Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisvinkit:
1. Ruokavalio kuntoon
2. Juo paljon vettä
3. Älä tee turhia ilmeitä tai koskettele ihoa turhaan
4. Hyvät geenit auttaa
5. Rahalla saa ongelmaa autettua sijoittamalla ne ihonhoitotuotteisiin esim biotherm ja elizabeth arden
Mitä tarkalleen on "turhat ilmeet"...? Onko rypyt jotain niin kauheaa, että ei voi edes elää normaalisti ja ilmeillä ihan juuri niin kuin huvittaa. Hohhoijaa. Siloposkisena hautaan, mission completed.
Ihonhoito pitää aloittaa jo paljon aiemmin... 29-vuotiaana jos vasta aloittaa on jo liian myöhäistä.
pitää hymyillä amerikkalaisittain ettei tule naururyppyjä.
Olen 65-vuotias. Olen käyttänyt aina halpaa markettivoidetta kasvojen iholle. Nivea toimii minulla. Jokainen löytää varmaan itselleen sopivan voiteen vastaavasta hintaluokasta. Käytän myös aurinkovoidetta ulkona, juon runsaasti vettä, en palvo aurinkoa, en polta, juon alkoholia tosi harvoin. Ei kannata törsätä kalliisiin merkkeihin muuta kuin silloin, jos ne toimivat ehdottoman hyvin ja on siihen varaa.
Minulla ei ole ryppyjä. Sitä usein hämmästellään. Itse ajattelen sen johtuvan geeneistä ja melko yksinkertaisesta elämästä.
luulen että geeneistä kiinni. Äitini rypistyi vasta päälle 70-vuotiaana.
Itse en käytä mitään naamarasvoja, en ole koskaan käyttänyt enkä edes aurinkovoiteita koska ne kutittavat iholla ja lisäksi tupakoin. En ole ryppyinen ainakaan vielä eikä ole edes ilmejuonteita.
Voiteista ainoa millä taitaa olla oikeaa tehoa on a-vitamiinivoide ja noitahan löytyy kosmetiikan puolelta (retinolit) ja reseptivalmisteena. Ja tietysti se aurinkosuoja toisena.
Mutta ei musta rypyt ole se mikä eniten vanhentaa vaan enemmän se yleinen kasvojen 'valahtaminen', roikkuminen, juonteet. Itselläni ei juurikaan ole ryppyjä mutta mielestäni näytän aivan ikäiseltäni (50) vaikka iho onkin sileä ja hyväkuntoinen.
En sitten tiedä millä tuota valahtamista voisi estää, kasvojoogaahan monet harrastaa mutta en ole vakuuttunut et siitä olisi oikeasti hyötyä kun eihän se kasvojen rupsahtaminen lihaksien puutteesta johdu vaan ihon alla oleva rasva häviää/laskeutuu vanhetessa.
Kaikki ryppyvoiteet onrahastusta. Teho yhtä tyhjän kanssa.
Auringonotto ja tupakan polttaminen aiheuttavat ryppyjä. 80 prossaa auringosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmonen...pikku marmori...rulla jossa on varsi, "kiinakaupasta eurolla" tyyliin. Sillä rullaan kasvoja illalla ennen tökötin levittämistä, ihan markettiperustöhnää.
Olen n 70v ja ihan tai siis aika rypytön, osa sukuvikaa. En ole koskaan ottanut aurinkoa.
AI niin, juutuubissa on ohjeita naamajumppaan ja naamahierontaan. En tee joka päivä, mutta kuiteskin. Vettä sisäisesti ja ulkoisesti, paljon hedelmiä ja vihanneksia!
EI TUPAKKAA!!!!
Uskon tähän: geenit.
Muu on pientä.
Toisaalta, en tiedä miksi pitäisi olla rypytön 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisvinkit:
1. Ruokavalio kuntoon
2. Juo paljon vettä
4. Hyvät geenit auttaa
5. Rahalla saa ongelmaa autettua sijoittamalla ne ihonhoitotuotteisiin esim biotherm ja elizabeth arden
Mitä tarkalleen on "turhat ilmeet"...? Onko rypyt jotain niin kauheaa, että ei voi edes elää normaalisti ja ilmeillä ihan juuri niin kuin huvittaa. Hohhoijaa. Siloposkisena hautaan, mission completed.
Hullua 😃😃😃
Ai miksi omaa naamaa pohtivia pidrtään tyhminä!?
Kalliit tökötit ovat rahan haaskausta... Ota suikkaria ja päästele naamalle niin kasvojen iho tekee työn :) Luomu tekee parasta työtä ilmatteeksi
ulkolainen sp erma auttaa iho onkelmii
Aurinkosuoja ja retinoli. Kaikki muut tuotteet voi valita mieltymyksen mukaan, mutta tutkitusti niillä ei ole ihon ikääntymiseen merkittävää vaikutusta.
Ryppyjä tulee kaikille, jos vanhaksi elää. Ihotyyppi varmaan ratkaisee aika pitkälle, milloin niitä tulee ja miten paljon. Jos on nuorempana ollut rasvoittuva iho, voi olla, että rypyt tulevat vasta myöhemmin. Mutta ei niitä kannata pelätä. Joku pitää jo naururyppyjäkin katastrofina, minusta taas ne antavat vain ilmettä. Ihminen, joka välttää hymyilemistä ja nauramista ryppyjen pelossa, on aika säälittävä tapaus.
Periaatteessa suurin osa tököteistä menee hukkaan . Vahva A vitamiini iholle, B vitam myös ja laadukas ruoka tehokkaimmat. Näin sanoi ihotautilääkäri..
Niin säästyneillä rahoilla voi sitten fiksata plastikkkakirurgilla suurempaa ongelmaa, esim. silmäluomet, tai silmäpussit ja saa pitkäaikaisen hyödyn.
Vanheneminen on osa elämää. Eletään ja nautitaan eikä pelätä ryppyjä. Toki terveellisillä elämäntavoilla on vaikutusta, mutta jos istut elämäsi kotona syömässä salaattia ja tuijottamassa peiliä mieluummin kuin nautit elämästä juhlien ystävien kanssa niin onhan se surullisinta ikinä. Ja ihan turhaan koska ei ole ikuista nuoruutta eikä ikuista elämää tässä kehossa. Ja ryppyvoiteet on hyväuskoisten rahastusta. Kaikki kauneus ja nuorekkuus lähtee geeneistä, liikunnasta ja ruokavaliosta.
Tehokkaampaa ja halvempaa on kehittää luonnettaan hyväksymään vanheneminen ja ihme vekit naamassa. Sulla on tuohon reilusti aikaa. Samalla ehdit säästää rahaa lärvin kiristystä varten sen sijaan,että tärväät rahasi tehottomiin purkkeihin jo nuorena.
Käytin Louis Widmerin tuotteita 34 vuotiaasta,sitä ennen Lancòmea yms ja olin todella tarkka ihonhoidosta. Nyt 50 v naama näyttää kauhealta,eikä asiaa jaksa silti edes ajatella. Leukaan kiilautuu nukkuessa kummat viirut,mutta tämä kudosten yleinen valahtaminen on pahinta. Ei auta vähäryppyisyys,näytän vanhalta suohirviöltä. 😂
Aurinkovoide ja yöksi risiiniöljy.ei ole ryppyjä näkynyt.olen 69v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisvinkit:
1. Ruokavalio kuntoon
2. Juo paljon vettä
4. Hyvät geenit auttaa
Jos rypistelet äkäisesti tai vaikka ihmeissäsi jatkuvasti otsaasi ja kiristelet suupieliä niin kyllä se edesauttaa näiden alueiden juonteiden ja ryppyjen ilmaantumista.
Äkäiset ilmeet ovat turhia ilmeitä - tutki vaikka peilistä.
Tuntuu kun täällä ei eletä elämää ollenkaan, pelätään ryppyjä. Istutaan169 sisällä kesät talvet, ettei vaan naama saa väriä ym. Kaikki kohtuudella ja kunnon puhdistaminen ja voiteet ja positiivinen mieli Niin yksi pois tupakka se kyllä kurtistaa ja tekee naaman harmaaksi. Olen 67vuotias!