Loirilla täysin ei-valtiolliset hautajaiset: Paikalla presidentin puoliso, pääministeri, kulttuuriministeri ja muistotilaisuus Säätytalolla
Täysin ei-valtiolliset. Ihan niin kuin kellä tahansa. :D
Ja siis en mitenkään kritisoi asiaa, vaan lähinnä huvittaa kun puhutaan etteivät ole valtiolliset hautajaiset.
Kommentit (12)
Eihän ne olekaan valtiolliset hautajaiset.
Voisivat nämä AP kaltaiset ihmiset ottaa selvää mistä puhuvat ennen kuin alkavat avautua.
No miksi sitten valtio osallistuu Loirin hautajaisten kuluihin, mutta ei osallistunut esimerkiksi minun mummoni hautajaisten kuluihin?
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten valtio osallistuu Loirin hautajaisten kuluihin, mutta ei osallistunut esimerkiksi minun mummoni hautajaisten kuluihin?
Ei osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osallistu.
Ennen kuin idiootti enemmän hirnut, kannattaa ehkä pyytää jota kuta googlaamaan se sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osallistu.
Ennen kuin idiootti enemmän hirnut, kannattaa ehkä pyytää jota kuta googlaamaan se sinulle.
Voit palikka ihan vapaasti kaivaa sen faktalinkin, missä väittämäsi todennetaan.
Mitäs sitten kun esim joku Paula Koivuniemi kuolee. Maksaako valtio hänenkin hautajaisensa. Enemmän hän esim minua on koskettanut kuin joku Loiri
Entä Katri Helena.
Tai Pirkka Pekka Petelius.
Minä en oikein ymmärrä tä Loirin suuruutta. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osallistu.
Voit palikka ihan vapaasti kaivaa sen faktalinkin, missä väittämäsi todennetaan.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahU…
Vierailija kirjoitti:
No mitä merkittävää mummosi oli tehnyt, että opetus- ja kulttuuriministeriö olisi osallistunut hautajaiskuluihin. Nämä on vasta toiset hautajaiset joihin ministeriö osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä merkittävää mummosi oli tehnyt, että opetus- ja kulttuuriministeriö olisi osallistunut hautajaiskuluihin. Nämä on vasta toiset hautajaiset joihin ministeriö osallistuu.
Eli siis myönnät olleesi taas kerran väärässä!
Kyllä, täysin ei-valtiolliset. Ennen kuin idiootti enemmän hirnut, kannattaa ehkä pyytää jota kuta googlaamaan se sinulle.