Kun tänä iltana kävelet metsässä,
Kommentit (31)
Vihreän kuusen arvoitus ja avaruuden syvyyden kauneus.
Tämä ei vastaa kysymykseen, mutta käveltyäni metsässä aamulla näin maailman ja vastaantulijat erikoisessa valossa. Tuntui siltä kuin olisin katsellut kaikkea ulkopuolisen jollei peräti aikamatkustajan silmin.
Syysillan pehmeävarjoisen hiljaisuuden. Tänä iltana ei tuuli soittele selloa lehvistöissä
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vastaa kysymykseen, mutta käveltyäni metsässä aamulla näin maailman ja vastaantulijat erikoisessa valossa. Tuntui siltä kuin olisin katsellut kaikkea ulkopuolisen jollei peräti aikamatkustajan silmin.
Ja palatakseni tähän aikaan pitäisi ehkä vielä tehdä se iltakävely.
Vierailija kirjoitti:
En kävele tänä iltana metsässä.
Mitä ihmettä?
Keltaisten lehtien maahan muodostaman mosaiikin, tuulen huminan puissa ja tummenevan illan
No en kai mä tonne pimeään lähde kompuroimaan.
Kunpa pääsisin tänään kävelemään metsään.
Olisi välistä kaunista katsella tähtiä jonkun toisenkin kanssa. Mukana vaikka pullo hyvää bourbonia ja merellistä evästä.
Kävin jo ja eipä sieltä mitään sen kummempaa ajatusta tullut mukaan, pikemminkin pää tyhjeni. Tai se kyllä hämmästyttää miten kusipäisiä ihmiset ovat, kun metsäänkin täytyy jättää roskansa.
Varmaan ajatuksia että kylläpä kutisee, kun on pää täynnä hirvikärpäsiä.
Ai se päälleni pudonnut pläjäys olikin keltaisia puunlehtiä *nyppii päästään lehtiä*
Vierailija kirjoitti:
Syysillan pehmeävarjoisen hiljaisuuden. Tänä iltana ei tuuli soittele selloa lehvistöissä
Paikalla on runoilija
Onpas ihanan hiljaista, sadekin loppui. Katsos, siellä tikka naputtaa ja puolukat odottaa poimijaa. Kiitos metsä, olet niin rauhoittava, kiedon joskus käteni puittesi ympärille ja olen rauhaa täynnä. Toivon, että syysmyrskyt kohtelee puitasi hyvin. Nähdään taas!
Vierailija kirjoitti:
Onpas ihanan hiljaista, sadekin loppui. Katsos, siellä tikka naputtaa ja puolukat odottaa poimijaa. Kiitos metsä, olet niin rauhoittava, kiedon joskus käteni puittesi ympärille ja olen rauhaa täynnä. Toivon, että syysmyrskyt kohtelee puitasi hyvin. Nähdään taas!
Kauniisti kirjoitettu.
Kaikkea hyvää tuntemattomalle kirjoittajalle.
- metsän poika-
Mietin, että pikkuhiljaa pimeys levittäytyy yli maiden ja metsien.
En kävele tänä iltana metsässä.