Mitäs mieltä BB-poikien tästä keskustelusta?
BB uutisista:
" Feikkaukseen. Mä uskon, että se feikkaa siellä, kun se alkaa heti puolustelee, Olli vastasi tarkoittaen Miraa.
- Se ehkä jotenkin jopa paistaa läpi, Olli jatkoi sängystä käsin.
Kari kertasi päivän tapahtumia, kun Mira oli napauttanut Karia tämän kommenteista Mian ahdistelijatarinaan.
- Se yritää tehdä jätkästä vähän huonomman näköistä, oikeasti, Olli kommentoi."
Samaten nuo pojat ihan vainoharhaisesti luulevat tyttöjen salakuuntelevan heitä oven takana. JA inhoavat Miaa. Kaki on ihan peestä, aika törkeätä väittää toiselle, että olet kuvitellut koko päällekarkauksen/ahdistelun. Samoin sen seksijutut bbtalon tytöistä ovat todella alentavia.
EIHÄN ANNETA MIESTEN VOITTAA TÄNÄ VUONNA?
Kommentit (6)
Kakille, Hannelle, Miralle tai Mialle en todellakaan voittoa soisi.
voittajalta, mutta nuo puheet muistuttavat taas siitä ikävämmästä puolesta.
Ei vedä mitään roolia ja on ollut alusta asti mukana! Miehet ei saa voittaa!
koska se on muuten niin hauskaa katsottavaa. Mutta sellasia keskenkasvuisia ne ovat Kaki ja Olli.
Tosiaan, nainen voittoon. Ihan sama kuka, kunhan vain on nainen.
nopenope