Olen varatulle miehelle raskaana
Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.
Kommentit (154)
Ole huoleti kyllä se raskaus päättyy aikanaan.
Täytyy olla miehenkin melko vastuuton. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies on suhtautunut? Aikooko tunnustaa lapsen tai kertoa itse kotona?
Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.
Eli mies on jo kertonut vaimolle vaikka otsikossa kerrot ilmoittavasi? Vai mistä tiedät että mies saa pitää perheensä?
Tarkoitin sitä,etten tule vaatimaan,että hän muuttaa vauvan ja minun luokseni. Uskon ,että vaimo jää,koska useampi lapsi heillä ja vaimo sairaseläkkeellä.
Etkö tollo tiedä, että pilkun jälkeen tulee väli?
Joo. Baarissa pilkun jälkeen voi päästä jonku väliin.
Prioriteetti 1-100 on lapsen hyvinvointi. Sekä äidillä että biologisella isällä.
Sen jälkeen tulee muut asiat.
reilukerho kokoontuu. olette ansainnut toisenne
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat tai tod.näk oikein haluat että varattu mies laukeaa paljaalla sisääsi ? Tällaiset naiset oksettaa minua
Ai. Mua oksettaa tuollaiset miehet. En katselisi hetkeäkään tuollaista pelleä.
Hyvät herrat. Suosittelen lämpimästi vasektomiaa. Ei tule vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, tulee kylmät väreet aloituksesta. Viime kesänä tapailin varattua miestä, joka hurmasi minut täysin. Lupasi maat ja taivaat, kunhan saa sovittua erosta. Pantiin ilman ehkäisyä, eihän lapsi olisi haitannut, kun tulevaisuus oli tähtiin kirjoitettu. No sitten yhtäkkiä mies ilmoittikin, että ei eroakaan ja jatkaa nyksän kanssa. Olin hetken täysin romahtaneena ja odotin menkkoja, jotka onneksi tulivat. Oli kyllä opetus minulle miten tunteet voivatkaan viedä.
Hyvä kun tunnustat kuinka tyhmä sitä voikaan olla ja kuvitella että olisi varatulle ihan ainutlaatuinen reikä 🤣
Sitähän se vaimokin kuvittelee.
Varmaan halusit lapsen ja sen saat. Hyvin toimittu. Ei voi tietää, miten muut suhtautuvat.
Elämä on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, tulee kylmät väreet aloituksesta. Viime kesänä tapailin varattua miestä, joka hurmasi minut täysin. Lupasi maat ja taivaat, kunhan saa sovittua erosta. Pantiin ilman ehkäisyä, eihän lapsi olisi haitannut, kun tulevaisuus oli tähtiin kirjoitettu. No sitten yhtäkkiä mies ilmoittikin, että ei eroakaan ja jatkaa nyksän kanssa. Olin hetken täysin romahtaneena ja odotin menkkoja, jotka onneksi tulivat. Oli kyllä opetus minulle miten tunteet voivatkaan viedä.
Hyvä kun tunnustat kuinka tyhmä sitä voikaan olla ja kuvitella että olisi varatulle ihan ainutlaatuinen reikä 🤣
Sitähän se vaimokin kuvittelee.
Kaikkea voi tapahtua, kun vanhaksi elää. Elämä on täynnä harmaan sävyjä eikä kaikki onnistu muodostamaan ydinperhettä, se kun lienee ainoa sallittu perhemuoto tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Et kai aio pitää toukkaa, hankkiudu siitä eroon asap.[/quote
Niin? Ei se silti tämän tarinan ukko ole.