Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhla Mokkaa? Siis Juhla Mokkaa? Töissä joudun juomaan sitä..

Vierailija
20.09.2022 |

No ei olisi pakko, mutta juon lounaan jälkeen puoli kuppia, että jaksan työpiävän. Muuten en kahvia töissä juo. Sitä on koska tuota kuraa tahtoo johtaja, joka ne kahvit pienellä työpaikalla itse ostaa. Meille ei ikinä kotona. Kertokaa, mikä tuossa kuran makuisessa kahvissa on niin hyvää, että sitä pitää oikein hamstrata? Vain ihan halvimmista kahvista löytyy huonompia, mutta Pirkka Costa Ricakin on parempaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maista eroja samaa kuraa ne kaikki kun aikansa pannussa seisoo. Jos on kynnyskysymys sulle, niin osta toki mieleistäsi ja keitä itse muutama kuppi välissä omaa lempikahviasi.

Anoppi ostelee saludoa ja jotain hieno mokkaa ja kuktakatriinaa, mutta hän pienestä eläkkeestä keittää paljon kahvia juuri eilen sanoi, että paketti viikossa menee, kun köy vieraita, jista on kovin tyytyväinen. Ei tarvitse olla yksinään koko viikkoa. En niistäkään maista eroja.

Itse juon kotona pikakahvia enkä niidenkään mausta ole kovin tarkka

Vierailija
2/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun viet omat Costa Ricat töihin. Ihme väninää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en joudu juomaan töissä hanavettä, koska kannan omat vissyt töihin ja nautin sitä. Ah.

Vierailija
4/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pullo piristysjuomaa töihin. Ei tarvitse kuraa ryystää.

Vierailija
5/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man har nog aldrig förstått sig på det som i Finland kallas för kaffe, choklad, korv eller senap. Samma gäller rätt mycket annat som i Finland säljs som livsmedel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän