Ihonhoito, jolla ehkäisen tulevat rypyt
Olen 29 v ja silmieni ympärillä alkaa olemaan jo juonteita. Olen myös huomannut, että kasvojeni ympärille alkaa tulemaan hieman pieniä ryppyjä. Kasvojen hoidossa tuppaa olemaan kahdenlaisia ihmisiä, toiset panostaa paljon ja käyttää paljon rahaa, kun taas toiset vaan luottaa vesipesuun.
Onko ne kalliit tökötit vaan pelkkää hukkaan heitettyä rahaa vai voiko niillä oikeasti pelastaa kasvot? :D Miten te hoidatte ihoanne? Julkkikset ainakin tuppaa laittaa rahaa ja aikaa ihonhoitoon ja näyttävät hyviltä.
Kommentit (2032)
Ei niitä oikein pysty ehkäisemään. Geenit määrittelevät ryppyisyytesi.
Minulla ilmeisesti on hyvät geenit, koska ainoat rypyt on sibeliusryppy ja naururypyt. Ikää 43 ja nyt tämä tullut. Koskaan en ole naamaa rasvannut enkä meikannut. Vesipesu aamuin illoin ja ripsiväri pois silmämeikin puhdistusaineella. Olen ollut laiska ihon hoitaja. Ainoa meikki siis ollut ripsiväri ja kulmakynä. Tupakoin 20 vuotta ja lopetin 5 vuotta sitten. Liekö hyvät geenit, kun ryppyjä ei ole. Jos tekisin jotain toisin. En olisi koskaan tupakoinut, olisin läyttänyt mahdollisimman suuria aurinkolaseja ja isoa lierihattua. Luulen, että mitä enemmän meikkaa ja hoitaa naamaansa sitä enemmän on ryppyjä. ( ihon kemikaalikuorma). Ruokavalio on nykyään terveellinen ja kasvispainoitteinen. Ei sokeria, eikä huonoja hiilareita.
Sibeliusryppy tullut siis jatkuvasta siristelystä, koska en niitä aurinkolaseja ole käyttönyt ja silmäni on erittäin valonarat.
Tosi kivaa elää euron bissellä.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Ylimielistä lässytystä ei kukaan jaksa kuunnella.
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan geeneistä kiinni. Omassa kaveripiirissä sen huomaa: jollain on juonteita kasvoilla, vaikka ikää 22 eikä ole ikinä polttanut tai elänyt muutenkaan epäterveellisesti, ja jollain on 45v sileä naama vaikka poltti koko nuoruuden, juo alkoholia viikottain jne.
Jos on sellaiset geenit, että tulee niitä juonteita kasvoille nuorena, niin eipä se ainakaan asiasta stressaamalla helpota. Kannattaisi mieluummin ajatella hetki sitä, että harvan iho on sellainen kuin jossain mainoksissa ja somekuvissa. Eikä kukaan katsele sun naamaa niin läheltä ja kriittisesti, kuin sinä itse.
Kai ne geenit ratkaisee. Olen 57 eikä minkäänlaisia ryppyjä ole kasvoissa. Äitini
84-v. kasvoihin alkoi tulla ryppyjä vasta muutama vuosi sitten. Myös mummollani aikoinaan ei juuri ryppyjä ollut. Tosin itselle on ihan sama onko ryppyjä vai ei. Maileja on takana ja se saa näkyä.
Riippuu myös suuresti siitä kuinka elää ja mitä tuotteita ihoonsa laittaa. Olen käyttänyt todella pitkään, eli varmasti30-vuotta Rocherin tuotteita, olen kohta kasikymppinen ja syviä ryppyjä ei ole laisinkaan ja sanovat, että ihoni näyttää tosi nuorelta. Se on sileä ja nuorekas, en ole koskaan tupakoinut enkä käyttänyt alkoa, elänyt terveesti, en käytä punaista lihaa, en eläinrasvojakaan.
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
ny jolophi... poistha...