Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varatulle miehelle raskaana

Vierailija
24.09.2022 |

Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tulee kylmät väreet aloituksesta. Viime kesänä tapailin varattua miestä, joka hurmasi minut täysin. Lupasi maat ja taivaat, kunhan saa sovittua erosta. Pantiin ilman ehkäisyä, eihän lapsi olisi haitannut, kun tulevaisuus oli tähtiin kirjoitettu. No sitten yhtäkkiä mies ilmoittikin, että ei eroakaan ja jatkaa nyksän kanssa. Olin hetken täysin romahtaneena ja odotin menkkoja, jotka onneksi tulivat. Oli kyllä opetus minulle miten tunteet voivatkaan viedä.

Vierailija
82/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran olette sängyssä niin napsauta miehelle siveysvyö CB6000 tms. ja piilota sen avain.

Olet siten etulyöntiasemassa raha-asioista neuvoteltaessa. Voit kiristää isonkin summan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää heti kertoa koska muuten myöhemmin vaikeaa. No miehen vaimo on varmaan iloinen siitä uutisesta.

Vierailija
84/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa varattuun ja yritämme lasta. Miehen vaimo ei kai minusta tiedä. En ole kysellyt, koska ei pahemmin kiinnosta.

Miksi olen suhteessa varattuun? Ihastuin ihmiseen suuresti kun aloimme keskustelemaan viestien välityksellä ja soittelemaan. Kaikki alkoi erään humalaisen illan päätteeksi kun mies tuli viereeni nukkumaan, tosin asiat johtivat toiseen. En tiennyt tuolloin hänen olevan naimisissa. Tunnen todella suurta tuskaa välillä tästä tilanteesta. Järkipuoleni sanoo ja on jo parin vuoden sanonut, että eroon koko miehestä. Pelkään luultavasti yksin jäämistä, vaikka toisaalta tiedän, että minun on helppo saada vapaa, luotettava ja mukava mies. Omiin arvoihini kuuluvat rehellisyys ja luotettavuus ja perhekeskeisyys ja mikään näistä ei kohtaa tässä tilanteessa. Itse olen miehelle täysin rehellinen, olen luotettava ja annan aivan liikaa. Tähän mieheen en luota. En ikinä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. En vain pysty parisuhdetta luomaan tälläiselle pohjalle, jossa jatkuvasti mietin hänen pettävän minuakin sillä niinhän siinä käy ennemmin tai myöhemmin.

Lapsen haluan ja vielä voisin perääntyä tästä sotkusta. Suurimpia haaveitani on mennä naimisiin ja saada lapsi avioliitossa. Tätä ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Mies on lapsen kohdalla ilmoittanut, että saattaa minut raskaaksi, mutta mitään virallista ei halua lapseen.

Kyllä, käyn ammattilaisen kanssa keskustelemassa. Ei ole mt-diagnoosia, on traumoja.

Käytä sitä järkeäsi ja jätä se mies heti kun vielä ei ole paskat housuissa. Ota virheistä opiksesi ja varmista aina tutustuessasi uuteen ihmiseen vähän aikaa mikä sen tausta on. Älä aloita humalassa minkäänlaista suhdetta. Ja kuinka olet parikin vuotta tuota jatkanut. Missä vaiheessa sit tietää miehen olevan perheellinen niin siinä vaiheessa olisi pitänyt laittaa stoppi. Ei ihmisen tarvitse olla minkään ihastumisien vietävissä ja selittää sitten ettei voinut sille mitään. Minäkin olen ihastunut ja tuntenut jotain kemiaa mutta järki on sanonut ettei kannata sen takia alkaa hyvää parisuhdetta tuhoamaan ja olen loppujen lopuksi onnellinen siitä järjestä ettei ole mitään typeryyksiä tullut tehtyä sillä rakastan miestäni yli kaiken vaikka on meillä ollut välillä seesteisiä aikoja pitkässä suhteessa. Samoin varmaan miehellänikin on ollut joitain ihastuksia mutta ei me haluta eroon toisistamme koskaan. Kuten mieheni sanoi että meitä ei erota muu kuin kuolema ja ehkäpä ei sekään 😁

Vierailija
85/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, tulee kylmät väreet aloituksesta. Viime kesänä tapailin varattua miestä, joka hurmasi minut täysin. Lupasi maat ja taivaat, kunhan saa sovittua erosta. Pantiin ilman ehkäisyä, eihän lapsi olisi haitannut, kun tulevaisuus oli tähtiin kirjoitettu. No sitten yhtäkkiä mies ilmoittikin, että ei eroakaan ja jatkaa nyksän kanssa. Olin hetken täysin romahtaneena ja odotin menkkoja, jotka onneksi tulivat. Oli kyllä opetus minulle miten tunteet voivatkaan viedä.

Hyvä kun tunnustat kuinka tyhmä sitä voikaan olla ja kuvitella että olisi varatulle ihan ainutlaatuinen reikä 🤣

Vierailija
86/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hänen vaimo haluaa lastenne tuntevan toisensa? Hitto, ettäs kehtaat. Varatun kanssa. Paha saa palkkansa.

Ja miehessähän ei ole koskaan mitään vikaa? Mitä nyt vähän pettää. Hei, mut sattuuhan sitä, että mies käy vahingossa tunkemassa tankoaan tunneliin. Mies on niin reppana, voi voi.

Vierailija
87/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaimolle, oikeasti! Hänellä pitää olla mahdollisuus halutessaan päästä moisesta pettävästä paskaläjästä eroon. Minulle kerrottiin ex-mieheni uskottomuudesta, olin kertojalle ikuisesti kiitollinen ja pääsin eroon huonosta miehestä.

Vierailija
88/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun seuraavan kerran olette sängyssä niin napsauta miehelle siveysvyö CB6000 tms. ja piilota sen avain.

Olet siten etulyöntiasemassa raha-asioista neuvoteltaessa. Voit kiristää isonkin summan.

Minulla on hallussani kahden eri ukon siveysvöiden avaimet.

Voin kertoa että rahavirta on huomattava, pystyn maksamaan niillä vuokrani ja rahaa jää reilusti ylikin pieneen ylellisyyteen.

Vierailija
89/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kostonhimoinen. Mistä johtuu ettet ole saanut vapaata ja perheetöntä miestä. Olet todella säälittävä. 

Miksi toinen nainen on säälittävä? Hänhän on vapaa tekemään mitä lystää? :D

Vihatkaa sitä pettävää miestä. Hän heistä on se jolla on perhe ja velvollisuuksia.

Vierailija
90/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni menisi sörssimään tehden lehtolapsen niin koko varallisuus siirrettäisiin minun nimiini jotta se nainen jäisi näppejään nuolemaan ja mieheni jäisi työttömäksi niin ettei tarvitse maksaa elatusmaksuja sille hyväksikäyttäjälle. Ja minä pidän mieheni niin että se nainen saisi vain lapsensa ja elättäisi sen yksin veronmaksajien rahoilla. Sinä tyydytät yksinäisyytesi jollain lehtolapsella lapsella ja minulla on se suhde. 

Onneksi en ole noin tyhmää miestä hankkinut joka kävisi yksinäisille lapsenteko kuumeisille naisille siittämässä kakaroita. Siis naisille jotka eivät löydä vapaita miehiä lapsenteko kuumeeseensa. 

Minä en voi ymmärtää sellaisia naisia jotka alkavat lisääntymään perheellisille miehille. Täytyy olla tosi epätoivoinen ressukka, yleensä mielenterveysongelmiakin eikä ole vapaita miehiä saanut. 

Vierailija
91/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kostonhimoinen. Mistä johtuu ettet ole saanut vapaata ja perheetöntä miestä. Olet todella säälittävä. 

Miksi toinen nainen on säälittävä? Hänhän on vapaa tekemään mitä lystää? :D

Vihatkaa sitä pettävää miestä. Hän heistä on se jolla on perhe ja velvollisuuksia.

Hänhän on vapaa tekemään mitä lystää niin miksi ei hae vapaata ihmistä tarpeisiinsa. 

Sillä pettävällä ei olisi asiakkaita jos ei kukaan tarjoa sille itseään. Minä pidän niitä itsensä tarjoajia pahempina sillä tilaisuus tekee monista varkaan kokeilla kiellettyä tavaraa. 

92/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.

Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.

Adoptio on mahdollista, suosittelen.

Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.

Adoptiovanhemmat on ihan tavallisia ihmisiä jotka eroilevat ja riitaantuvat kuten muutkin.

Toki sillä erotuksella että suhdetta, taloutta, fyysistä ja psyykkistä terveyttä on kartoitettu paljon ennen kuin tuohon hyväksytään

Toista se vanhemmuus on ap n mielenterveys ongelmilla, kukaan terve ihminen ei edes järjestä itseänsä tuohon tilanteeseen...

Ihan tavallisia ihmisiä ne on, usko pois. Miettii jotain Kaikkosiakin, jotka olivat ihan loppusuoralla adoptioprosessissa. Kaatui Kaikkosen rikostuomioon, ei kummankaan luonteenlaatuun vaikka nainen on ihan tuuliviiri. Nykyään vähän väliä eri lehdessä rakastuneena aina uuteen ihmiseen ja muuttanut uuteen kaupunkiin. Ei nuo testit mitään takaa.

Sama Kaikkosten tapaus tuli mieleeni. Adoptiopari erosi ja molemmilla on uudet suhteet, vaimolla ollut useampiakin. Lapsilla ei ole turvallisia vanhempia.

moi

Vierailija
93/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä tunnu häpeälliseltä alkaa suhteeseen varatun kanssa ja uskoa sen juttuihin, satuihin miksi ei voi erota. Samalla tavalla se huijaa sinua kuin perhettäänkin. Se tarvitsee naimiseensa vähän vaihtelua vaan eikä rakastu keneenkään. Sillä ei ole tunteita ketään kohtaan vaan niillä naisilla on joita on useampia. Ja ne naisethan ovat suurimpia hölmöläisiä kun kuvittelevat olevansa sille pellelle ainutlaatuisia. 

Vierailija
94/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vaimolle viestiä. Hän haluaa pitää miehensä ja perheensä. Minulle se sopii. Sovittiin,että kun lapsi on isompi ,niin hän käy isällään. Kaikki meni oikein hyvin.

Vierailija
95/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hallussani kahden eri ukon siveysvöiden avaimet.

Voin kertoa että rahavirta on huomattava, pystyn maksamaan niillä vuokrani ja rahaa jää reilusti ylikin pieneen ylellisyyteen.

Kuinka saat rahaa ilman että et ole hankkiutunut paksuksi. Miksi et lyhennä rahavirralla omaa asuntoa vai eikö se virta olekkaan ihan säännöllistä ja varmaa kun asut vuokralla. Ja toisekseen naapurit näkevät että olet maksullinen nainen niin minua ainakin hävettäisi sellainen rahan tienaaminen että kaikki näkevät kun ramppaa eri miehiä asunnossani. Jotkut selittävät ne että käy veljiä ja setiä kylässä 🤣

Suurin osa hankkiutuvat yksinhuoltajiksi ja tienaa sillä elantonsa niin se ei ole niin näkyvää prostituutioo kun on lapsi. Yhteiskunta pitää huolta lapsiperheellisistä ja tukee enemmän kuin yksinäisistä. 

Vierailija
96/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin vaimolle viestiä. Hän haluaa pitää miehensä ja perheensä. Minulle se sopii. Sovittiin,että kun lapsi on isompi ,niin hän käy isällään. Kaikki meni oikein hyvin.

Olet tosi sairas kun tarvitset lapsesi tekoon perheellisen miehen ja nyt lapsellasi ei ole isää ollenkaan. Kuvitteletko että niitä lapsen ja isän suhteita luodaan joskus sitten myöhemmin. 

Minulla ei onnistunut suhteen luominen kun se oli katkennut. Oletko ihan varma että lapsi haluaa vieraaseen perheeseen silloin kun hän on isompi. 

Sinä et ole ajatellut sitä lasta ollenkaan vaan ihan itseäsi ja mikä pakko on ollut sulla tehdä lapsi perheelliselle miehelle. Eikö ole ollut perheettömiä miehiä ollenkaan tarjolla sinun pakkomielteiseesi tehdä kakaroita. 

Vierailija
97/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit unessasi 50-luvun Suomi-filmiä. Herää jo todellisuuteen.

Vierailija
98/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyväksikäyttäjä, sinä vielä pahempi. Kukaan ei hanki lapsia tuollaisessa tilanteessa. Kamalaa.

Vierailija
99/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ehkä vähän aiheen sivuun mutta kun aiemmin joku mainitsi rahanansaitsemiskeinoja niin kerron omankin.

Myyn käytettyjä pikkareitani. Mitä kauemmin päällä olleet sen parempi hinta. Postitan ne minigrip-pussissa asiakkaille. En käy ollenkaan päivätöissä.

Vierailija
100/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitetaanko näillä paha saa palkkansa viesteillä sitä, että pettävä mies saa kärsiä vai miten? Miksi täällä aina hyökätään sen oletettavasti sinkkunaisen kimppuun kukai ole pettänyt yhtään ketään eikä todellakaan ole vastuussa jonkun tuntemattoman perheen perheonnesta.

Täälläkin kritisoidaan sitä miten AP on antanut varatun miehen panna paljaalla sen sijaan, että VARATTU mies on pannut paljaalla vierasta naista ottaen riskin uuden jälkeläisen siittämisestä. Miehet heittää naiset bussin alle, naiset heittää naiset bussin alle. Tästä syystä miehet hallitsee maailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi