Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö töihin pesulaan 7.43e/h palkalla? Sellaiseen työkkäri yrittää nyt pakottaa

Vierailija
23.09.2022 |

EI todellakaan ole ihmisarvoista työtä tai palkkaa minun mielestäni

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aina huutelee näitä en suostu ja minä en lähtisi tuohon ja minä en työskentele alle sen ja sen tuntipalkan kun on tätä koulutustakin ja muuta...

Miksi nämä samat ihmiset vaativat työttömiä menemään sellaisiin töihin, joihin eivät itsekään suostuisi menemään?

Ei hätää, kyllä ne paikat ulkomaalaisille kelpaa. Ei suomalaista ole työnteko kiinnostanut vuosikymmeniin ja se tiedetään varsin hyvin.

Vierailija
122/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan jää alle palkkatuetun työn päiväpalkan joka on aika usein 55e/päivässä. Ja on vähän alle 52e päivässä. Ottaisin selvää PAMista onko tuo nyt kohtuullista laisinkaan.

Mutta ei tuolla iankaiken tarvi töissä olla. Pistää vauhtia hanuriin etsiä toinen työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa voi olla valita pesukoneen ohejlma ja painaa nappia?

Vierailija
124/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä ei ole mitään vikaa mutta palkka on kyllä aivan liian pieni. Onko tuo edes laillista.

Mä saan siivoojana 11€ tunti, tietysti mulla on vuosien työkokemus mutta eri alalta tosin.

Vierailija
125/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena vähän aikaa kesätöissä pesulassa. Isoista kuivausrummuista sai pahoja sähköiskuja. Vanhemmat työntekijät virnuilivat vieressä, kun hain kuivia vaatteita. Kuulemma pärjäisin hyvin, mutta en menisi toiste.

Vierailija
126/126 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole edes TES:n mukainen. Yrittääkö siellä nyt joku työkkärin täti kokeilla kepillä jäätä, mitä seuraa kun rikkoo lakia.

Monilla aloilla se alin palkka on 7 e/h kieppeillä ammattitaidottomilla aloittelijoille.

Esim. puutarha-, siivous -, ravintola- ja kaupan ala.

15 vuotta sitten on varmaankin ollut