Detur myyty. Turistit pulassa, hotellit vaativat maksua turisteilta oleskelustaan!
Sen verran negatiivista palautetta saanut jo pitemmän aikaa, joten en ainakaan itse olisi varannut matkaa sen kautta. Saati sitten Turkkiin!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Detur tekee matkoja Kreikkaankin ja peruuntumiset koskee niitäkin matkoja.
Ymmärrän hyvin,, että odotettujen lomien peruuntuminen harmittaa kovasti.
Peiliin pitää katsoa niiden, jotka ovat näitäkin lomia ostaneet.
Miksi?
No esimerkiksi siksi, koska he ovat ottaneet riskin. Nyt kun riski on lauennut, kannattaa miettiä omia valintojaan. Ihan niin kuin elämässä ylipäätään. Kannattaa olla hiljaa, ottaa oppi onkeensa, eikä ainakaan valittaa ja/tai kerjätä säälipisteitä fiksummin toimineilta ja parempia päätöksiä tehneiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä varattu lokakuun loppuun reissu deturilta, voinkohan olettaa, että tätä reissua ei tule.
Ehkä tulee, ehkä ei, mutta ainakin kannattaa varmistaa että itseltä löytyy sen verran tililtä katetta että pystyy tarvittaessa majoittumaan omalla kustannuksella muualle tai hankkimaan uuden paluulennon.
Näin on. Kaikkeen tulee varautua. Jos ei pysty varautumaan, ei pysty lähtemään reissuunkaan. Tämä on aivan perusasia.
Kuka matkustaa jonnekin Turkkiin? Jos olisin itse tuossa tilanteessa, en ikimaailmassa kehtais jossain Iltasanomissa itkeä että meidän loma täällä Turkissa on nyt pilalla. Häpeisin että joku saisi tietää että olen jollain köyhien budjettilomalla Turkissa. Ennemmin matkustaisin vaikka Kouvolaan!
Minun itse asiassa pitäisi tällä hetkellä olla tällä hetkellä Deturin lomalla juuri siinä hotellissa, jossa on vaadittu lisämaksuja asiakkailta, mutta peruin matkan huhtikuussa.
Ihan oikein niille mulkunjatkeille jotka ovat Turkkiin matkustamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka matkustaa jonnekin Turkkiin? Jos olisin itse tuossa tilanteessa, en ikimaailmassa kehtais jossain Iltasanomissa itkeä että meidän loma täällä Turkissa on nyt pilalla. Häpeisin että joku saisi tietää että olen jollain köyhien budjettilomalla Turkissa. Ennemmin matkustaisin vaikka Kouvolaan!
Kiitos tästä kommentista. Oon itse ihan samaa mieltä. Lisäksi, mun piireissä käynti Kouvolassa ylipäätään ja Suomen viimeisessä Tiimarissa erityisesti sais ainakin aikaan huvittunutta vau-keskustelua. Sen sijaan käynti Turkissa... joo, no, ei mun piireissä. Ei kukaan menis. Hävettää noiden kanssa-"suomalaisten" puolesta. Ja hävettää sekin, että ne ei itse tajua hävetä.
Onko näille Aurinkomatkojen matka liian kallis? Jo se kamala, jo vanhakin Detourista Alanyassa kertonut realitysarja Matkaoppaat kertoi kaiken tästä matkatoimistosta. Oppaat olivat melkein kaikki todella nuoria ja umpisurkeita, eivätkä kaikki osanneet edes suomea, toiminta muutenkin vähän sinnepäin, oppaaksi päätynyt av-mamma hallitsi hommat kohdepäällikköä paremmin ja joutui kohdepäällikön silmätikuksi, joku taidettiin ihan avoimesti savustaa ulos ja kaikkea muutakin. Asiakkaat olivat suurimmaksi juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkiin en mene.
Äijät huutelevat kadulla ja tarttuvat kiinni. Saastaa!Siis eikö välimerenalueen miehet olekaan ihania nappisilmiä?
Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta alueella on hyvin erilaisia kansoja esimerkiksi uskonnosta johtuen. Suuri loukkaus niputtaa turkkilaiset ja kreikkalaiset samaan nippuun.
Miksi tuulipuku matkustaa Deturilla eikä Aurinkomatkoilla. Mitäs läksit.
Toimitusjohtajana joku Mehmet. Mitä nyt voi odottaa?
Tästä keskustelusta huomaan ilokseni, etten ole ainoa, jonka mielestä suurin ongelma ei ole Deturin kaatuminen vaan ne suomalaisturistit, jotka nyt ovat siellä Turkissa.
Se on valeuutinen.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009089501.html