Olen varatulle miehelle raskaana
Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.
Kommentit (154)
Eikö tunnu oudolta olla raskaana toiselle perheelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.
Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.
Adoptio on mahdollista, suosittelen.
Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.
Adoptiovanhemmat on ihan tavallisia ihmisiä jotka eroilevat ja riitaantuvat kuten muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.
En ole mikään köyhä kuten ei ole lapsen isäkään. Me molemmat haluamme vauvan pitää.
Olette molemmat itsekkäitä. Jo olemassa olevat lapset vaan kärsii teidän päätöksistä.
Eikä teistä todellakaan ole vanhemmiksi vaikka varallisuutta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
Ai koska tätä ei ole ikinä tapahtunut kenellekkään? Tämä on kuule aika yleistä.
Miksi et seurustele vapaan miehen kanssa jos haluat lapsen? Kyllä niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat tai tod.näk oikein haluat että varattu mies laukeaa paljaalla sisääsi ? Tällaiset naiset oksettaa minua
Kaikki naiset oksettaa sinua.
Voi ap rassukkaa, kun on täytynyt tyytyä käytettyyn mieheen. Säälin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään köyhä kuten ei ole lapsen isäkään. Me molemmat haluamme vauvan pitää.
Newsflash: ei ole mitään vauvaa.
Saattaa olla, että mies kertoo vaimolleen, saattaa myös jättää kertomatta. Teet vaimolle palveluksen kertomalla asiasta. Sen jälkeen hän voi itse päättää, jääkö asumaan petturin kanssa, vai ei.
Tää tilanne on kaikille mahdoton. Jos isä aikoo rakentaa suhteen lapseensa, niin kuin totta kai pitää, niin riski on, että sisarukset ja miehen vaimo eivät ota tätä lasta perheenjäseneksi mitenkään ja lapsi saa ikuiset traumat. Voi olla, että niin ei käy ja pystyvät käymään asiaan läpi keskenään ja ottamaan lapsen ilolla vastaan, mutta vaikeaa se tulee olemaan eikä niin välttämättä koskaan tapahdu. Tosi vaikea tilanne ja miettisin asioita enemmän loppuun asti ennen kuin tekisin mitään päätöksiä. Toki minun random mielipiteelläni ei ole väliä, jokainen tekee niin kuin itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptiovanhemmat on ihan tavallisia ihmisiä jotka eroilevat ja riitaantuvat kuten muutkin.
Toki sillä erotuksella että suhdetta, taloutta, fyysistä ja psyykkistä terveyttä on kartoitettu paljon ennen kuin tuohon hyväksytään
Toista se vanhemmuus on ap n mielenterveys ongelmilla, kukaan terve ihminen ei edes järjestä itseänsä tuohon tilanteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Juurikin niin , äläkä vaadi elatusmaksuja. Kerro ihmeessä niin ne järjestää niin ettei lapsi saa perintöjä vaan ne jaetaan eläessään jolloinka kuollessaan yllätys yllätys mies on varaton. Näin olen nähnyt tehtävän jos miehen perhe ei hajoa vaan saa anteeksi tyhmyydessään tehdyn syrjähyppynsä. Oikein toivon etteivät katalat suunnitelmasi toimisi ollenkaan.
Luuletko että hänen vaimo haluaa lastenne tuntevan toisensa? Hitto, ettäs kehtaat. Varatun kanssa. Paha saa palkkansa.
Mutta minkälainen suhde sinulla on isään? Oliko vain seksisuhde? Rakoiliko hänen avioliitto? Täällä ihmiset ovat heti tuomitsemassa; toiset naiset ja pettävät nähdään hirviöitä eikä ihmisinä. Onnea vauvasta!
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että mies kertoo vaimolleen, saattaa myös jättää kertomatta. Teet vaimolle palveluksen kertomalla asiasta. Sen jälkeen hän voi itse päättää, jääkö asumaan petturin kanssa, vai ei.
Uskon,että jää. Heillä useampi lapsi ja vaimo on pienellä sairaseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki sillä erotuksella että suhdetta, taloutta, fyysistä ja psyykkistä terveyttä on kartoitettu paljon ennen kuin tuohon hyväksytään
Toista se vanhemmuus on ap n mielenterveys ongelmilla, kukaan terve ihminen ei edes järjestä itseänsä tuohon tilanteeseen...
Ihan tavallisia ihmisiä ne on, usko pois. Miettii jotain Kaikkosiakin, jotka olivat ihan loppusuoralla adoptioprosessissa. Kaatui Kaikkosen rikostuomioon, ei kummankaan luonteenlaatuun vaikka nainen on ihan tuuliviiri. Nykyään vähän väliä eri lehdessä rakastuneena aina uuteen ihmiseen ja muuttanut uuteen kaupunkiin. Ei nuo testit mitään takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies on suhtautunut? Aikooko tunnustaa lapsen tai kertoa itse kotona?
Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.
Eli mies on jo kertonut vaimolle vaikka otsikossa kerrot ilmoittavasi? Vai mistä tiedät että mies saa pitää perheensä?
Onneks ei oo mun ukko ainakaan tämä sankari.
Mies ei voi päättää mikä suhde hänellä tulee olemaan tämän jälkeen jo olemassa oleviin lapsiinsa saati vaimoonsa jota on pettänyt. Veikkaan että erittäin huono tuon jälkeen, siinä on luottamus viety täysin.
Jos mies on valmis pettämään puolisoaan en kyllä uskoisi ensimmäistäkään lupausta hänen suustaan.