Mitä ajattelet miehestä, joka sanoo " Olet menettänyt aikaisemman asemasi elämässä" mutta haluaa kuitenkin olla kanssasi?
Aivan kuin tuo asema olisi jotain todella mahtavaa, sellainen korkein vip-alue hänen elämäänsä.
Riitelimme ja tämän jälkeen hän kylmästi tokaisee, ettei samaa asemaa minulle ole olemassa enää. On ylimielinen ja hokee, että:
"Voi harmi kun menetit tuon asemasi, ei voi enää mitään. Oma vikasi oli, ehkä joku toinen nyt saa sen. Voit kyllä yrittää saada asemasi takaisin. :)"
Täh? Lähdin meneen. Sitten syytti siitäkin kun ei minunlaisen ihmisen kanssa voi olla. Sitten tuli vielä viestejä, että voinko tulla hänen luokseen. Sanoin, että meidän juttu on ohi mutta kysyi, miksi ei voitaisi edes joskus nähdä?
Mitä tällainen juttu on? Missä hiton asemassa minä olen ollut :D Ilmeisesti minusta olisi saanut hyvän kotiorjan tai vaimokkeen mutta en nyt ihan taida taipua tuohon.
Mies on 40v. Itse olen reilu kymmenen vuotta nuorempi.
Kommentit (36)
Narsisti pettyy kun et tanssikaan hänen pillin mukaan
Hyvä, että pääsit eroon tuosta omahyväisestä ihmisestä.
Sano sille et sen asema meni menojaan joten jätät hyvästit sille mielummin liian aikaisin kuin myöhään.
Varsinainen taivaan lahja naisille. 🙄 Onnittelut, kun pääsit eroon.
Käytättekö aina tv-sarjafraaseja kun keskustelette?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo narsistista käyttäytymistä? Mietin meinaan välillä kun leijaili sellaisilla asioilla, jotka minun mielestäni olivat lähinnä vastenmielisiä. Kertoi esimerkiksi nuoruuden väkivaltatilanteista, joissa kertoi aivan yksityiskohtaisesti miten sai tajun joltain pois ja nauroi perään. Samalla kertoi myös, että hänhän siis vain puolusti heikompia ja haastoi tällaiset pahaa tahtovat ihmiset. Teki itsestään suojelijan.
Muitakin vähän outoja juttuja, jotka sai miettimään, että onkohan kaikki muumit laaksossa. Paljon kehui itseään ja teki itsestään uhrin, exäkin oli hullu.
AP
Ajattelisin, että oikein hyvä, jos olen menettänyt asemani, koska kukaan tervejärkinen ihminen ei käytä tuollaista ilmaisua. Tekisin myös selväksi, että asemani on mennyttä lopullisesti ja täydellisesti, ja hän saa asemoida ihmisiä elämässään kaikessa rauhassa jatkossa ilman minua.
Joo, ovi vaan kiinni tollasten ukkojen suuntaan. Ei missään nimessä enää mitään kontaktia tuohon - se on loppu nyt. Ukko yritti ihan selvästi pompottaa.
Monet miehet vaan hieman "sekoaa" eron tullessa. Sama on tapahtunut itsellenikin joskus, eli olen käyttäytynyt tavalla, jolla en normaalisti todellakaan käyttäydy.
En tiedä mikä siinä on - jotenkin luulen (ehkä) että ero käy ylpeyden päälle ja miehillä kun ei usein ole sanoja joilla viestiä tunteistaan ja tarpeistaan niin se helposti menee hölmöilyksi.
No mutta, tähän kannattaa reagoida viileydellä. Kun ei lähde mukaan tuohon niin tilanne kyllä rauhoittuu. Eikä ole hyötyä jäädä kelaamaan että miksi näin, koska vastausta ei tule. Eteenpäin siis.
Se oli kyllä aika vakuuttavasti kerrottu. Itse vain katselin vierestä ja kuuntelin vähän epäuskoisena, että mitähän tuo tuossa selittää nyt. Uskoi selvästi itse siihen, sillä oli niin ylimielisen varma ja katsoi tukevasti yhteen suuntaan kertoessaan tätä arvokasta asetelma- ajatustaan. Harmi, etten siinä hämmennyksessä tajunnut kysyä, että mistähän asemasta on nyt kysymys ja mitä virkaa olisin sillä edustanut :D
Monesti menin vähän hämilleni, etten oikein osannut sanoa mitään koska ajattelin mielessäni, että onko tämä nyt totta vai jotain huonoa vitsiä vain.
AP
Kieltämättä outoa...
Oikeastaan hullua. Kuka tokaisee kenellekkään noin, luulee kai olevansa muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo narsistista käyttäytymistä? Mietin meinaan välillä kun leijaili sellaisilla asioilla, jotka minun mielestäni olivat lähinnä vastenmielisiä. Kertoi esimerkiksi nuoruuden väkivaltatilanteista, joissa kertoi aivan yksityiskohtaisesti miten sai tajun joltain pois ja nauroi perään. Samalla kertoi myös, että hänhän siis vain puolusti heikompia ja haastoi tällaiset pahaa tahtovat ihmiset. Teki itsestään suojelijan.
Muitakin vähän outoja juttuja, jotka sai miettimään, että onkohan kaikki muumit laaksossa. Paljon kehui itseään ja teki itsestään uhrin, exäkin oli hullu.
AP
Narsistilta kuulostaa.
Sitä paitsi etsi ikäistäsi seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Narsistilta kuulostaa.
Sitä paitsi etsi ikäistäsi seuraa.
Selvä mutta älä sinäkään jaksa ladella minulle sääntöjä. Maksan omat oppirahani.
Hän oli hyvinkin erityisen oloinen ja hurmaava alkuun, oikein herrasmies. Ei oikein sitten ollutkaan niin ihana kuin miltä vaikutti.
AP
En pitäisi enää mitään yhteyttä tuohon henkilöön.
Minunkin eksäni käytti tuollaista retoriikkaa. Jos olin tehnyt jotain mikä ei häntä miellyttänyt, menetin asemani hänen silmissään mutta minulle tarjottiin mahdollisuutta tienata se takaisin matelemalla hänen edessään. Ei kiitos.
Jännä että tuokin mies oli reilusti vanhempi. Tuntuu että noille paljon nuorempia etsiville jokin tuollainen valta-asetelma on tärkeä
Piti kirjoittaa otsikkoon, että " Olet menettänyt aikaisemman asemasi elämässäNI" Ei suinkaan elämässä ylipäätään, onneksi.
AP