Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut vl:t millätavoin rajatte lastenne muotioikkuja ?

Vierailija
30.10.2006 |

Minun tyttäreni alkaa olemaan siinä iässä, että kiinnostuu muodista, ja en tiedä miten hänelle kertoisin, että muodin peräsä juokseminen on maailmallista ja siten syntiä . En näe, kuten varmaan muutkaan uskovaiset, siinä minkäänlaista eroa meikkaamiseen ja kaikkeen vastaavaan turhamaisuuteen . Pelkään, että euraavaksi hän sitten siirtyisi muihin houkutuksiin, ja rima olisi alempi aina vain uusiin kiusauksiin .

Olen toki nähnyt, kuinka suviksilla monet ovat olleet muka niin trendikkäitä, mutta monet niistä silti pian eronneet, tai yleisesti paheksuttuja ihmisiä . En tiedä sitten mitä te muut ihmiset sanotte tästä ? Onko siinä muodin orjana olemisessa enää pitkää matkaa meikkaamiseen ja hiustenvärjäämiseen ? Tästä on ilmeisesti monia näkemyksiä, vailla yhtä ja oikeaa sääntöä ...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee kuitenkin vaan lokaa niskaan....

Vierailija
2/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli järkyttävää huomata yläasteella. Eli pakko vana ostaa niitä kamalia muotikuteita, jos aikoo saada kavereita omasta piiristä.

Tyttäreni kertoi, että suviksilla joku täysin tuntematon nuorisojoukko oli tullut pilkkaamaan heidän vaatteitaan.

Vierailija
4/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuoret. Että haukutaan toisen vaatteita? Tavallisilla nuorilla en ole törmännyt moiseen. Onpa erikoista, niin pyhiltä ihmisiltä.

Vierailija
5/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla vl:t kuin muutkin. Ne muut pilkkaa vl:iä ,kun eivät meikkaa jne

Vierailija
6/7 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole pakko ostaa mitään! Kannattaa kasvattaa mukulat niin, ettei tarvi tehdä ja elää samoin kuin " kaikki muut" . Pätee muuhunkin kuin muotioikkuihin tai muuhun pinnalliseen.

Vierailija
7/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pussisa aiot lapsesi kasvattaa??????????? olen itse vl ja minulla on 10 lasta, kaikille hommaan aina just viimeiset kuteet. Sillä puen itsekin viimeisen päälle. Aina kun uusi hm kuvasto saapuu annan lasten kirjoittaa kuvastoon vaatteiden päälle nimensä niin tilaan sen mistä pitävät. Jo sun kakaroita tullaan pilkkaamaan jos et hommaa niille ajan mukaisia kuteita. Ja missä säkissä sitten itse viihdyt???????????eI SITÄ OLE PAKKO MEIKATA VAIKKA KULKEEKIN MUODIN MUKAISISSA VAATTEISSA. AVAA SILMÄSI SUVIKSISSA JA KATO TE OLETTE VÄHEMMISTÖ JOTKA KULJETTE MAATIAISEN NÄKÖISINÄ. EI PAHALLA MUTTA TÄYSI TOSI. LESSUT ON MUODIN NÄYTTÄJIÄ MONESTI JOS KATSOT YMPÄRILLESI. iTSE OLEN OLLUT AINA NUORUUDESTANI SAAKKA KATSOTTU KEULAHAHMO JA OLEN TOSI YLPEÄ ETTÄ OLEN SITÄ VIELÄKIN. mONI SANOO ETTEI EROTA MINUA TYTTÄRISTÄNI. jA OLEN SIITÄ TOSI YLPEE. EI SE USKOA VÄHENNÄ JOS ON MUODIKAS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän