Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt

Vierailija
20.09.2022 |

Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.

Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.

Kommentit (2032)

Vierailija
1981/2032 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV llä kotkottamalla saa heltan helposti leuan alle.  Pitää lopettaa.

Vierailija
1982/2032 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kalliit purkit ovat huijausta, unelmia myydään ihmisille.

Syökää hyvin ja nukkukaa tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/2032 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku niin paljon kuin voit äläkä ota liikaa aurinkoa.

Vierailija
1984/2032 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aasinmaitokylpyjä ota...

Vierailija
1985/2032 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bioeffect

Vierailija
1986/2032 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sydän. T. 46 v jonka ihon ikä 33. Tutkitusti,

Vierailija
1987/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä muuta kuin jääkylmää vettä. En meikkaa enkä käytä rasvaa, en edes aurinkorasvaa, en edes kesällä. Henkkarit kysytään joka kerta kun ostan jotain ikärajavalvottuja tuotteita. Olen hieman ylipainonen (läski silottaa ryppyjä) mut en mikään plösö. Suurin tekijä on meillä kuitenkin ehkä geenit. Mun sisko täytti muutama vuosi sitten 50 ja edelleen häneltä kysytään henkkarit alkossa. Toinen sisko lähenee kuuttakymppiä ja hän alkoi vanhenemaan vasta kun vaihdevuodet alkoi. Näytti että vanheni parissa vuodessa parikymmentä vuotta

N40

Aijaa, en oo koskaan pessyt edes vedellä kasvoja, ja silti luullaan vauvaksi vaikka olen jo työelämässä oleva seitsenkymppinen. Ei rypyn ryppyä, edes persreiässä! 

Vierailija
1988/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ei pysty ehkäisemään, mutta jossakin määrin geenit voivat vaikuttaa positiivisesti. Elämäntavat vaikuttavat. 

Vierailija
1989/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat ei vieläkään tajua että nimenomaan ihon hoitotuotteet vanhentaa

ihoa ennen aikasesti. Akkoja vedetään niin lipan alta näissä hommissa

että niitten lapsetki haisee kalalle

Vierailija
1990/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat heräkkää ny !!

Runsas ihonhoitotuotteiden käyttö on yhteydessä hormonitoimintaa sotkevien ftalaattien tavallista runsaampaan pitoisuuteen lasten virtsassa, kertoo tuore yhdysvaltalainen tutkimus.

Tutkijat sanovat, että tulos on ensimmäinen laatuaan.

Ftalaatteja käytetään monissa kosmetiikka- ja hygieniatuotteissa. Niiden ansiosta aine levittyy iholle miellyttävästi.

Aiemmin tutkimuksissa on havaittu, että altistuminen ftalaateille ja korvaaville aineille varhaisessa kehitysvaiheessa on yhteydessä hedelmällisyyden, neurologisen kehityksen ja aineenvaihdunnan ongelmiin.

tutkimukseen osallistui 630 iältään 48-vuotiasta lasta kymmeneltä paikkakunnalta eri puolilta Yhdysvaltoja.

Lasten vanhemmilta kerättiin tarkka luettelo kaikista ihonhoito- ja puhdistustuotteista, joita lapsen kehoon oli käytetty näytteenottoa edeltävän vuorokauden aikana. Listalle merkittiin niin kosteusvoiteet, aurinkorasvat, sampoot kuin saippuatkin.

Vierailija
1991/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te oikein elätte kun tulee heltta leuan alle?

Jalkojen välissä violetinmusta löysä sieni ja kaksi ryppyistä luumua.

Mitään ei tapahdu. Ei nousua. Ei laskua.

Jos tapahtuu ihme, niin ruiskauttaa mällit  minuutissa. Esivatkaus tehty yksin vessassa.

Mitään iloa naiselle ei ole. Tyhjennyspussina olo sen harvan kerran.

Häpeää itsekin eikä tee aloitteita.

Onnex on ex. 

Nyt mul on sex. Nam.

Vierailija
1992/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea, ei tupakkaa, ei nuuskaa, ei alkoholia, ihan joskus vaan, ei liikaa aurinkoa, suojavoide läpi vuoden, terveellinen ruoka, hedelmiä, vihanneskia, kasviksia jne Liikuntaa, mieliala tasainen, uni on tärkeä, 

Vierailija
1993/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jojo laihduttamista, silti tulee ryppyjä, ehkei niin paljon kun sellainen joka ryyppää ja rällästtä jne

Vierailija
1994/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain 2 ainetta jotka oikeasti tutkitusti auttaa: aurinkovoide ja retinoli. Retinolivoiteen  tai seerumin voisit ottaa siis iltarutiiniin, jos olet niitä onnellisia joiden iho kestää retinolia. Itselläni ei valitettavasti kestä, kun on rosaceaa ja herkkä iho. 

Mutta et ole mitenkään erityisen aikaisin sinänsä rypistynyt, varsinkin kuivahko ihotyyppi yleensä alkaa jo 25 v. eteenpäin saada hienoja ryppyjä ja välillä vähän vähemmänkin hienoja. Ja ilmeryppyjä esim. otsalle tai nenästä suuhun voi tulla kelle vaan jo tuossa iässä jos kasvojen anatomia ja tapa ilmehtiä on sellainen että altistaa niille. 

Minusta ei kuitenkaan kannata liioitella sitä, miten rypyt vaikuttaisivat iän vaikutelmaan. Joo, ihmiset ymmärtää että et ole 20 jos on pieniäkin ryppyjä, mutta et myöskään näytä niiden takia nelikymppiseltä, eikä toisaalta nelikymppinen näytä sinun ikäiseltä vaikka kävisi kaikki rypyt laseroimassa, täytättäm

Nooo meillä kyllä mies lähes poikkeuksetta luule kaikkia 30v naisia yli 40 vuotiaiksi ja toisaalta saattaa sanoa nippanappa 20 vuotiasta 30 vuotiaan näköiseksi. Liekö medialla osuutensa tässä. Muutamaakin naista sanonut "vanhoiksi tädeiksi" ja kun heidän ikänsä ovat paljastuneet, ovat olleet 30-32 vuotitaita.

Vierailija
1995/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis itse 36-vuotias. 

Edellinen.

Vierailija
1996/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60-vee, ja ryppyjä ei juurikaan ole. Vaihdevuodet alkaneet jo yli 10 vuotta sitten. Tärkeimpänä syynä vähiin ryppyihin pidän geenejä, myös vanhempani ovat pitkään näyttäneet ikäistään nuoremmilta. Mutta muut syyt ovat kyllä auringon välttely ja 50 + aurinkosuojat aina huhtikuusta lokakuuhun. Jo lapsesta asti. Muita syitä tupakoimattomuus, suht terveelliset elintavat, säännölliset yöunet. Nuo kalliit ihovoiteet kannattaa unohtaa. Olen käyttänyt aina pelkkiä apteekin perusrasvoja, kun jotkut ikäiseni naiset ovat upottaneet kalliisiin rasvoihin tuhansia euroja. Ihan turhaan  

Vierailija
1997/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä riittävästi, älä tupakoi, tupakoinnista iho harmaantuu/huonontuu, älä rasvaa ihoa liikaa, pese kasvot päivittäin meikeistä varsinkin, liiku luonnossa, syö terveellisesti. Vältä liikaa sokeria, sokerihan vanhentaa ihoa. Vältä stressiä. Älä ottamalla ota aurinkoa.

Vierailija
1998/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punakaalista saatava neste sisältää runsaasti antioksidantteja ja fytokemikaaleja. Näihin kuuluvat C-, E- ja A-vitamiinit, ja ne pitävät ihon kosteutettuna, sileänä ja kiinteänä, sekä tekevät siitä luontaisesti hehkuvan.

Eräs etu punakaalin syömisestä on se, että se edistää kollageenin tuotantoa. Tämä tekijä luo rakennusainesta, joka yhdistää kehosi kudoksia. Tällä tavoin voit pitää ihosi ja lihaksesi terveempinä.

Tämä oikeasti toimii, lisäsi ehkäisee myös turvotusta ja on myös edullista ja muutenkin terveellistä

Vierailija
1999/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 70-kymppinen rouva ja hoitanut kasvojani levittämällä iltaisin mieheni siemen nestettä kasvoille ja antanut vaikuttaa aamuun asti. Aamulla pesu ja huuhelu oikein kylmälä vedellä ja iho hohtaa rypyttömänä ja kuulakkaana.

Vierailija
2000/2032 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkorasva on tärkein. Mutta jos sulla on jo tuossa iässä selkeitä juonteita, se voi johtua kollageenin vähäisestä määrästä, eikä sille voi tehdä oikein  mitään.

Kollegeenia voi syödä. Söin revähtymän vuoksi kollageenia. Se oli kananmunaperäistä. Taisi purra ihoon, kun ryppyjä ei ole kuin vähän. Ikää on.