Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Rypyt on kauniita, antavat ilmettä kasvoille. Kuka nyt haluaa näyttää vahanukelta.
Vierailija kirjoitti:
Antioksidanttia saa kasvoihinsa c-vitamiinitableteista. Mulla jauhetta, jota hieron kasvoihin iltaisin, kun en enää näytä naamaani auringonvalolle.
C-vitamiini kannattaa laittaa naaman sisään. Siellä se tepsii paremmin.
Ahtaa kropan täyteen rasvaa ja sokeria: kasvot pingottuvat rypyttömiksi.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.
Vierailija kirjoitti:
Ahtaa kropan täyteen rasvaa ja sokeria: kasvot pingottuvat rypyttömiksi.
Nopeampi vaikutus on suolalla! Sipsipussi ilalla (ja pari kaljaa) ja aamulla on naama pallona <3 Silmäluometkin ovat rypyttömät pallot.
Mä olin sairaalassa ja tuli lääkärinkierto. Luettelin koko litanian sos. turvatunnustani. Lääkäri oli eri mieltä mun syntymä vuodestani -75. "Et sinä ole ole voi olla v.-75 syntynyt -?75 olet liian nuoren näköinen"
Pysyttele poissa auringosta. Näin saivat esiäitimmekin ihonsa pysymään liljanvalkeana. Pidä paino samana äläkä missään tapauksessa tupakoi.
Aina on netissä halvempi hinta.
Sibeliusryppy kirjoitti:
Minulla ilmeisesti on hyvät geenit, koska ainoat rypyt on sibeliusryppy ja naururypyt. Ikää 43 ja nyt tämä tullut. Koskaan en ole naamaa rasvannut enkä meikannut. Vesipesu aamuin illoin ja ripsiväri pois silmämeikin puhdistusaineella. Olen ollut laiska ihon hoitaja. Ainoa meikki siis ollut ripsiväri ja kulmakynä. Tupakoin 20 vuotta ja lopetin 5 vuotta sitten. Liekö hyvät geenit, kun ryppyjä ei ole. Jos tekisin jotain toisin. En olisi koskaan tupakoinut, olisin läyttänyt mahdollisimman suuria aurinkolaseja ja isoa lierihattua. Luulen, että mitä enemmän meikkaa ja hoitaa naamaansa sitä enemmän on ryppyjä. ( ihon kemikaalikuorma). Ruokavalio on nykyään terveellinen ja kasvispainoitteinen. Ei sokeria, eikä huonoja hiilareita.
Olen 45 eikä ole sibeliusrryppyä, eikä naururyppyjä.
Leukalinjakin vielä lähes samalla tasolla kuin 25-vuotiaana. Ei kaksoisleukaa.
-syön sokeria
-syön punaista lihaa
-syön sipsejä
-käytän alkoa
-nukun huonosti
Ikä 46, paino 58, pituus 170, siloinen iho, ainoastaan silmäluomeni alkoivat hieman valahtaa 44-vuotiaana, mutta yleisesti pidetään kolmivitosena. Eikä tämä ole vitsi.
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Ikääntymiseen ja ryppyihin vaikuttaa myös (kasvojen) luuston muuttuminen, on 2000-luvulla todettu, ja ilmiö on naisilla miehiä voimakkaampi. Luuston muokkaaminen olisi ryppyjen ja ikääntymisen estämisessä siis tehokasta ihon venyttämisen sijaan/lisäksi