Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varatulle miehelle raskaana

Vierailija
24.09.2022 |

Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa varattuun ja yritämme lasta. Miehen vaimo ei kai minusta tiedä. En ole kysellyt, koska ei pahemmin kiinnosta.

Miksi olen suhteessa varattuun? Ihastuin ihmiseen suuresti kun aloimme keskustelemaan viestien välityksellä ja soittelemaan. Kaikki alkoi erään humalaisen illan päätteeksi kun mies tuli viereeni nukkumaan, tosin asiat johtivat toiseen. En tiennyt tuolloin hänen olevan naimisissa. Tunnen todella suurta tuskaa välillä tästä tilanteesta. Järkipuoleni sanoo ja on jo parin vuoden sanonut, että eroon koko miehestä. Pelkään luultavasti yksin jäämistä, vaikka toisaalta tiedän, että minun on helppo saada vapaa, luotettava ja mukava mies. Omiin arvoihini kuuluvat rehellisyys ja luotettavuus ja perhekeskeisyys ja mikään näistä ei kohtaa tässä tilanteessa. Itse olen miehelle täysin rehellinen, olen luotettava ja annan aivan liikaa. Tähän mieheen en luota. En ikinä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. En vain pysty parisuhdetta luomaan tälläiselle pohjalle, jossa jatkuvasti mietin hänen pettävän minuakin sillä niinhän siinä käy ennemmin tai myöhemmin.

Lapsen haluan ja vielä voisin perääntyä tästä sotkusta. Suurimpia haaveitani on mennä naimisiin ja saada lapsi avioliitossa. Tätä ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Mies on lapsen kohdalla ilmoittanut, että saattaa minut raskaaksi, mutta mitään virallista ei halua lapseen.

Kyllä, käyn ammattilaisen kanssa keskustelemassa. Ei ole mt-diagnoosia, on traumoja.

Ihan itsesi vuoksi: lähde pois tuosta suhteesta. Tiedät sen olevan väärin kaikin puolin ja tiedät myös senkin, ettet suhteessasi voi hyvin. Onko se kaikkien haaveittesi veroista? Oikeasti?

Kiitos. Kävin pitkällä kävelyllä ja pohdin asiaa ihan kunnolla. Nyt on aika alkaa hoitamaan itseäni ihan kunnolla.

Keskustelen miehen kanssa tänään ja ilmoitan, että se on nyt loppu. Ei auta enää mitkään maanittelut tai haavekuvien luomiset. Toivon, että hänen vaimonsa ei koskaan saa tietää meidän suhteestaamme.

Aloittajalle tsemppiä ja oli rohkea teko laittaa vaimolle viestiä.

Vierailija
102/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoralistista syyttää naista. Mies on ihan vaan uhri. Ja lapsen sietää kuolla, koska nainen nyt vaan on niin tyhmä että mennyt iskemään varatun. Voi teitä 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä vähän aiheen sivuun mutta kun aiemmin joku mainitsi rahanansaitsemiskeinoja niin kerron omankin.

Myyn käytettyjä pikkareitani. Mitä kauemmin päällä olleet sen parempi hinta. Postitan ne minigrip-pussissa asiakkaille. En käy ollenkaan päivätöissä.

Hmm,,, ehkä minkin irtisanoudun oravanpyörästä ja ryhdyn tuollaiseksi yksityisyrittäjäksi..

Vierailija
104/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Ei tässä kuule sen pettävän miehen tunteita mietitä, vaan ihan kaikkien muiden osapuolten kipua. 

Vierailija
105/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on suhtautunut? Aikooko tunnustaa lapsen tai kertoa itse kotona?

Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.

Onko sulla jokin lievä kehitysvamma vai oletteko koko porukka jotain valkoroskia?

Vierailija
106/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja ja potentiaalisia raiskaaja.

Vierailija
107/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitetaanko näillä paha saa palkkansa viesteillä sitä, että pettävä mies saa kärsiä vai miten? Miksi täällä aina hyökätään sen oletettavasti sinkkunaisen kimppuun kukai ole pettänyt yhtään ketään eikä todellakaan ole vastuussa jonkun tuntemattoman perheen perheonnesta.

Täälläkin kritisoidaan sitä miten AP on antanut varatun miehen panna paljaalla sen sijaan, että VARATTU mies on pannut paljaalla vierasta naista ottaen riskin uuden jälkeläisen siittämisestä. Miehet heittää naiset bussin alle, naiset heittää naiset bussin alle. Tästä syystä miehet hallitsee maailmaa.

No varmaan siksi, että aloitus on tehty nimenomaan tämän naisen näkökulmasta. Ihan selvä hommahan se on, että mies on suurin syypää ja p*skaläjä. On minusta silti myös halveksittavaa lähteä tuollaisiin kuvioihin ulkopuolisena mukaan, vaikka kuinka olisi vapaa ja blaa blaa. Ihan tietoisesti siinä valitaan lähteä mukaan kuvioihin, joiden tietää satuttavan muita ja pahasti. Vastuu on omista tekemisistään kaikilla.

Vierailija
108/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Hävettävintä tässä tapauksessa on että hankkiudutaan tietoisesti paksuksi perheelliselle eikä se ole mikään vahinko ollut.

Jos ymmärtäisit edes etiikan alkeita. Eettisesti paljon pahempi on vaatia tekemään aborttia ja viaton saa maksaa elämällään toisten tekemistä vääristä valinnoista. Ja mihin unohtui miehen osuus, pyhällä hengelläkö tämä nainen raskautui.

Näin minäkin ajattelen. On julmaa ehdottaa uuden elämän lopettamista, tappamista. Itsekkäät ihmiset muhinoivat ja tappavat lapsen. Pienin paha tässä tapauksessa on pitää lapsi. Uusi alkanut elämä.

Halveksin niitä ihmisiä, jotka abortoivat itsekkäistä syistä.

Vierailija
109/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ehkä vähän aiheen sivuun mutta kun aiemmin joku mainitsi rahanansaitsemiskeinoja niin kerron omankin.

Myyn käytettyjä pikkareitani. Mitä kauemmin päällä olleet sen parempi hinta. Postitan ne minigrip-pussissa asiakkaille. En käy ollenkaan päivätöissä.

Hmm,,, ehkä minkin irtisanoudun oravanpyörästä ja ryhdyn tuollaiseksi yksityisyrittäjäksi..

Kannattaisiko silti tehdä jotain tuottavampaa työtä päätyönään. Ihan oikeesti.

Vierailija
110/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.

Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.

Adoptio on mahdollista, suosittelen.

Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.

En ole mikään köyhä kuten ei ole lapsen isäkään. Me molemmat haluamme vauvan pitää.

Jätä asian kertominen miehelle, älä sotke asioita enempää.

Vierailija
111/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa varattuun ja yritämme lasta. Miehen vaimo ei kai minusta tiedä. En ole kysellyt, koska ei pahemmin kiinnosta.

Miksi olen suhteessa varattuun? Ihastuin ihmiseen suuresti kun aloimme keskustelemaan viestien välityksellä ja soittelemaan. Kaikki alkoi erään humalaisen illan päätteeksi kun mies tuli viereeni nukkumaan, tosin asiat johtivat toiseen. En tiennyt tuolloin hänen olevan naimisissa. Tunnen todella suurta tuskaa välillä tästä tilanteesta. Järkipuoleni sanoo ja on jo parin vuoden sanonut, että eroon koko miehestä. Pelkään luultavasti yksin jäämistä, vaikka toisaalta tiedän, että minun on helppo saada vapaa, luotettava ja mukava mies. Omiin arvoihini kuuluvat rehellisyys ja luotettavuus ja perhekeskeisyys ja mikään näistä ei kohtaa tässä tilanteessa. Itse olen miehelle täysin rehellinen, olen luotettava ja annan aivan liikaa. Tähän mieheen en luota. En ikinä alkaisi parisuhteeseen hänen kanssaan. En vain pysty parisuhdetta luomaan tälläiselle pohjalle, jossa jatkuvasti mietin hänen pettävän minuakin sillä niinhän siinä käy ennemmin tai myöhemmin.

Lapsen haluan ja vielä voisin perääntyä tästä sotkusta. Suurimpia haaveitani on mennä naimisiin ja saada lapsi avioliitossa. Tätä ei tule tapahtumaan tässä suhteessa. Mies on lapsen kohdalla ilmoittanut, että saattaa minut raskaaksi, mutta mitään virallista ei halua lapseen.

Kyllä, käyn ammattilaisen kanssa keskustelemassa. Ei ole mt-diagnoosia, on traumoja.

Lopetat heti kaiken yhteydenpidon tuohon varattuun mieheen, sanot että se oli siinä ja heippa. - Jos käy sitten ilmi että olit jo raskaana, niin kenties sitten otat yhteyttä mieheen, mutta sitten harkintasi mukaan ei sekään ole välttämätöntä.

Vierailija
112/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on suhtautunut? Aikooko tunnustaa lapsen tai kertoa itse kotona?

Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.

Eli mies on jo kertonut vaimolle vaikka otsikossa kerrot ilmoittavasi? Vai mistä tiedät että mies saa pitää perheensä?

Tarkoitin sitä,etten tule vaatimaan,että hän muuttaa vauvan ja minun luokseni. Uskon ,että vaimo jää,koska useampi lapsi heillä ja vaimo sairaseläkkeellä.

Etkö tollo tiedä, että pilkun jälkeen tulee väli?

Vierailija
113/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.

Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.

Adoptio on mahdollista, suosittelen.

Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.

En ole mikään köyhä kuten ei ole lapsen isäkään. Me molemmat haluamme vauvan pitää.

Olette ainakin ajatusmaailmaltanne hyvin hyvin köyhiä. Onnea vaan tulevaan ja sekoiluun. Jos synnäri sama kuin pettäjän vaimolla, sielläkin osataan yhdistää tämä ukko toiseen(vaimoonsa) synnyttäjään. Maineenne leviää joka puolella. Aika harva pitää terveenä tuollaista toimintaa. Vaikka olisikin provo, tällaista tapahtuu. Aapeen ja hu oripukkinsa kaltaiset ovat sairaita ja itsekkäitä.

Vierailija
114/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ap jo tehty hiv ym.testit?

Vierailija
115/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja vastuu!

Vierailija
116/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hauskin satu 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
117/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestanne ei voi tulla täysjärkinen. Todennäköisesti syntyy vajaana.

Vierailija
118/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan roskaa koko aloitus.....

Vierailija
119/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulta munille kirjoitti:

Kaikki miehet on sikoja ja potentiaalisia raiskaaja.

Nyt ne lääkket.

Vierailija
120/154 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja porukka uskoo taas tämän kuluneen tarinan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan