Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varatulle miehelle raskaana

Vierailija
24.09.2022 |

Ajattelin tästä asiasta kohta ilmoittaa vaimollensa. Mielestäni on oikein,että lapsemme saavat tietää olevansa sisaruksia.

Kommentit (154)

Vierailija
41/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Ai koska tätä ei ole ikinä tapahtunut kenellekkään? Tämä on kuule aika yleistä.

Juu, mutta kirjoittajan tyyli jo paljastaa että tämä on provo.

Vierailija
42/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa elatusapua, pärjäät hyvin lapen kanssa. Onnea!

Jos maksaa, sellainen ei ole aina ihan mutkatonta.

On se sille osapuolelle jolle maksetaan. Elarit vahvistetaan lastenvalvojalla ja kela maksaa ne jos ei isä maksa, ja ulosotto perii ne sitten isältä.

Mikään ei ole niin suoraviivaista ja selkeää kuin elareiden vahvistaminen. Ellei elatusvelvollinen suostu lastenvalvojan luo hoitamaan asiaa, haaste perään. Homma hoidetaan jo siksi että muuten valtio joutuu maksajaksi. Elatusvelvollisuus ja elatussopimus hoidetaan käytännössä vastasyntyneen kohdalla samalla käyntikerralla. Isyys vahvistetaan ja elatusmaksu vahvistetaan samalla. Kumpaakaan ei voi pakoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on suhtautunut? Aikooko tunnustaa lapsen tai kertoa itse kotona?

Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.

Eli mies on jo kertonut vaimolle vaikka otsikossa kerrot ilmoittavasi? Vai mistä tiedät että mies saa pitää perheensä?

Tarkoitin sitä,etten tule vaatimaan,että hän muuttaa vauvan ja minun luokseni. Uskon ,että vaimo jää,koska useampi lapsi heillä ja vaimo sairaseläkkeellä.

Vierailija
44/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et seurustele vapaan miehen kanssa jos haluat lapsen? Kyllä niitä riittää.

Miksi varattu ei seurustele omassa suhteessaan, vaan jallittelee sinkkuja?

Vierailija
45/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee abortti jos et aio hoitaa yksin lasta.

Abortti ei enää ole mahdollista. Mies aikoo aina välillä auttaa hoitamisessa.

Adoptio on mahdollista, suosittelen.

Tää ois lapselle paras vaihtoehto. Lapsi saisi perheen jossa häntä on molemmat vanhemmat vuosia toivonut ja odottanut ja heillä on myös varaa elättää lasta.

En ole mikään köyhä kuten ei ole lapsen isäkään. Me molemmat haluamme vauvan pitää.

Siis elääkö mies kahdessa perheessä ja maksaako mies kahdesta perheestä. Johan te olette ihan sairasta sakkia. 😲 Ja kuinka paljon on vapaita miehiä markkinoilla suremassa ettei saa koskaan perhettä ja sitten pitää väkisin toisten perheellisten miehiä käyttää niin en voi käsittää. Kyllä täytyy olla jotain mielenterveysongelmia. 

Vierailija
46/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et seurustele vapaan miehen kanssa jos haluat lapsen? Kyllä niitä riittää.

Siksi koska on tällaisia vajakkisinkkuja, jotka on aukko ammollaan kenelle tahansa. Kuka tahansa käyttää härskisti hyväksi.

Vierailija
47/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei oo mun ukko ainakaan tämä sankari.

Kyllä se aina on jonkun "no ei onneks mun ukko"-akan ukko.

Vierailija
48/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on suhtautunut. Aikoo tunnustaa lapsen ja kertoa kotonaan. Perheensä saa pitää ja asua heidän kanssaan. Lapsi sitten käy isompana viikonloppuisin isällään.

Jos mun mies tekisi noin niin en takuulla päästäisi sitä pentua mun kotiin. Ja potkisin miehen pihalle.

Miksi ette käyttäneet ehkäisyä? Olisit tehnyt abortin.

Vierailija
49/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan mun. Vasektomia nääs.

Vierailija
50/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki elivät onnellisina elämänsä loppuun asti :D

Ihan mahdollista ettei mitään perhettä enää ole sen jälkeen ja vaimo muuttaa lapsineen pois

Vierailija
51/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis elääkö mies kahdessa perheessä ja maksaako mies kahdesta perheestä. Johan te olette ihan sairasta sakkia. 😲 Ja kuinka paljon on vapaita miehiä markkinoilla suremassa ettei saa koskaan perhettä ja sitten pitää väkisin toisten perheellisten miehiä käyttää niin en voi käsittää. Kyllä täytyy olla jotain mielenterveysongelmia. 

Ap. on seko.

Vierailija
52/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua.

Vierailija
53/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska on tällaisia vajakkisinkkuja, jotka on aukko ammollaan kenelle tahansa. Kuka tahansa käyttää härskisti hyväksi.

Päin vastoin. Varattu luovuttaa pettämällä vapaaehtoisesti vallan omasta elämästään sinkulle. Sinkku voi kertoa puolisolle, rikkoa parisuhteen, maineen ja urankin. Varattu on ihan vapaaehtoisesti suostunut tähän. Ainoastaan varattu voi menettää.

Vierailija
54/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjako se siellä trollailee?

Vierailija
55/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on jo kertonut vaimolle vaikka otsikossa kerrot ilmoittavasi? Vai mistä tiedät että mies saa pitää perheensä?

Tarkoitin sitä,etten tule vaatimaan,että hän muuttaa vauvan ja minun luokseni. Uskon ,että vaimo jää,koska useampi lapsi heillä ja vaimo sairaseläkkeellä.

Olet todella oksettava ihminen 🤮 Kuka tahansa voi sairastua ja meillä ei toisiamme hylätä sairauden takia. Ja se mies on törkeä jos jättää perheensä sairauden takia kun kukaan ei voi sille mitään jos sairastuu. Minä en tuollaista miestä arvostaisi. 

Vierailija
56/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan mun. Vasektomia nääs.

Mutta sehän tekee pettämisestä helpompaa, ei seurauksia.

Vierailija
57/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Vierailija
58/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta edes puhua abortista! Lapsen voi tappaa että pettävä mies pääsisi vähemmällä. Hävetkää kommentoijat, olette alhaisinta saastaa.

Hävettävintä tässä tapauksessa on että hankkiudutaan tietoisesti paksuksi perheelliselle eikä se ole mikään vahinko ollut.

Vierailija
59/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan tähden.

Yksi kysymys: miksi?

Tiesit miehen varatuksi ja perheelliseksi, miksi olit ja olet niin itsekäs, että halusit vielä lapsen hänen kanssaan? Ajattelitko asiaa loppuun asti? Vaikket miestä ehkä itsellesi ja elämääsi 24/7 haluakaan, niin mietitkö ollenkaan lastasi? Lapsesi tulee aikanaan tietämään taustansa ja syntymäänsä johtaneet tapahtumat ja ajattelee itse tilanteensa ja mielipiteensä asiasta. Riskin otatte molemmat siihen, että voitte molemmat menettää paljon tuossa ruletissanne. Leikitte kovilla panoksilla usean ihmisen voimin.

Mutta jaksamista sinulle. Tie ei tule olemaan helppo. Vaikka rahaa olisi ylenmäärin. Se on vain rahaa. Iän ja ajan myötä korostuvat arvo- ja moraalikysymykset.

Lapsesi harteille asetit jo paljon kannettavaksi. Hänelle toivon voimia ja sitkeyttä. Koska sitä tulee tarvitsemaan.

Vierailija
60/154 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee vieraisiin heti jos sinäkin sairastut tai olet väsynyt ap. Tai voi pettää muutenkin kun kyllästyy. Mitenkä voit luottaa tuollaiseen mieheen koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi