Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deturin asiakkaat pulassa Turkisssa - hotellit vaativat jo kertaalleen maksettuja majoitusmaksuja asiakkailta

Vierailija
22.09.2022 |

Find your link yourself.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vaativat, jos heillä asuu hotellissa porukkaa ilmaiseksi. Minä en ole näitä valmismatkoja harrastanut itse enää pitkään aikaan, varaan lennot/hotellit itse, koska en näe mitään lisäarvoa siinä, että istun lennot ahtaassa koneessa, laumailen muiden kanssa jonottaen bussiin, hotellin sisäänkirjautumiseen jne. 

Lisäksi maksan kaikki sellaisella luottokortilla, josta saan rahat takasin, jos tulee esim. lentoyhtiöin konkursseja tms.

Eihän tuossa muu auta kun maksaa kohtapuoleen (ehkä odottelisin kuinka kauan Deturin maksuliikenne on kiinni, jos on vain päivän tai kaksi), muuten heittävät heidät ulos hotellista. Sitten vaan hakevat vakuutuksista tai matkatoimistosta rahoja takaisin. 

Vierailija
2/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tuota myyntiä niele sellaisenaan? Kyllähän yrityskaupat pitää ja voi tehdä niin, että toiminta jatkuu katkeamatta ja asiakkaat eivät joudu yllättäen maksumieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. ei varmaan ole muuta mahdollisuutta kuin maksaa, muutenhan heitetään ulos hotellista. Jälkeenpäin voi sitten selvitellä sotkuja deturin ja/ tai vakuutusyhtiön kanssa.

Vierailija
4/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niinkin että Deturin ostaja meinaa keplotella itsensä maksamasta noita majoituksia hotelleille. Neuvo hakea rahaa matkavakuutuksesta viittaa sellaiseen.

Vierailija
5/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma kuulostaa todella omituiselta, tulee lähinnä mieleen joku huijausyritys. Eihän mikään kunnollinen yritys näin toimi.

Vierailija
6/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on sattunut Turkissa ennenkin. Hotellit keräävät tuplamaksun tai heittävät ulos. On oma vika jos tuohon maahan vielä menee.

Vierailija
8/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa ennakkokäsitystä, mikä mulla oli Deturista. Halpamatkayhtiö, josta tulee mieleen Tuuran valitsema matkayhtiö Uuno Epsanjassa -leffassa kun päätyivät telttaan asumaan ja lähihotellissa oli yhtiön edellisetkin laskut maksamatta.

Vierailija
9/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka käski tutkkiin matkustamaan? Boikottiin koko pska.

Vierailija
10/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla törppöä toimintaa kyllä hotelleiltakin. Avaimet eivät toimi ja maksua vaaditaan välittömästi. Nuo asiakkaat ovat jo kertaalleen maksaneet,laittakoot vaatimukset Deturille!

Vierailija
11/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka käski tutkkiin matkustamaan? Boikottiin koko pska.

Juuri näin. Täältä ei heru sympatiaa mokomille maanpettureille!

Vierailija
12/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009086210.html

Kiitos linkistä. Ärsyttää avaukset, joissa kommentoidaan jotain uutista, mutta ei vaivauduta laittamaan linkkiä. Oletetaan vain, että toki kaikki muutkin ovat saman uutisen lukeneet.

"Find your link yourself" ei muuta asiaa mitenkään.

13/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku on turkkiin matkustanut niin kärsiköön. Mehmet sitten hoitaa.

Vierailija
14/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen firma tuo Detur on?

Vierailija
15/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL no miksi ihmeessä joku maksaa noille pakettimatkapuljuille? 

Vierailija
16/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas älykäs kommentti?

Varmaan siksi, jos haluaa etelään matkata.

Vierailija
17/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uutta tietoa?

Vierailija
18/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detourista on ollut niin paljon negatiivista juttua jo vuosia mediassa, että itseään saa syyttää, jos tuon halpoja matkoja tarjoavan yrityksen matkaan on lähtenyt. Nyt se kaikki kaatui omalle kontolle. 

Toivottavasti teillä on paluulento vielä olemassa. 

Vierailija
19/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä firma siinä Matkaoppaat sarjassa?

Vierailija
20/55 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai vaativat, jos heillä asuu hotellissa porukkaa ilmaiseksi. Minä en ole näitä valmismatkoja harrastanut itse enää pitkään aikaan, varaan lennot/hotellit itse, koska en näe mitään lisäarvoa siinä, että istun lennot ahtaassa koneessa, laumailen muiden kanssa jonottaen bussiin, hotellin sisäänkirjautumiseen jne. 

Lisäksi maksan kaikki sellaisella luottokortilla, josta saan rahat takasin, jos tulee esim. lentoyhtiöin konkursseja tms.

Eihän tuossa muu auta kun maksaa kohtapuoleen (ehkä odottelisin kuinka kauan Deturin maksuliikenne on kiinni, jos on vain päivän tai kaksi), muuten heittävät heidät ulos hotellista. Sitten vaan hakevat vakuutuksista tai matkatoimistosta rahoja takaisin. 

Sinä olet meistä se viisain. Bravo, taputa itsellesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme