Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihdeterapeutti ilman omakantaa

Vierailija
20.09.2022 |

Haluaisin käydä päihdeterapeutilla ilman, että siitä tulee merkintää omakantaan. Ideoita?

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauskertomukseen ja Kantaan se merkintä tulee, sinä itse olet ainoa, joka näkee Omakantasi. Voit Omakannan kautta estää tiettyjen tekstien näkymisen muulle taholle. Silti, jos esim. terveyskeskuksen päihdeterapeutilla käyt, näkyy tekstisi siinä terveyskeskuksessa, mutta ei muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla pitää käydä, jos ei halua merkintöjä kantaan.

Vierailija
5/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päihdeongelmaiset pääse yksityiselle terapiaan paitsi jos maksavat itse kaiken.

Vierailija
6/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksavat. Ei läheskään kaikki juopot ole köyhiä.

Vierailija
7/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tarkistaneet Omakannasta, kuinka tietojanne on käyty katsomassa. Itse huomasin, että sairauskertomustietojani oli käyty katsomassa tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä olevan isomman kaupungin terveyskeskuksessa, jossa en ole koskaan potilaana asioinut. Siellä oli lapsettomuushoidot ja psykiatrian lehdet tutkittu.  Pyysin lokitiedot, sanottiin, että kukaan ei ole katsonut papereitasi (näkyyhän se Kannassa että on katsottu!). Laitoin estot, ettei terveyskeskuksesta käsin nähdä sairaalan tietoja ja päinvastoin. Kohta sen jälkeen oli taas ko. terveyskeskuksesta käyty katsomassa tietojani (nyt hän ei nähnyt niitä sairaalan tekstejä) ja nyt taas parin vuoden jälkeen kun katsoin, niin pariin otteeseen ihan hiljattain tuosta nimenomaisesta terveyskeskuksesta oli tietojani katsottu.

Vierailija
8/8 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päihdeongelmaiset pääse yksityiselle terapiaan paitsi jos maksavat itse kaiken.

Sosiaalipuoli kunnasta voi hyvinkin maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä