Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka kaipaavat entiajan foorumeita takaisin?

Vierailija
20.09.2022 |

Mä tykkään siitä, että kirjoitetaan nimettömänä, mutta kirjatuneena aihepiireittäin ja että palstalla on selkeä valvonta sekä tieto valvojista. Ei voi sanoa sitä toista sanaa, kun sitten ei tule viesti läpi. Facebook on sekava, vain harrastusten takia olenkin siellä enkä ole pyytänyt ketään kaveriksi, mutta ryhmiä pitää itse löytää. Olen löytänyt pari harrastukseeni liittyviä onneksi Jenkkien ylläpitämänä ja vaikka olen vähän huono kielissä, olen hyvin pärjännyt kääntäjän avulla. Taitokin on samalla aika paljon kehittynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n yö-chatit olivat välillä hauskoja. Ei niissä mikään keskustelu onnistunut, mutta silti.

Vierailija
2/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foorumit oli hyviä. Facebookissa ei onnistu anonyymi keskustelu eikä kaikista vaikeista asioista ole mitään järkeä kirjoittaa julkisesti omalla nimellä ja naamalla. Feikkiprofiililla taas ei pääse kirjoittamaan moneen paikkaan. Jotain huonoa kehitystä tämä nimimerkkiin pohjautuvien foorumien alasajo on. Facebookin hymiöt ovat myöskin aivan kökköjä, jos vanhanajan foorumien hauskoihin ja humoristisiin hymiöihin vertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ahdista nykyään mikään muu kuin nykyajan keskustelujen cancel-moderointi, joka muistuttaa jo kiusaamista itsekin. Kaipaan takaisin vanhoja vapaita keskusteluja ilman mielensäpahoittajia.

Vierailija
4/9 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reddit

Vierailija
5/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tv-chatti oli hyvä, jossa joulupukki luki viestejä.

Vierailija
6/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y l i l a u t a

Vierailija
7/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan vanhan kunnon puhuvan pään takaisin telkkariin.

Vierailija
8/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vieläkin ikävä Ellien kokkipalstaa, siellä palstahullutkin oli ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
9/9 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkaista Jatkoajan vapaata keskustelua muista aiheista (kuin jääkiekosta).

https://keskustelu.jatkoaika.com/forums/vapaa-keskustelu.7/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä