Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa itsestänne säännöllisesti videokuvaa

Vierailija
24.09.2022 |

Mun käsitykseni ulkonäöstäni muuttui huomattavasti realistisemmaksi ja omalla tavallaan armollisemmaksi ja hyväksyvämmäksikin, kun aloin perustaa käsitystäni selfieiden ja peilikuvan sijaan hieman etäämpää (känny korkeahkolla sijaitsevalle ikkunalaudalle) otetulle videokuvalle, ja realistisempihan se onkin jos peilikuvana näkyviin lähi-selfieihin vertaa. Peilikuvaa on minusta mahdoton katsella realistisesti, siinä on mielen muokkaustoiminnot niin vahvasti mukana suuntaan tai toiseen. Videokuvan myötä olen tajunnut, millaista meikkiä ja ehostusta todella tarvitsen. Jostain syystä esim. vasta kauempaa otetuista kuvista näkyy, että silmäni ovat hieman lähellä toisiaan, ja saan ne näyttämään paljon paremmilta meikillä, joka työntää niitä kauemmas toisistaan. Paljon muutakin oon huomannut ja oppinut ja näytän nykyään kuvissa ja käsittääkseni tosimaailmassakin paljon paremmalta. :)

Vaikka aina sanotaan että älä vertaile muihin, niin minusta jos habituksensa haluaa kuntoon, niin kannattaa vertailla. Nykymaailmassa kannattaa huolehtia ulkonäkö kuntoon, muuten jopa lievästi syrjitään. Toki jos se ei haittaa niin sitten ei tarvi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä maailmassa on tärkein kysymys, miltä itse näyttää läheltä ja kaukaa...

No kyllä se aika tärkeä on, koska maailma on nykyään niin pinnallinen ja aikuisista kun löytyy kiusaajia, jotka kiusaavat rumia. Siitä kärsii sitten helpommin ruman lapsetkin, kun rumia kohdellaan huonommin ja palvellaan liikkeissä hitaammin.

Miten olisi, jos kaikki alkaisivat noudattaa lakia, joka kieltää syrjinnän? Olisko siinä mitään?

Miten ihmeessä meinaat saada tuon toteutumaan?

Vierailija
62/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lesbona tuntuu todella ikävältä, kuinka monet naiset perustavat itsetuntonsa ulkonäön varaan. Itse näen vain kauniita naisia ympärilläni, en ylikiloja, ryppyjä tai harmaantuneita hiuksia. En menisi suosittelemaan itsensä videoimista kenellekään, joka on itsekritiikkiin taipuvainen. Se pahimmillaan lyttää jo ennestään herkillä olevan ihmisen. Sitä paitsi mikään ei ole niin seksikästä ja viehättävää, kuin itsensä kanssa sinut oleva nainen.

Kun laittaa itsensä ja näyttää videokuvallakin hyvältä, niin on lähes mahdotonta olla huonoitsetuntoinen. Jos ihminen on luonnostaan hyvin hyvännäköinen, niin heistäkin huomataan, että heillä on hyvä itsetunto lähes väkisin eivätkä he pysty huonontamaan sitä vaikka haluaisivat. Toki jos he lihoisivat monta kymmentä kiloa, niin sitten varmaan. Ei, en tuomitse lihavia, ja olen itsekin ollut lihava. Mutta tosiasiat on hyvä tunnustaa, kuten se että hyvännäköiset saavat parempaa kohtelua kuin ei-hyvännäköiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtelen kyllä kaikkia tasapuolisesti ja tasa-arvo on mulle ap:lle yksi elämän tärkeimpiä asioita, lähes intohimo.

Vierailija
64/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä saa aina parempaa kohtelua. Esim monet on vieneet ns tasa-arvon yli, esim kohtelee paremmin vaikka maahan muuttanutta mustaa, ei hyvännäköistä ihmistä kun kantasuomalaista, koska jos olisi yhtä ystävällinen suomalaiselle, se voisi näyttäytyä jonkun mielestä epätasa arvona. Sama koskee esim jos on hyvä, tai kaunis, niin latistajia riittää jotka "tasapäistää" kaikki yhtä rumiksi kun Itsekkin.

Vierailija
65/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä saa aina parempaa kohtelua. Esim monet on vieneet ns tasa-arvon yli, esim kohtelee paremmin vaikka maahan muuttanutta mustaa, ei hyvännäköistä ihmistä kun kantasuomalaista, koska jos olisi yhtä ystävällinen suomalaiselle, se voisi näyttäytyä jonkun mielestä epätasa arvona. Sama koskee esim jos on hyvä, tai kaunis, niin latistajia riittää jotka "tasapäistää" kaikki yhtä rumiksi kun Itsekkin.

Hmm no itse en ole huomannut ainakaan tuota ulkonäköön liittyvää. Hyvännäköisiä kohtelevat kaikki hyvin. Tyhmät, epäkypsät ihmiset kohtelevat heitä hyvin, koska heistä kauniit on parempia ihmisiä ja rumia saa ja pitää syrjiä. Fiksut, tasa-arvoisetkin ihmiset kohtelevat heitä hyvin, koska kohtelevat kaikkia hyvin.

Vierailija
66/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että näytän vaaleana valjulta ja hissukalta vaaleissa väreissä mutta kun lisään kontrastia niin on parempi. Ja ihan suomalaisen vaalea olen mutta ylipainoinen. Ja selkeät värit meikissä

Joku ketjuun kommentoineista

Vierailija
67/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten naiset voi olla noin ulkonäkökeskeisiä ja täynnä itseään

Vierailija
68/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten naiset voi olla noin ulkonäkökeskeisiä ja täynnä itseään

Ai miten niin täynnä itseään? Luitko ollenkaan, mitä ap sanoi?? Eihän se, että huolehtii ulkonäöstäänKIN, mitenkään tarkoita etteihuolehtisi myös muusta. Samoin kuin purkki vitamiineja syövät ihmiset ovat yleensä niitä, jotka syövät muutenkin terveellisesti.

Paljon pahempaa tuollainen sinun yrityksesi painaa muita ihmisiä alas.

Vierailija
69/69 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viime vuosina yllättynyt positiivisesti nähtyäni itseäni videolta tai kuvista. Minulla ei ole tapana ottaa selfieitä enkä kuviinkaan ole ensimmäisenä tunkemassa. Mutta joka kerta olen hämmästynyt, että olen aika kivannäköinen itse asiassa. Ja ikää on yli 50.

Onko kyse iän tuomasta itsevarmuudesta vai siitä, että olen oikeasti aina ollut paremmannäköinen kuin itse ajattelen, koska kun katson nuoruuden kuviani, on pakko todeta, että olen ollut aika häikäisevä pakkaus. Itse en ole ikinä ajatellut sillä tavalla ulkonäköäni, että olisin pohdiskellut olenko kovin kaunis vai vähän rumempi. Olen toisin sanoen hyväksynyt itseni sisäisenä kokemuksena ja sisäiset kokemukset ja fiilikset ovat merkinneet enemmän.

Minullakin on tunne, että olen oikeasti paremman näköinen kuin kuvissa. Ainakin videokuvissa olen onnistunut valokuvia paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi