Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varatulle miehelle raskaana

Vierailija
24.09.2022 |

Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei oo mun ukko ainakaan tämä sankari.

Kyllä se aina on jonkun "no ei onneks mun ukko"-akan ukko.

Ei kuitenkaan mun. Vasektomia nääs.

Mutta sehän tekee pettämisestä helpompaa, ei seurauksia.

So? Ei tule kuitenkaan äpäriä perinnönjaolle.

Vierailija
62/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hänen vaimo haluaa lastenne tuntevan toisensa? Hitto, ettäs kehtaat. Varatun kanssa. Paha saa palkkansa.

Tuttavapiirissäni on muuten tällainen tapaus, jossa nimenomaan ne naiset ja heidän lapsensa ystävystyivät keskenään, mies sai lähteä matkoihinsa. Mies meni myöhemmin naimisiin kolmannen naisen kanssa, jonka kanssa hänellä ei ole yhteisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jalkavaimo.

Vierailija
64/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny islamin uskoon. Niille on moniavioisuus ihan ok.

Vierailija
65/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Hävettävintä tässä tapauksessa on että hankkiudutaan tietoisesti paksuksi perheelliselle eikä se ole mikään vahinko ollut.

Jos ymmärtäisit edes etiikan alkeita. Eettisesti paljon pahempi on vaatia tekemään aborttia ja viaton saa maksaa elämällään toisten tekemistä vääristä valinnoista. Ja mihin unohtui miehen osuus, pyhällä hengelläkö tämä nainen raskautui.

Vierailija
66/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitetaanko näillä paha saa palkkansa viesteillä sitä, että pettävä mies saa kärsiä vai miten? Miksi täällä aina hyökätään sen oletettavasti sinkkunaisen kimppuun kukai ole pettänyt yhtään ketään eikä todellakaan ole vastuussa jonkun tuntemattoman perheen perheonnesta.

Vierailija
67/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehen kuulu kertoa vaimolleen.

Vierailija
68/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiselta mieheltä tulee löytymään lehtolapsia enemmänkin. Pettää koko ikänsä ajan kunhan vehkeet vaan toimii. Et tule olemaan ensimmäinen jalkavaimo etkä viimeinen 🤣🤣🤣

Vierailija
69/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitetaanko näillä paha saa palkkansa viesteillä sitä, että pettävä mies saa kärsiä vai miten? Miksi täällä aina hyökätään sen oletettavasti sinkkunaisen kimppuun kukai ole pettänyt yhtään ketään eikä todellakaan ole vastuussa jonkun tuntemattoman perheen perheonnesta.

Onko pakko sekaantua varattuun? Mies on paha. Pahoista teoista joutuu kärsimään.

Vierailija
70/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Hävettävintä tässä tapauksessa on että hankkiudutaan tietoisesti paksuksi perheelliselle eikä se ole mikään vahinko ollut.

Jos ymmärtäisit edes etiikan alkeita. Eettisesti paljon pahempi on vaatia tekemään aborttia ja viaton saa maksaa elämällään toisten tekemistä vääristä valinnoista. Ja mihin unohtui miehen osuus, pyhällä hengelläkö tämä nainen raskautui.

Mitä tuollainen ihminen voisi ymmärtää? Pääasia että alapää toimii.

Vierailija
71/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla ensin eronnut ja olla pari vuotta eronsa käsitellyt, sillä oli sitten jättäjä tai jätetty niin aina se vaatii suruaikansa niin ettei viedä samoja ongelmia suhteesta toiseen. 

Täysin moraalitonta varsinkin siltä sinkkunaiselta sekaantua perheelliseen mieheen ja tuomitsen sen naisen kyllä pahemmaksi eikä kysymys ole mistään vastuusta toisten onnesta vaan siitä että alentuu tuollaiseen suhteeseen jossa toinen on vielä perheellinen eikä ole eronnut. 

Huonosta suhteesta lähdetään heti pois niin ettei ole uutta suhdetta haettu tilalle ennen kuin voi edellisestä lähteä. Siis suhteesta toiseen hyppivä läheisriippuvainen ressukka ei voi lähteä vanhasta suhteesta ellei ole uusi tilalle ja mitä ajatuksia se herättää sellaisesta ihmisestä. 

Näitä varattuja jos tuli vastaan iskuaikeissaan niin sanoin aina että mene ensin selvittämään omat ongelmasi mitä olet hankkinut ja minä en ole mikään ratkaisu niihin. 

Vierailija
72/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa varattuun ja yritämme lasta. Miehen vaimo ei kai minusta tiedä. En ole kysellyt, koska ei pahemmin kiinnosta.

Miksi olen suhteessa varattuun? Ihastuin ihmiseen suuresti kun aloimme keskustelemaan viestien välityksellä ja soittelemaan. Kaikki alkoi erään humalaisen illan päätteeksi kun mies tuli viereeni nukkumaan, tosin asiat johtivat toiseen. En tiennyt tuolloin hänen olevan naimisissa. Tunnen todella suurta tuskaa välillä tästä tilanteesta. Järkipuoleni sanoo ja on jo parin vuoden sanonut, että eroon koko miehestä. Pelkään luultavasti yksin jäämistä, vaikka toisaalta tiedän, että minun on helppo saada vapaa, luotettava ja mukava mies. Omiin arvoihini kuuluvat rehellisyys ja luotettavuus ja perhekeskeisyys ja mikään näistä ei kohtaa tässä tilanteessa. Itse olen miehelle täysin rehellinen, olen luotettava ja annan aivan liikaa. Tähän mieheen en luota. En ikinä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. En vain pysty parisuhdetta luomaan tälläiselle pohjalle, jossa jatkuvasti mietin hänen pettävän minuakin sillä niinhän siinä käy ennemmin tai myöhemmin.

Lapsen haluan ja vielä voisin perääntyä tästä sotkusta. Suurimpia haaveitani on mennä naimisiin ja saada lapsi avioliitossa. Tätä ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Mies on lapsen kohdalla ilmoittanut, että saattaa minut raskaaksi, mutta mitään virallista ei halua lapseen.

Kyllä, käyn ammattilaisen kanssa keskustelemassa. Ei ole mt-diagnoosia, on traumoja.

Vierailija
73/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsi saa myös osan miehen perinnöstä aikanaan.

Vierailija
74/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.

Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.

Adoptio on mahdollista, suosittelen.

Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.

Miksi luulet ettei ap:lla varaa elättää lasta??

Vierailija
75/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa varattuun ja yritämme lasta. Miehen vaimo ei kai minusta tiedä. En ole kysellyt, koska ei pahemmin kiinnosta.

Miksi olen suhteessa varattuun? Ihastuin ihmiseen suuresti kun aloimme keskustelemaan viestien välityksellä ja soittelemaan. Kaikki alkoi erään humalaisen illan päätteeksi kun mies tuli viereeni nukkumaan, tosin asiat johtivat toiseen. En tiennyt tuolloin hänen olevan naimisissa. Tunnen todella suurta tuskaa välillä tästä tilanteesta. Järkipuoleni sanoo ja on jo parin vuoden sanonut, että eroon koko miehestä. Pelkään luultavasti yksin jäämistä, vaikka toisaalta tiedän, että minun on helppo saada vapaa, luotettava ja mukava mies. Omiin arvoihini kuuluvat rehellisyys ja luotettavuus ja perhekeskeisyys ja mikään näistä ei kohtaa tässä tilanteessa. Itse olen miehelle täysin rehellinen, olen luotettava ja annan aivan liikaa. Tähän mieheen en luota. En ikinä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. En vain pysty parisuhdetta luomaan tälläiselle pohjalle, jossa jatkuvasti mietin hänen pettävän minuakin sillä niinhän siinä käy ennemmin tai myöhemmin.

Lapsen haluan ja vielä voisin perääntyä tästä sotkusta. Suurimpia haaveitani on mennä naimisiin ja saada lapsi avioliitossa. Tätä ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Mies on lapsen kohdalla ilmoittanut, että saattaa minut raskaaksi, mutta mitään virallista ei halua lapseen.

Kyllä, käyn ammattilaisen kanssa keskustelemassa. Ei ole mt-diagnoosia, on traumoja.

Ihan itsesi vuoksi: lähde pois tuosta suhteesta. Tiedät sen olevan väärin kaikin puolin ja tiedät myös senkin, ettet suhteessasi voi hyvin. Onko se kaikkien haaveittesi veroista? Oikeasti?

Vierailija
76/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta ottaa ison lainan ja raataa töissä ja sitten aikanaan siitä saa perintöä muutkin lapset kuin naisen.

Vierailija
77/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko suunnittellut näin?

Oishan niitä vapaitakin ollut

Vierailija
78/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
79/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaa koko aloitus 👤👤

Vierailija
80/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tässä ei ole kyse minun mielestäni. En antaisi koskaan anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi