Kun tänä iltana kävelet metsässä,
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihanan hiljaista, sadekin loppui. Katsos, siellä tikka naputtaa ja puolukat odottaa poimijaa. Kiitos metsä, olet niin rauhoittava, kiedon joskus käteni puittesi ympärille ja olen rauhaa täynnä. Toivon, että syysmyrskyt kohtelee puitasi hyvin. Nähdään taas!
Kauniisti kirjoitettu.
Kaikkea hyvää tuntemattomalle kirjoittajalle.
- metsän poika-
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nyt muistan ladata otsalampun.
Kiitos muistutuksesta. Kaivoin fillariin tarvittavat lamput huomista aamua varten esiin. Tänä aamuna ajoin nolona ilman.
Mietin, miksi puita saa halailla - siksikö, että ne eivät voi paeta. Ja mikä oikeus minulla on halata puusta kaikki energia kyselemättä lupaa. Puulla on sielu ja mieli, ne eivät ole metsässä meitä varten. Jokaisella puulla on oikeus tehdä juuri se, mitä se itse haluaa, ei se ole minun käsivarsiani varten.
Kuinka kaunis onkaan Luomakunta. Luojan luomistyö on ihmeellinen.
Metsä on kaikkina kellon aikoina lumoava.Kivikon metsä Helsinki 94 lenkki polut on valaistu. Talvella valmiit hiihtoladut laitettu ja sama voi todella mihin aikaan tahansa hiihtää siellä ,juuri valaistuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaunis onkaan Luomakunta. Luojan luomistyö on ihmeellinen.
Kaunista. Ja totta, vaikka se välillä unohtuu maailman myllerryksissä.
Nyt on jo liian pimeää kävellä metsässä. Kylätiellä näkee just ja just sen verran ettei ihan ojaan putoa.
Näin illalla, yksin metsässä pelottaa. Kun mietin, niin metsä ei ole paha eikä enää pelota. Paluu metsästä, ilkeiden ihmisten pariin pelottaa nyt enempi. Haluaisin joskus (kesällä) yöpyä metsässä ja kuunnella kaikkia luonnon ääniä, kävelisin niin kauas, etten näe kaupungin valoja, enkä kuule liikenteen pauhua, enkä ihmisten pulinaa. Se olisi haaveeni!
Vierailija kirjoitti:
Näin illalla, yksin metsässä pelottaa. Kun mietin, niin metsä ei ole paha eikä enää pelota. Paluu metsästä, ilkeiden ihmisten pariin pelottaa nyt enempi. Haluaisin joskus (kesällä) yöpyä metsässä ja kuunnella kaikkia luonnon ääniä, kävelisin niin kauas, etten näe kaupungin valoja, enkä kuule liikenteen pauhua, enkä ihmisten pulinaa. Se olisi haaveeni!
Siinähän on helppo haave toteuttaa. Älä vain unohda ensi kesänä.
Päässä vain hirvikärpänen, ei ajatusta.
En kävele mutta vois käydä läskipyörällä ajelee pimeällä kun se on hauskaa.