaa karvoja mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa.
En tiennytkään, että tämä on joku valintakysymys. Mulla kun kasvaa ne viiksetkin, enkä ole edes tumma enkä kotoisin läheltäkään etelä-eurooppaa.
Lopeta sekstailu heti kun sanoo tuollaista niin eiköhän vähitellen opi tavoille.