Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tätä ei voi uskoa!!

30.10.2006 |

Noin 7,5 vuotta yritystä takana, luomuvuosia, useita ivf-hoitoja (joista 1 ihana onnistuminen), lukemattomia epäonnistumisia ja turhaumia. Nyt kun pyyhe on heitetty kehään, niin täys yllätyksenä luomuplussa!! Eihän tämän pitänyt olla mahdollistakaan. Ihanan onnensekainen olo, vaikka pelottaakin vielä juhlistaa. Elämä on ihmeellistä =D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaista ei varmaankaan kovin helpolla usko, kun on kertomasi mukainen tausta.

Itselläni yritystä takana n. 6 vuotta, useita epäonnistuneita hoitoja myös, mutta yksi onnistunut IVF:kin, josta nyt 2-vuotias poika. Sen jälkeen olen myös toivonut luomuplussaa, mutta ei ole onni suosinut. Tänään sain tietää Pas-hoidon epäonnistuneen. Oli ensimmäinen hoito yrityskerta tuon onnistuneen IVF:n jälkeen. Sitä asennoituu jotenkin siihen, että kyllä ne hoidot onnistuu varmaan hyvin, kun on jo yksi onnistunut, mutta taas tipahdin alas.

Ei muuta kuin onnea ja masun kasvattelua,

toivoopi

Kerttuli2

Vierailija
2/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tasan mistä puhut. Itse kuvittelin, että kun eka ivf nappasi, niin jatko menisi samaa rataa. Kamala pettymys, kun sen jälkeen oli vain pelkkiä epäonnistumisia toinen toisensa jälkeen.

Siispä lähetän sinulle Kerttuli2 sylillisen tukea, lohtua ja voimia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vaan onnitella... no, se tuli varmaan selväksi! Itsellä on vasta se eka onnistunut ivf-vauva synnyttämättä, mutta toiveet on korkealla jatkoa ajatellen... ihanaa, että epäonnistumisista huolimatta onni potkaisi uudelleen!

-Osse rv 38+5

Vierailija
4/8 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ivf-poikani syntyi noina päivinä. Tulee mahtavan lämpimiä muistoja mieleen - nyt tuolla viereisessä huoneessa tuhisee maailman ihanin 4v pötkötin :)

Sinulle alkaa varmaan jo malttamattomuus iskeä ;-) Tsemppiä loppumetreille! Toivottavasti itsekin pääsen noin pitkälle.

Vierailija
5/8 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se elämä tosiaan voi yllättää,Itselläni yritystä 6 v. ja takana 7 tuloksetonta icsiä, joista viimeisessä käytimme luovutettuja munasoluja.Yhtään ainoota plussaa ei hoidoista tullut.Vikaa meissä molemmissa.Päätimme myöskin heittää pyyhkeen kehään ja kuinkas kävikään; 1.5 v vikasta hoidosta koin elämäni suurimman ja ihanimman yllätyksen : Olin luomusti raskaana ja sylissä tuhisee nyt pieni poika, ikää 2vkoa ja 4 pv.Olen maailman onnellisin tällä hetkellä.

NAUTI NYT RASKAUDESTASI JA TURVALLISTA RASKAUSAIKAA!

Vierailija
6/8 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!!!

t. itse tänään plussannut ;-)

Vierailija
7/8 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti pyöristyvästä vatsasta ja toivottaan, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti. =)

Ihania elämän yllätyksiä!

-viivi ja onnimöttönen rv21+4

Vierailija
8/8 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomalta kuulostaa, mutta ihanaa että ihmeitäkin tapahtuu! Onnea teille ja kaikkea hyvää raskausaikaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi