Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti

Vierailija
24.09.2022 |

Join taas absinttia ja sain mahan sekaisin. Haluan mennä AA-kerhoon.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo

Vierailija
2/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä sitten. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minäkin?

Viikonloppuna usein juon pullon kossua. Olen nyt täällä kaverin luona kutsuttuna kylässä ja eilen oli puhe ikkunoiden pesusta. Muut vielä nukkuu ja minä pesin ne ikkunat. 😇

Vierailija
4/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen on typerää. Rahat menevät. Ennen pitkää terveyskin romahtaa. Krapuloissa on kauhea olo. Elämä kuluu ilman, että saisi oikein mitään aikaiseksi. Ihmissuhteet kärsivät ja muuttuvat sellaisiksi, että kaveripiiri alkaa koostua toisista alkoholisteista. Lisäksi ryyppääminen vie yöunet ja mielenrauhan ja tuottaa masennusta ja huonoa itsetuntoa.

Ei hyvä. 

Vierailija
5/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toiminta on taikasana.", kuten AA-kirjallisuudessa lukee. Etsi jokin AA-ryhmä https://www.aa.fi/groupsearch.php

Sydämellisesti tervetuloa💞!

Vierailija
6/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minäkin?

Viikonloppuna usein juon pullon kossua. Olen nyt täällä kaverin luona kutsuttuna kylässä ja eilen oli puhe ikkunoiden pesusta. Muut vielä nukkuu ja minä pesin ne ikkunat. 😇

Tyypullistä alkoholistin ylisuorittamista.

Vierailija
7/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toiminta on taikasana.", kuten AA-kirjallisuudessa lukee. Etsi jokin AA-ryhmä https://www.aa.fi/groupsearch.php

Sydämellisesti tervetuloa💞!

...AA toimii myös etänä https://www.aa.fi/uutiset/Verkkoryhmat_9_2022-161.html

Vierailija
8/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minäkin?

Tyypullistä alkoholistin ylisuorittamista.

Samaa ajattelin. Haluan ikään kuin pahoitella ryyppäämistäni.

Vierailija
9/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Based 💪

Äläkä usko noihin AA-höpinöihin. Jos haluat jatkaa juomista, niin se on ihan OK. Jos haluat lopettaa (tai vähentää), niin se pitää vain tehdä 💪

Vierailija
10/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokaaminen on typerää. Rahat menevät. Ennen pitkää terveyskin romahtaa. Krapuloissa on kauhea olo. Elämä kuluu ilman, että saisi oikein mitään aikaiseksi. Ihmissuhteet kärsivät ja muuttuvat sellaisiksi, että kaveripiiri alkaa koostua toisista alkoholisteista. Lisäksi ryyppääminen vie yöunet ja mielenrauhan ja tuottaa masennusta ja huonoa itsetuntoa.

Ei hyvä. 

Allekirjoitan kaikki nuo kohdat. Onneksi vielä terveys ei ole romahtanut.

Vierailija
11/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättää dokata, niin siitä vaan, se on oma valinta. Mutta sitten ei pidä valittaa mistään dokaamisesta koituvista ikävyyksistä. Pää täyteen ja naama umpeen.

Vierailija
12/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Based 💪

Äläkä usko noihin AA-höpinöihin. Jos haluat jatkaa juomista, niin se on ihan OK. Jos haluat lopettaa (tai vähentää), niin se pitää vain tehdä 💪

Ihmiset raitistuu eri tavoin, mutta jotkut - kuten minä - eivät raitistu ja pysy raittiina muuta kuin AA:n avulla.

Vierailija
13/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Based 💪

Ihmiset raitistuu eri tavoin, mutta jotkut - kuten minä - eivät raitistu ja pysy raittiina muuta kuin AA:n avulla.

AA on roskaa. Lue (tai kuuntele) "Korkki kiinni" kirjailijalta Allen Carr.

Vierailija
14/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho no hyvä kun myönnit rohkeutta sinulle!

Mene vaan AA- kerhoon hyvä kun myönnit noin varhaises vaiheessa.

No ei yksi ryyppy alkoholistis tee!

Mutta jos sinusta tuntuu , että kohta ratkeat ryyppään enemmän siksi on hyvä jos menet.

No itseppä päätät .Valinta on kokonaan Sinun! Semppiä.

Vierailija
15/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päättää dokata, niin siitä vaan, se on oma valinta. Mutta sitten ei pidä valittaa mistään dokaamisesta koituvista ikävyyksistä. Pää täyteen ja naama umpeen.

Aloitin ryyppäämisen 18-vuotiaana. Se tuntui hyvältä ja sain sitä läheisyyttä, mitä en koskaan kotona saanut. Läheisyys oli sitä, että kaverit huolehtivat minusta, kun olin umpitunnelissa. Joskus teeskentelinkin kännistä, että sain huolenpitoa.

Nyt vanhana ihmisenä katson taaksepäin sitä nuoruuteni elämää ja mietin, mitä minusta olisi voinut tulla.

Vierailija
16/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin ryyppäämisen 18-vuotiaana. Se tuntui hyvältä ja sain sitä läheisyyttä, mitä en koskaan kotona saanut. Läheisyys oli sitä, että kaverit huolehtivat minusta, kun olin umpitunnelissa. Joskus teeskentelinkin kännistä, että sain huolenpitoa.

Nyt vanhana ihmisenä katson taaksepäin sitä nuoruuteni elämää ja mietin, mitä minusta olisi voinut tulla.

Tuskin sen kummempaa huonolla itsetunnolla.

Vierailija
17/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo

Itse olet .usipää.

Vierailija
18/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sen kummempaa huonolla itsetunnolla.

Olen minä kuitenkin saanut jotain aikaan; kaksi lasta, joilla onneksi menee hyvin ja olen siitä kiitollinen. Vaikka olenkin vain ylioppilas niin sain kuitenkin hyvän työpaikan. Nyt jo eläkkeellä.

Vierailija
19/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Based 💪

AA on roskaa. Lue (tai kuuntele) "Korkki kiinni" kirjailijalta Allen Carr.

Vaikka lukisi kaikki maailman kirjat äänikirjoineen, ei välttämättä raitistu. Joku voi pysyä kirjoja maanisesti lukemalla tai työtä maanisesti tekemällä raittiina, mutta toiset tarvitsevat raitistuakseen muita ihmisiä ja hengellisen AA-ohjelman.

Vierailija
20/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen AA-kerhoa. Tuntuu että ruokatorvi on taas palanut. En tahdo myrkyttää itseäni enää. Niin monta kertaa olen krapulassa ajatellut että ei enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi