Diagnosoikaa työkaverini!
Viitisen vuotta ollut samassa työpaikassa ja kaikkien kanssa olen tullut toimeen. En ole saanut huonoa palautetta ja meillä on ollut hauskaa yhdessä, muutamasta työkaverista on tullut jopa ystävä. Mitään ongelmia ei ole ollut, olen saanut ja myös antanut asiallisesti työhön liittyvää palautetta ja tunnelma on ollut kehittävä ja rento. Hyväksi tyypiksi luokittelemalta tyypiltä sain sitten viestin pikaviestimen välityksellä tähän tyyliin:
"Ihan vaan tiedoksi, susta ei täällä oikein tykätä ja tiedettään kyllä, että puhut paskaa oman porukan ja sen ulkopuolella olevillekin." En sanantarkkaan tuota laittanut, mutta viesti oli kirjoitettu täysin suodattamatta ja vailla mitään rakentavaa. Halusin jutella naamatusten, mutta ei suostunut. Loppupäivän pidättelin itkua ja välttelin muita, sillä menin tuosta aivan rikki. Seuraavana päivänä oli jo helpompaa (koska aamulla olin tajunnut, että se oli kaikki valetta), ja hämmästyin suuresti, kun tämä kaveri oli kuin mitään ei olisi tapahtunut! Törmättiin käytävällä ja piti hoitaa töihin liittyvä asia. Hän jutteli aivan normaalisti, otti neuvoni vastaan ja lähti paikalta ihan luonnollisesti. Hämmentävää! Olikohan tullut katumapäälle? Onko tuollainen narsismia, adhd:ta, ahdistuksen/stressin purkautumista vai mitä ihmettä?
Kommentit (21)
Huhhuh, aika luonnehäiriöiseltä kuulostaa.
Työpaikkakiusaamista. Näytä viesti esimiehelle.
Eiköhän tuo riitä, että tiedät kusipääksi. Siihen mitään diagnooseja tarvita.
Miksi täällä parjaat työkaveriasi, sanoi jotain mene ja puhu asiat sen kanssa.
Emt yrität sä alottaa Witch huntia tässä että lynkataan sun työkaveri ilman että on kaikkia faktoja pöydässä.
Enemmä tietoo ennen ku voidaan mitää sanoo
Ei kai me tuntemattomat ihmiset voida mitään tähän osata sanoa. Vastasitko sä siis hänelle siihen viestiin ja ei halua puhua kasvotusten.
Yrittää savustaa sut ulos, haluaa sun paikalle? On kateellinen, voi olla myös pers. häiriö. Oletko kenellekään työkaverille kertonut siitä viestistä? Mitä ovat olleet mieltä?
Oletteko pitkään olleet työkavereita?
Juttelisin ehdottomasti tuosta esimiehelle.
Kollegallasi on jotakin harhaluuloja. Kenties polttelee huumeita.
Käsittämättömiä ihmisiä ja työkavereita sitä onkin. Tosi moni voi äärimmäisen huonosti ja kuuluisi työpaikan sijaan lähinnä psykiatriselle osastolle.
Kannattaa ehdottomasti kertoa esimiehelle.
Voimia! Kerrassaan erikoista.. ei tässä oikein muuta voi sanoa. Kyllähän tuo täytyy pomolle ottaa puheeksi ja onhan sulla ihan todistusaineistoa
Et sä ny kovin oikein itse toimi kun täällä herjaamassa työkaveriasi. Oisit ensimmäisenä mennyt pomolle sanomaan.
Entä jos se päättää tän esitellä sinne ja tässä tää marjatta haukkuu mua täällä ja kertoo netissä minusta.
Ap haukkuu täällä työkaveriaan ja yrittää saada ihmiset puolelleen.
Ap:ta arvostelevat kommentit häviää täältä.
Ala-arvoista toimintaa.
Häpeä ap!
Se taitaa olla kenties ap itse, jonka pitäisi se diagnoosi saada.
Pimität ap jotakin.
Vaikutat oudolta.
Laittoi suoraan viestiä kun olet käyttäytynyt huonosti ja puhunut paskaa.
Pitäisikö se vain suodattaa että esität normaalia ja sitten vedät jotain showta toisten selän takana.
Suomalaiset ottaa reilusti ja rehellisesti kantaa asioista ja sanoo suoraan asiat.
Nyt osaat jatkossa käyttäytyä oikein.
Sun on helppo esittää että et tiedä ja et muka ole tehnyt mitään.
Sisimmissäsi tiedät että olet valehtelija ap.
Ei kukaan aiheetta tuollaista pistä luettavaksi.
Elämässä omasta käytöksestä ja tekemisistä ja sanomisista joutuu ottamaan vastuun.
Hyvä olisi oppia jo kotona ja koulussa käyttäytymään neutraalisti ja muita kohtaan kristillisesti.
Oliko tuo Sanna? Eikös Sanna käyttäytynyt aikoinaan Ylellä juuri noin?
Sillä on puhjennut skitsofrenia tms. Ei kukaan normaali kirjoita tuollaista omalla nimellään, kun siitä jää todiste itseä vastaan, kun teet valituksen, että sinua kohdellaan vihamielisesti. Tai sitten hän on jättänyt koneensa auki ja joku muu on kirjoittanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Et sä ny kovin oikein itse toimi kun täällä herjaamassa työkaveriasi. Oisit ensimmäisenä mennyt pomolle sanomaan.
Entä jos se päättää tän esitellä sinne ja tässä tää marjatta haukkuu mua täällä ja kertoo netissä minusta.
Eihän ap ole ketään nimeltä maininnut ei edes työpaikka.
Altistunut kusipäiselle kollegalle.